Rivas pak ik net voor 750 BIN jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef DutchSL het volgende:
Ik zie Fer vaak zat op de markt voor bedragen van 500 tot 2000, om daar 9000 winst op te maken zou ik wel heel raar vinden.
Ik raak mijn zilveren "toppers" ook aan de straatstenen niet kwijt, zoals Rivas van Bari (LW).
Ah, de prijzen dalen ook na een tijd. 9000 was een goede prijs toen ik er nog mee bezig was.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef DutchSL het volgende:
Ik zie Fer vaak zat op de markt voor bedragen van 500 tot 2000, om daar 9000 winst op te maken zou ik wel heel raar vinden. Ik raak mijn zilveren "toppers" ook aan de straatstenen niet kwijt, zoals Rivas van Bari (LW).
Ik zie wel vaak dat mensen enorme bedragen vragen voor een goede zilveren player, maar zie eigenlijk ook vrijwel nooit een bid er bij staan.
Nice.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:49 schreef Tim86 het volgende:
BOOOOOOOOOOM 1 pakje geopend en het is SIF Neuer die erin zit
Echt niet, die heb ik ook maar ballack kunnen ze beter balSLAK noemenquote:
vanavond potje doen nasibal?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:56 schreef Rijstbal het volgende:
Net gewonnen van 1 van de duurste teams waar ik tegen gespeeld heb.
Ronaldo, Messi, Villa, Torres, Xavi, Ramos Pique, Casillas. Bijna allemaal IF.
Dat voelt goed
ruilen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:49 schreef Tim86 het volgende:
BOOOOOOOOOOM 1 pakje geopend en het is SIF Neuer die erin zit
Weet nog niet of ik hem wil verkopen. Denk dat ik hem ga houden voor mijn Bundesliga squad en dan mijn IF Neuer verkopen.quote:
Hou daar eens mee op jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik hem wil verkopen. Denk dat ik hem ga houden voor mijn Bundesliga squad en dan mijn IF Neuer verkopen.
2e pakje: Julio Cesar, Abidal, 4-2-2-2 card en 3 gouden healing cards lol
Nicequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:56 schreef Rijstbal het volgende:
Net gewonnen van 1 van de duurste teams waar ik tegen gespeeld heb.
Ronaldo, Messi, Villa, Torres, Xavi, Ramos Pique, Casillas. Bijna allemaal IF.
Dat voelt goed
Zoek dan gewoon de laagste buy now op en dan weet je het..op de XBOX is hij nog maar rond de 17k waard, dus hij zal zeker geen 37K op de ps3 zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:25 schreef zerokil het volgende:
Voor hoeveel kan je Zlatan ongeveer verkopen op ps3 ? (geen IF)
Ik zet hem al 5x achterelkaar rond 37k op maar niemand hapt toe.
Dat word toch bij 'aanvang' van de blessure aangegeven door een berichtje in je inbox? (consoles)quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik ergens in manager mode zien hoelang mijn geblesseerde spelers nog geblesseerd zijn?
Ik kan het namelijk niet vinden. Speel overigens op de PC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |