En die kiest dan voor mij, typicalquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij moest zonodig mijn afspraak van die avond uitnodigen.
Story of my life.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die kiest dan voor mij, typical.
Waarom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
Maar ik laat dr wel even spartelen.
Over welke Fokster gaat het?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die kiest dan voor mij, typical.
Waarom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
Maar ik laat dr wel even spartelen.
verkeerde term, ik denk zelf niet echt dat ze verliefd is eigenlijkquote:
Lekker makkelijk dit HW, het is gewoon niet kies om een meisje van 20 te laten spartelen terwijl je zelf dik in de 30 bent en er niks mee wil. Dat is gewoon triest. WAT de situatie ook is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
En daarom vertel ik dus NOOIT iets persoonlijks, mensen gaan hun normen en waarden eroverheen gooien, weten niet hoe het zit en gaan me dan veroordelen.
Tnx, dit was dus het laatste persoonlijke hier weer.
ik was er al klaar mee zei ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekker makkelijk dit HW, het is gewoon niet kies om een meisje van 20 te laten spartelen terwijl je zelf dik in de 30 bent en er niks mee wil. Dat is gewoon triest. WAT de situatie ook is.
Een meisje wat eerder naar werk komt om jou nog even te zien is niet verliefd?
nee sjappie, maar IK ga me dus niet meer verantwoorden, want ik ben al veroordeeldquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar jij bepaalt niet dat wij er dan niet op mogen reageren aap. Je bent geen god ofzo.
Je vertelt elke dag minstens wel een keer dat er "een uitzendkrachtje" iets leuks met je wil doen or whatsoever. En dan is het nu ineens "ik vertel nooit wat persoonlijks meer".quote:
Het is weer gezellig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom weer op een goed moment binnen, zie ik.
Het is gewoon diep triest als je dik in de 30 bent en spelletjes speelt met te jonge meisjes op zo'n manier. Dat zou je zelf al in moeten zien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee sjappie, maar IK ga me dus niet meer verantwoorden, want ik ben al veroordeeld.
Nee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mijn biologische he?
Het hoeft toch niet altijd over kusje, kroel, chocolade en boobs te gaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom weer op een goed moment binnen, zie ik.
Ik ben het hier wel mee eens... Geen enkele meid van 20 komt eerder naar kantoor als ze niet verliefd is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon diep triest als je dik in de 30 bent en spelletjes speelt met te jonge meisjes op zo'n manier. Dat zou je zelf al in moeten zien.
Oh, ik heb gisteren ook nog een Cote 'd Or chocoladereep gekregen... Ff vergetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd over kusje, kroel, chocolade en boobs te gaan?
Wanneer mag je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil gewoon naar huis.
Praliné?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb gisteren ook nog een Cote 'd Or chocoladereep gekregen... Ff vergeten
Niet door mij, penis. Als er gras op de mat ligt, mag erop gespeeld worden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
nee sjappie, maar IK ga me dus niet meer verantwoorden, want ik ben al veroordeeld.
De popcorn is al aan het ploppen hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd over kusje, kroel, chocolade en boobs te gaan?
Nog 40 minuten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wanneer mag je?
Ik moet nog 1.5 uur
Uiteraard, maar ik ben dan zelf niet verplicht om me te verantwoorden door mensen die dus niet weten hoe het zit, het baseren op wat ze lezen (logisch, er is geen andere informatie) en mij meteen betichten van iets fouts.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet door mij, penis. Als er gras op de mat ligt, mag erop gespeeld worden.
Dan eet je wel vaak popcorn danquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De popcorn is al aan het ploppen hoor.
Mwah, laten spartelen is toch moeilijk verkeerd te interpreterenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ben dan zelf niet verplicht om me te verantwoorden door mensen die dus niet weten hoe het zit, het baseren op wat ze lezen (logisch, er is geen andere informatie) en mij meteen betichten van iets fouts.
Denk dat je iets te vroeg bent...quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef CherryLips het volgende:
De popcorn is al aan het ploppen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |