quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:40 schreef 92Merel het volgende:
JammmmmmmmmmmmmmmmmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geil!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Ik ook...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik vind het stiekem wel heel spannend die meet enzo
hahahquote:
Is goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil het van je overnemen
Michhas?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:49 schreef 92Merel het volgende:
Ik kreeg een smsje van onbekend nummer en snapte niet wie het was, totdat ik m opende
Vertel...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:49 schreef 92Merel het volgende:
Ik kreeg een smsje van onbekend nummer en snapte niet wie het was, totdat ik m opende
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
stond er iets in met strippen?
tuk .... ? of dan achterwaarts lezen ... ?quote:
Jij bent hier nog niet lag genoeg om tuk te snappenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:51 schreef madmuppet het volgende:
[..]
tuk .... ? of dan achterwaarts lezen ... ?
heb het door ... sorryquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij bent hier nog niet lag genoeg om tuk te snappen
tuk met peren was wel grappig ... maar dan tuk achterwaards lezen ...quote:
UI ? daar ga je van janken .... (wtf is dat nou weer)quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
Je moet een UI nemen trouwens
UserIconquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:55 schreef madmuppet het volgende:
[..]
UI ? daar ga je van janken .... (wtf is dat nou weer)
Laterquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga afsluiten en dan naar huistot laterrrr boefjes
Een plaatjequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:55 schreef madmuppet het volgende:
[..]
UI ? daar ga je van janken .... (wtf is dat nou weer)
Daagquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
oooowww....zeg dat dan ...quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar ik stuur je graag een sms hoor
SMSen is zoooow 2007... whatsappquote:
daar is mijn telefoon niet voor gebouwdquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef madmuppet het volgende:
[..]
SMSen is zoooow 2007... whatsapp
dan moet je hem even ombouwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:07 schreef NBT het volgende:
[..]
daar is mijn telefoon niet voor gebouwd
quote:
Nah, zit thuis omdat de vrouw door griep geveld is...quote:
nou ik ben nog niet op de helft van zo'n buikjequote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:11 schreef tripack het volgende:
[..]
nou ik ben nog niet op de helft van zo'n buikje![]()
Alweer ... gast wat heb jij een kudtlevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
Word ik trouwens gewoon genegeerd?
Hoi Quincequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
Spannend!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
[..]
Haiii
En wat vinden jullie er nu van dat ik naar de meet kom?
Mazzelaaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:21 schreef tripack het volgende:
bijna wegnog 10 minuutjes en dan hou ik het voor gezien.
gewoon vroeg beginnenquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:29 schreef tripack het volgende:
[..]
gewoon vroeg beginnen![]()
en nu..... nach house
je kan beter doen alsof hoorquote:
Naja, het moet toch gebeuren, ik hou niet van werk opstapelenquote:
oe een gerust hart fokkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Naja, het moet toch gebeuren, ik hou niet van werk opstapelennu kan ik met een gerust hart fokken..
hahahahahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef madmuppet het volgende:
tsjong...ben schoon aan de latten ...
weet je wat ik vanavond eens ga doen ....
een focking hete douche nemen !!! eeuhm....onder een focking hete douche staan klinkt beter
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef NBT het volgende:
[..]
hahahahahaha![]()
Ja dat heb ik gisteravond gedaan, echt superwarm... ik was niet lekker... dat werkt wel!
Ik heb geen badquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:47 schreef madmuppet het volgende:
[..]... heerlijk hoor ... en tegelijkertijd het bad vol laten lopen .. en ook geen koude voetjes krijgen ...
Ik wel ... met bubbels ook nogquote:
Neeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:48 schreef Michhas het volgende:
Neemt NBT een golden shower vanavond?!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:48 schreef Michhas het volgende:
Neemt NBT een golden shower vanavond?!
haha! 1 tegelijkquote:
Ohw... dat is minder leuk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:50 schreef madmuppet het volgende:
[..]
haha! 1 tegelijkanders wordt het krap hoor ... alhoewel....dan maar invoegen
mwaaaww..met zijn 2en kan makkelijk hoor ... maar 3 wordt teveelquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:52 schreef madmuppet het volgende:
[..]
mwaaaww..met zijn 2en kan makkelijk hoor ... maar 3 wordt teveel![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:54 schreef NBT het volgende:
Ik ga naar huis liefjes en boefjes...........![]()
![]()
tot morgen! (misschien zo meteen als ik thuis ben nog ff dan)
Doegiequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:54 schreef NBT het volgende:
Ik ga naar huis liefjes en boefjes...........![]()
![]()
tot morgen! (misschien zo meteen als ik thuis ben nog ff dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Nope heb een schijthekel aan woensdagquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
[..]
WB. Hebben jullie nog wel zin in de rest van de dag?
Okee dan, ja ik ben moe, heb honger als de pest en moet me de hele avond vervelen omdat niemand kan/wil chillenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:26 schreef NBT het volgende:
Ja, ik ben klaar met werken, dus mijn dag begint nu pas
Er is niks anders te doen dan chillen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Okee dan, ja ik ben moe, heb honger als de pest en moet me de hele avond vervelen omdat niemand kan/wil chillen
Dan ga je toch lekker slapen mopje?quote:
Oehwwwquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:34 schreef madmuppet het volgende:
Hmmm lassagne!!! Nadeel ... 30 minuten wachten
kan niet ,moet nog eten en douchen en mezelf druk maken om mijn examen morgen die ik niet geleerd heb uit luiheidquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan niet ,moet nog eten en douchen en mezelf druk maken om mijn examen morgen die ik niet geleerd heb uit luiheid
Oohjeeee, naja douchen kan morgenvroeg toch ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan niet ,moet nog eten en douchen en mezelf druk maken om mijn examen morgen die ik niet geleerd heb uit luiheid
Dan moet ik nog eerder op dan half 8quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Oohjeeee, naja douchen kan morgenvroeg toch ooken dan eet je ff wat, en dan ga je ff leren enzo, en dan ga je slapen met het boek onder je kussen
Met het boek onder het kussen heb ik het best geleerd ..quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Oohjeeee, naja douchen kan morgenvroeg toch ooken dan eet je ff wat, en dan ga je ff leren enzo, en dan ga je slapen met het boek onder je kussen
je woont te ver wegquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:41 schreef QuincydeKoster het volgende:
Iemand zin om vanavond te chillen?
Ik ga al ergens anders chillen, wij gaan zaterdag wel chillen ok?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:41 schreef QuincydeKoster het volgende:
Iemand zin om vanavond te chillen?
Heeeeeee!quote:
Aahh opperboef 2 is er ook weerquote:
Op de meet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga al ergens anders chillen, wij gaan zaterdag wel chillen ok?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NBT gaat al met mij chillen
hihihi.... als we durven wel jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel door toch? ondanks dat het druk wordt?
Ja!! Ik kom filmenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel door toch? ondanks dat het druk wordt?
jij komt heul niet naar de meetquote:
Mn kogelgat is wegquote:
hahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef NBT het volgende:
[..]
hihihi.... als we durven wel jamaar na genoeg bier moet het goedkomen
Ahhhhwww.....quote:
dan kijken ze maar de andere kant opquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahahauhu hopen dat ik durf als iedereen je aan staat te staren
waarom niet eigenlijk.quote:
great ideaquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:47 schreef NBT het volgende:
[..]
dan kijken ze maar de andere kant op
Het was niet helemaal door dus had geen last van tocht ofzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhhhwww.....![]()
Maar nu is het wel warmer binnen?
Voetbal ... Contract ... Verplichting ... Etcquote:
moet je zo laat voetballen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:48 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Voetbal ... Contract ... Verplichting ... Etc
quote:
Ohw..quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was niet helemaal door dus had geen last van tocht ofzo
Nope kan niet verderquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:49 schreef NBT het volgende:
[..]
moet je zo laat voetballen?
[..]
[..]
Ohw..dan maakt het niks uit... maar ben je verder al verder met je huisje?
Dan helpt natuurlijk ook een beetje..quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope kan niet verder![]()
Ga van het weekend de ramen schoonmaken
Yup ... 15.00 ...quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:49 schreef NBT het volgende:
[..]
moet je zo laat voetballen?
[..]
[..]
Ohw..dan maakt het niks uit... maar ben je verder al verder met je huisje?
Ik vind het ook spannend hoor..quote:
Hoi!quote:
Ahhhh vandaar, volgende keer beterr!quote:
Yepzquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan helpt natuurlijk ook een beetje..Nu wachten op geld weer voor vloer en muur enzo?
Ik weet IRL echt niet wat ik zeggen moet hoor, dus ik ga daar vet stil zitten zijn..quote:
En wanneer denk je erin te kunnen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz
Vooral vloeren heeft even prio. Ik heb nu 1 muur paars, al het andere verfwerk komt wel, kan ook als ik erin zit. Maar als die vloeren er maar inzitten dan kan k over. Meubels of niet
Precies, dat is het belangrijkste!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz
Vooral vloeren heeft even prio. Ik heb nu 1 muur paars, al het andere verfwerk komt wel, kan ook als ik erin zit. Maar als die vloeren er maar inzitten dan kan k over. Meubels of niet
Binnen 1 week nadat ik geld heb voor de vloerenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En wanneer denk je erin te kunnen?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Precies, dat is het belangrijkste!!!
Nou hopen dat dat snel gaat lukken!
En dan een housewarming op kratten HJquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnen 1 week nadat ik geld heb voor de vloeren
Niets zeggen maar een enorme blunder maken, gegarandeerd gelach en gepraat + een mooie ijsbrekerquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik weet IRL echt niet wat ik zeggen moet hoor, dus ik ga daar vet stil zitten zijn..
Ik hoop dat ik de housewarming half maart kan doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:54 schreef NBT het volgende:
[..]
En dan een housewarming op kratten HJ
Dan ga ik wel lomp doen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:54 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Niets zeggen maar een enorme blunder maken, gegarandeerd gelach en gepraat + een mooie ijsbreker
Natuurlijk! Lijkt me erg leuk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik de housewarming half maart kan doen![]()
Jij komt ook he?
Dat kan ik wel denk ik.... desnoods leg ik een bierviltje op mijn hoofd en loop ik naar een random chick toe: "hee gooide jij die?"quote:
quote:
hahahaha, ja daar heeft hij stiekem gelijk in, maar ik neem ook wel een kratje mee dan ofzo hoor!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dan moet ik zeker HJ in huis halen![]()
Ez zei al dat het prima was als ik Grolsch haalde, moest het alleen wel op het balkon zetten zodat hij het over het balkon kon gooien_!
Komt goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef NBT het volgende:
[..]
hahahaha, ja daar heeft hij stiekem gelijk in, maar ik neem ook wel een kratje mee dan ofzo hoor!Dan wel HJ!!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat kan ik wel denk ik.... desnoods leg ik een bierviltje op mijn hoofd en loop ik naar een random chick toe: "hee gooide jij die?"
En wanneer denk je dat te hebben?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnen 1 week nadat ik geld heb voor de vloeren
Tof!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Je hoort wel wanneer het is, dan sms ik je direct!!
binnen 1 week staat er tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En wanneer denk je dat te hebben?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat kan ik wel denk ik.... desnoods leg ik een bierviltje op mijn hoofd en loop ik naar een random chick toe: "hee gooide jij die?"
Ja geen idee dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En wanneer denk je dat te hebben?
#3?quote:
Nee boobs dat staat er nietquote:
Nee, dat staat er niet haha.quote:
Oke, hoop ik meequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee dus![]()
Ik hoop snel, heel snel
Jaquote:
Jaa, maar ik vind het allemaal wel heel spannend, maar ik ken zo weinig mensen eigenlijk..... dus vind het wel heel leuk!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Je hebt het maar druk met mensjes ontmoeten he
Daar weet ik niks van?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja NBT was #1 en Huppelmuts #2 volgens Madmuppet
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb DW nooit boef genoemdquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je de smaak te pakkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaa, maar ik vind het allemaal wel heel spannend, maar ik ken zo weinig mensen eigenlijk..... dus vind het wel heel leuk!!
Leuk toch!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je de smaak te pakken
Nee maar ik welquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:02 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb DW nooit boef genoemd
Waarom ben ik boefje 1?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:02 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Wie was er eerder dan? Anders moeten we de nummering aanpassenquote:
Dan Kroon ik jou tot Boefje #4 ofzoquote:
Opperboef 1 hèquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Waarom ben ik boefje 1?ik noem juist andere altijd boefje
IRL zeg ik dat ook een beetje vaak..
Hoezo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:04 schreef eNGine10 het volgende:
Ik noem nooit iemand boefje, misschien toch eens gaan doen.
Jaaa, vet spannendquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:04 schreef eNGine10 het volgende:
Ik noem nooit iemand boefje, misschien toch eens gaan doen.
Het is een eer, dankjewel....quote:
quote:
Daaromquote:
Dan zijn er volgens mij meer opperboefjes dan boefjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:06 schreef NBT het volgende:
Dames zijn de Opperboefjes, en de Heren zijn de boefjes.. .:9
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:06 schreef NBT het volgende:
Dames zijn de Opperboefjes, en de Heren zijn de boefjes.. .
DUHHH, daarom hebben wij de power!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan zijn er volgens mij meer opperboefjes dan boefjes
En wij de staafmixer...?quote:
Ik wil ook een kusjequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:09 schreef madmuppet het volgende:
[..]
En wij de staafmixer...?
Ik ga eten![]()
aan de opperboefjes
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:02 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Boefjequote:
tot morgen liefjequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:10 schreef NBT het volgende:
Ik ga ook afsluiten, vriendje komt zo thuis, ff eten en dan op visite![]()
tot morgen boefjes en opperboefjes!![]()
Ik spank je.quote:
yeeyquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:12 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Ik ben eindelijk klaar met schoonmaken bij oma
Ik voel je pijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa![]()
Heb echt zo;n hekel aan schoonmaken
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa![]()
Heb echt zo;n hekel aan schoonmaken
Dat doet pijn, boefjequote:
Jep, alle vrouwen zijn hier trouwens omgedoopt tot Opperboefjesquote:
Haha hoezo dat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jep, alle vrouwen zijn hier trouwens omgedoopt tot Opperboefjes
Ik kan ook lief spanken.quote:
Ahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NBT heeft dat bedacht, en de mannen zijn boefjes
Ik ben het er niet mee eens.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jep, alle vrouwen zijn hier trouwens omgedoopt tot Opperboefjes
Wie is geen opperboefje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens.
Dan schrijf je een klachtenbrief naar Boobsquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens.
Ik.quote:
Nee, die is liev.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan schrijf je een klachtenbrief naar Boobs
Ik blijkbaar. Ik ben het er ook niet mee eensquote:
Morgen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik blijkbaar. Ik ben het er ook niet mee eens
Engine, wil jij mijn opperboefje zijn?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik blijkbaar. Ik ben het er ook niet mee eens
Jaaaa !quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Engine, wil jij mijn opperboefje zijn?![]()
Geen tijdquote:
Jeejquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jaaaa !Tranen van geluk hier
![]()
Of betekent dat dat is een soort slaaf ben?
Nee de mannen zijn boefjes en dus slaven van de opperboefjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jaaaa !Tranen van geluk hier
![]()
Of betekent dat dat is een soort slaaf ben?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeej![]()
Nee hoor![]()
Tenzij je dat zelf wilt
Hahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Nee liever niet. Voordat ik het weet ben ik bij je oma aan het schoonmaken
Verpest het maar jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee de mannen zijn boefjes en dus slaven van de opperboefjes
Nietus!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee de mannen zijn boefjes en dus slaven van de opperboefjes
Oh oke, dat staat mij wel aanquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoezo verpest ik het, jij bent nu het opperboefje ipv merel
Ik heb mijn opperboefjesstatus niet opgegevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoezo verpest ik het, jij bent nu het opperboefje ipv merel
Heey jij vroeg aan engine of hij opperboefje wilde zijn ipv jouquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb mijn opperboefjesstatus niet opgegeven
Superboefje klinkt leuker
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen tijdof weinig in ieder geval.
One boefje to rule them allquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb mijn opperboefjesstatus niet opgegeven
Superboefje klinkt leuker
Zoietsquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik nou 5 maanden wachten?
Nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heey jij vroeg aan engine of hij opperboefje wilde zijn ipv jou
Superboefje !quote:
Beter dan 9 maanden, minimotortjequote:
Dat kom op hetzelfde neer, jij geeft jouw functie aan hemquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet![]()
Alleen of hij mijn opperboefje wilde zijn.
[..]
Superboefje !
Ben je zwanger van mij?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beter dan 9 maanden, minimotortje
Nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat kom op hetzelfde neer, jij geeft jouw functie aan hem![]()
en ik ga nu eten![]()
Smakelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat kom op hetzelfde neer, jij geeft jouw functie aan hem![]()
en ik ga nu eten![]()
van ons cyberseksen.quote:
Nee, dank je !quote:
quote:
Okee.quote:
was het zo slecht?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heeft dat toch nog iets goeds opgeleverd.
Geen idee, ik kan me er niks meer van herinneren. Was ik dronken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Okee.
[..]
was het zo slecht?
Nee..quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan me er niks meer van herinneren. Was ik dronken?
quote:
Dat ken ik, weet alleen zo niet meer hoe het smaakt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ik had kip madras gekookt, ken je dat?
Maaltijdsaladequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ken ik, weet alleen zo niet meer hoe het smaakt.
Ik heb Caesar salade.
Ik ga niet warm eten op mn werk, dan kak ik helemaal in, en dan wil ik niks meer doen. en ik heb nog een afspraak van anderhalf uur staan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maaltijdsalade![]()
Is met kip, appel, saus en rijst. Een tijdje m'n lievelingsgerecht geweest maar ben nu weer terug bij de lasagne van de Aldi
Ik in een peukquote:
no homo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:47 schreef eNGine10 het volgende:
Misschien kunnen we elkaar helpen madmuppet?
Uuhh.... Dude wtfquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:47 schreef eNGine10 het volgende:
Misschien kunnen we elkaar helpen madmuppet?
Heeft ontkennen nog zin?quote:
Iets tegen homo's zeker?quote:
Nee hoor, zolang ze maar niet aan me zitten en zich niet als een vrouw gedragenquote:
* eNGine10 streelt madmuppet over z'n manenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:50 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang ze maar niet aan me zitten en zich niet als een vrouw gedragen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
* eNGine10 streelt madmuppet over z'n manen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef madmuppet het volgende:
[..]
die is maf ! DW hhheeellluuuuuuppppp
Ooow im fucked!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
DW staat toch aan mijn kant, ze helpt me wel vaker met vriendjes
Nee, ik ken je langer dan vandaag.quote:
Ik adviseer je om het genadig te ondergaan, dat is voor ons beide het makkelijkstquote:
* DevilsWhore bindt mup vastquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef madmuppet het volgende:
[..]
die is maf ! DW hhheeellluuuuuuppppp
Dat komt nog.quote:
Please be gentlequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[me=DevilsWhore] bindt mup vast
[/me]
[..]
Dat komt nog.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[me=DevilsWhore] bindt mup vast
[/me]
[..]
Dat komt nog.
Dat moet je neit tegen mij zeggen.quote:
Jawel jij bindt mij vastquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat moet je neit tegen mij zeggen.
Dat doe ik met liefde.quote:
Je weet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |