Dat, of ze zijn gewoon op zoek naar een ouder (lees volwassen) iemandquote:
Op mijn 19e ben ik met het 3e (van de 4) jaar van mijn HBO studie bezig hoor. Hoezo net van de middelbare school af? En ik heb geen klas overgeslagen.quote:Omdat 19 nog zo jong klinkt, dan ben je net van de middelbare school af.
Ah klopt, ik zat met de vwo leeftijd (18) in mijn hoofd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:14 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Op mijn 19e ben ik met het 3e (van de 4) jaar van mijn HBO studie bezig hoor. Hoezo net van de middelbare school af? En ik heb geen klas overgeslagen.
Ik dacht dat alleen VMBO'rs begonnen met werken op hun 20e.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:14 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Op mijn 19e ben ik met het 3e (van de 4) jaar van mijn HBO studie bezig hoor. Hoezo net van de middelbare school af? En ik heb geen klas overgeslagen.
Dan blijven ze wel heel erg vaak zitten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:17 schreef TMartina het volgende:
Ik dacht dat alleen VMBO'rs begonnen met werken op hun 20e.
Maar is die twee jaar het echt zo een 'big deal'?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:23 schreef Cue_ het volgende:
de havoers gaan van de middelbare af op hun 17/18e.. dus op je 19e zit je dan meestal niet in het derde jaar. Maybe als je zo'n vroege leerling bent.
Maargoed. als een vrouw 21 is, dan is 19 gewoon een guppie
Op mijn 17e de examens gehaald en in het eerste jaar van HBO. Op mijn 18e in het tweede jaar van de HBO en dan zit je toch op je 19e in het 3e jaar?quote:de havoers gaan van de middelbare af op hun 17/18e.. dus op je 19e zit je dan meestal niet in het derde jaar. Maybe als je zo'n vroege leerling bent.
Twee jaar lijkt al snel meer omdat de meesten een oudere jongen willen, dus 4/5 jaar ouder dan jijquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef Drs_Pauper het volgende:
[..]
Maar is die twee jaar het echt zo een 'big deal'?
Vaak hebben ze er geen problemen mee. Maar ik ben er een paar tegen gekomen..
Dat verschilt per persoon natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef Drs_Pauper het volgende:
Maar is die twee jaar het echt zo een 'big deal'?
Vaak hebben ze er geen problemen mee. Maar ik ben er een paar tegen gekomen..
Omdat het binnen onze cultuur de norm is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
De meeste vrouwen vinden het fijn om een ouder iemand te hebben. Waarom dat is moet je me alleen niet vragen.
En dat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Frag_adder het volgende:
Een oudere man komt volwassener en verstandiger over waardoor de kans op een lange termijn relatie toeneemt, terwijl broekies van 19 vaak gewoon heel veel lol willen hebben zonder de nadelen die een relatie met zich mee kan brengen. Geef het tijd of ga uit op plaatsen waar jongere vrouwen komen.
Binnen onze cultuur de norm? Ik ben het er wel mee eens dat het wel het meeste voorkomt maar om het dan ook te 'moeten' van jezelf vind ik wel een beetje lame.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het binnen onze cultuur de norm is.
En omdat men denkt dat jongens later volwassen worden dan meisjes en dus nog langer kinderachtig zijn.
Ik heb anders karrenvrachten vrouwen van 21 meegemaakt die ook niks anders dan plezier wilden. Maar ik klaag niet, mochten jullie dat denken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Frag_adder het volgende:
Een oudere man komt volwassener en verstandiger over waardoor de kans op een lange termijn relatie toeneemt, terwijl broekies van 19 vaak gewoon heel veel lol willen hebben zonder de nadelen die een relatie met zich mee kan brengen. Geef het tijd of ga uit op plaatsen waar jongere vrouwen komen.
Je moet TS dan maar helpen door te vertellen hoe hij deze vrouwen moet ontmoetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb anders karrenvrachten vrouwen van 21 meegemaakt die ook niks anders dan plezier wilden. Maar ik klaag niet, mochten jullie dat denken.
Naar buiten gaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je moet TS dan maar helpen door te vertellen hoe hij deze vrouwen moet ontmoeten
Jij bent een van die broekies?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |