Het ging als vanzelf?quote:
Flikker op kutnewbie!quote:
Sssssssst.quote:
Het blijft toch frappant dat het al jaren zo is dat wanneer er een foute beslissing wordt teruggedraaid zij in de meeste gevallen aan de basis blijkt te staan.quote:
Voor je word gelucht?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:39 schreef NJ het volgende:
Nu nog even wat werk verrichten voor de luch.
De massa is gewoon incapabel, dat blijkt maar weer eens.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Het blijft toch frappant dat het al jaren zo is dat wanneer er een foute beslissing wordt teruggedraaid zij in de meeste gevallen aan de basis blijkt te staan.
Je kunt vragen of iemand een hoes voor je wil haken? Stuk goedkoper!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ik heb dus nog geen hoes voor dat apparaat ? die moet ik nog ff kopen ? kost dat kreng ?
Noem je y nu dik of juist niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:49 schreef Jarno het volgende:
De massa is gewoon incapabel, dat blijkt maar weer eens.
Geen goed idee ? het werd wel voorgesteld overigens ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:57 schreef YPPY het volgende:
[..]
Je kunt vragen of iemand een hoes voor je wil haken? Stuk goedkoper!
Ah eh tips /websites ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die van Apple kost 40 euro dacht ik? Maar die gebruik ik niet meer? Heb zoeen sleeve nu?
Ik heb deze nu in gebruik dus: http://dixons.nl/artikel/7125247c1481/Belkin_hoes_voor_iPad_zwartquote:
Kun je van uitgaan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef Joene het volgende:
Zometeen gezellig over de a2 naar braboland ? ik zeg file ?
Gelukkig kan ik in het weekend terug ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |