als jullie zo blijven spelen als tegen Willem II en ADO, dan wordt dat lastigquote:
Da's heel leuk als je het zelf zo kunt plannenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
een hele dag in bed met de laptop of met een boek en dan alleen eruit om eten/drinken te halen of te gaan pissen; dat lijkt me wel watkomt vast nog wel een keer
plannen is ook al zowatquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's heel leuk als je het zelf zo kunt plannen't Is iets minder leuk als je verder weinig kunt
ook niet echt mijn ding maar ach, voor een keertje kan het best leuk zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hele dag in bed liggen
Niks voor mij
ik zeg niet dat ik niks ga doen; beetje internetten, filmpje kijken via laptop, tv kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan het me niet voorstellen. Hoe kan een hele dag niks doen nou leuk zijn
Dat kan heel leuk zijn na een paar dagen flink aanpoten op het werkquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan het me niet voorstellen. Hoe kan een hele dag niks doen nou leuk zijn
Waarna je dus dit soort dingen gaat doen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik niks ga doen; beetje internetten, filmpje kijken via laptop, tv kijken
klaar met school, dus nu werknquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ontslagen? of niks meer te doen op school/werk?
alleen nog een verslag inleveren, maar dat kan pas in augustus...quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klaar met school = diploma behaald?![]()
en wat voor werk zoek je nu?
en wat voor opleiding heb je dan afgerond?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:28 schreef haakon het volgende:
[..]
alleen nog een verslag inleveren, maar dat kan pas in augustus...
konden/wilden ze ook geen uitzondering voor maken, basterds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |