Ja, een maand lang aan spunk op een stuk stof is lekker hygiënisch, of was jij dat ding na elke beurt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Renaldo het volgende:
ik snap dat dus niet die mensen met tissues en zakdoeken, wat een gerommel moet dat zijn. Zo n trekdoek is ideaal. Geen plakspul op je huid, schoon en hygiënisch
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Snackie017 het volgende:
ik denk dat je vader die bewaart en hem aantrekt als hij de volgende keer sex heeft met je moeder, om alle onsmakelijkheden uit dit topic maar even te combineren
handdoek gaat dezelfde dag nog bij de was, valt het niet op. Fapsok gaat 2 weken mee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, een maand lang aan spunk op een stuk stof is lekker hygiënisch, of was jij dat ding na elke beurt?
Dus jij steekt je leuter in een knapperige sok.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef Renaldo het volgende:
[..]
handdoek gaat dezelfde dag nog bij de was, valt het niet op. Fapsok gaat 2 weken mee.
met mijn libido is ie absoluut behoorlijk knapperig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dus jij steekt je leuter in een knapperige sok.
herkenbaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:52 schreef Supersoep het volgende:
Whaha![]()
Ik had vroeger zo'n katoenen zakdoek die ik gebruikte. Die gooide ik na flink gebruik gewoon in de wasmand, dat ding was zo stijf als iets.
Dan kun je fris en fruitig weer fappen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
De OP![]()
Wel ontzettend smerig om telkens hetzelfde ongewassen shirt te gebruiken. Stop je nieuwe trekdoek na gebruik ff in een handwasje.
Ja, dat is natuurlijk wel zo maar mijn vriendin heeft niet altijd tijd om een handwasje te doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
De OP![]()
Wel ontzettend smerig om telkens hetzelfde ongewassen shirt te gebruiken. Stop je nieuwe trekdoek na gebruik ff in een handwasje.
Het zou wel baas zijn als je pa nu dat shirt gewoon aanheeft als hij thuis komt, puur om je reactie te zien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef xelium het volgende:
[..]
Nog steeds niet thuis...
Zou het een teken zijn
De stomerij heeft het er lastig mee om het schoon te krijgen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef xelium het volgende:
[..]
Nog steeds niet thuis...
Zou het een teken zijn
Of pa legt het vanavond weer terug in de doos nadat hij er zelf in gefapt heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het zou wel baas zijn als je pa nu dat shirt gewoon aanheeft als hij thuis komt, puur om je reactie te zien.
Ja, ze moesten nog even naar de HEMAquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef xelium het volgende:
[..]
Nog steeds niet thuis...
Zou het een teken zijn
"Hier zoon, 5 gloednieuwe t-shirtjes voor jouquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:50 schreef AFCADAAN het volgende:
[..]
Ja, ze moesten nog even naar de HEMA![]()
Dat zou eigenlijk best wel baas zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:51 schreef Twiitch het volgende:
[..]
"Hier zoon, 5 gloednieuwe t-shirtjes voor jou"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |