Goed cadeau voor wanneer hij het huis uit gaat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:51 schreef Twiitch het volgende:
[..]
"Hier zoon, 5 gloednieuwe t-shirtjes voor jou"
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef Renaldo het volgende:
[..]
handdoek gaat dezelfde dag nog bij de was, valt het niet op. Fapsok gaat 2 weken mee.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:04 schreef Snackie017 het volgende:
haha straks komt TS's vader thuis en dan heeft hij dat t-shirt aan.
Wel van de doos waar hij in zat als je wil.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:13 schreef Appelknaller het volgende:
Maar nu heb je dus geen pics van je trekdoek?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:04 schreef Snackie017 het volgende:
Woord van het jaarquote:
Anti climaxquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef xelium het volgende:
Ze zijn nu dus thuis, en me ma doet gewoon normaal. maar me pa die doet anders, hij laat niet merken dat hij het weet, maar hij doet wel een beetje blij en opgetogen tegen me.
Het lijkt wel alsof hij trots is
Nu weet hij dat je echt zijn zoon bent, ik zou ook blij zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef xelium het volgende:
Ze zijn nu dus thuis, en me ma doet gewoon normaal. maar me pa die doet anders, hij laat niet merken dat hij het weet, maar hij doet wel een beetje blij en opgetogen tegen me.
Wacht maar tot je sinterklaasgedichtquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef xelium het volgende:
Jouw ma neemt je pa in zijn kont?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:19 schreef zeefkreeft het volgende:
Ja heb ik ook weleens gehad, alleen dan met een fapsok... Het boeide me niet, gewoon, wat moet ik doen, me schamen terwijl je ouders elke paar dagen elkaar in de kont nemen? Flikker toch op!
Whahahaha....quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:04 schreef Snackie017 het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:24 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Wacht maar tot je sinterklaasgedicht
Xelium is een goede zoon, fappen is voor hem heel gewoon.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:24 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Wacht maar tot je sinterklaasgedicht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |