quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Snackie017 het volgende:
ik denk dat je vader die bewaart en hem aantrekt als hij de volgende keer sex heeft met je moeder, om alle onsmakelijkheden uit dit topic maar even te combineren
Probeer die maar is t verbergen...quote:
Dat ja. En daarna in de wasmand. Duh!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:50 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Probeer die maar is t verbergen...
Of drogen ze zich gewoon weer na t douchen met dezelfde handdoek af?
Nice.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat ja. En daarna in de wasmand. Duh!
FOK!ers zijn (met hier en daar een uitzondering waaronder ik) homo snap dat nou.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh god neemet krampen geslurpt worden, no thanks.
Het ging mij meer om dat gezeur om menstruatie, maar hier wel zo komisch over doen. of je vindt beiden smerig of geen van beide (afhankelijk van de reden).
Je squirt ook in de wasmand? Niet tegen te houden deze meid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat ja. En daarna in de wasmand. Duh!
Ja lieverd, net als alle vrouwen. Ze ontkennen het alleen vaak, maar daar moet je niet intrappen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je squirt ook in de wasmand? Niet tegen te houden deze meid.
Ik weet het, pop.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja lieverd, net als alle vrouwen. Ze ontkennen het alleen vaak, maar daar moet je niet intrappen.
Vragen hoe je stage is bij de stukadoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef xelium het volgende:
Dadelijk komen me ouders thuis, ben benieuwd hoe ze tegen me gaan doen...
Verstop je anders in een blauw-oranje doos, daar kijken ze toch nooit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef xelium het volgende:
Dadelijk komen me ouders thuis, ben benieuwd hoe ze tegen me gaan doen...
En doen ze vervolgens doodnormaal tegen TS. Hij denkt pff, opluchting en het volgende familiefeestje kan hij allemaal leuke grappen verwachten in de trant van "wil je wat drinken of heb je liever pap?".quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Kwalberto het volgende:
Ouders kennende hebben ze de hele familie op de hoogte gesteld.
Je hebt gelijk, my bad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
FOK!ers zijn (met hier en daar een uitzondering waaronder ik) homo snap dat nou.
Tevens genees ik krampen met mijn tong, maar dat is voor een andere keer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |