En dan? Doorverkopen? Stiekem door iemands drinken doen? Een wet t-shirt contest mee houden? Serieus, waarom zou iemand zijn mannenzaad bewarenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Nu ze het toch wel weten kun je het ook allemaal opsparen
[ afbeelding ]
Dan weet je na een jaartje gewoon hoeveel liters zaad je kan gevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef leRomein het volgende:
[..]
En dan? Doorverkopen? Stiekem door iemands drinken doen? Een wet t-shirt contest mee houden? Serieus, waarom zou iemand zijn mannenzaad bewaren
Link?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Anyway dit doet me denken aan een oud fok topic waar iemand per ongeluk op z'n dure broek gejizzed had en daar een foto van maakte.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Xelium is een goede zoon, fappen is voor hem heel gewoon.
Sint en Piet weten wel waar xelium het meest van geniet.
Dus voor sinterklaas krijg jij een gloednieuwe doek, voor in de blauw-oranje doos in de hoek.
Spuug is minder walgelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het kan beide zijn, zie maar wat jou leuker lijkt.
Bij mij alleen het plafond.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
dan meurt je hele kamer naar wit spul...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:19 schreef zeefkreeft het volgende:
Ja heb ik ook weleens gehad, alleen dan met een fapsok... Het boeide me niet, gewoon, wat moet ik doen, me schamen terwijl je ouders elke paar dagen elkaar in de kont nemen? Flikker toch op!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |