Ik ken mijn dt's welquote:
10:47, wat dacht je van "een baan"quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Hebben de mensen... een LEVEN..? Of, erger nog, een relatie?
He bah... wat een vies woordquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
10:47, wat dacht je van "een baan".
Mensen die 'verder' zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
ja godverquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Waren we er al niet 10 jaar geleden uit dat wat ik wil delen op FOK! vanzelf komt of niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:48 schreef Ripley het volgende:
waren we er al uit of er iets gebeurd was tussen jou en spirit, HW?
Dat ik slecht ben in grammatica.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken mijn dt's wel
So... What does that say... About you?
Oh, Rip! Ik wilde jou nog wat vragen. Wil jij nog gaan verhuren of verhuur jij ondertussen je bovenwoning (?) al?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:48 schreef Ripley het volgende:
Jawel, maar spirit deed zo hysterisch gisterenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waren we er al niet 10 jaar geleden uit dat wat ik wil delen op FOK! vanzelf komt of niet?.
Dat hield ze anders ook nooit tegen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
10:47, wat dacht je van "een baan".
En ik nietquote:
Ik heb weer verstand van andere dingen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik nietDus zo blondt zal ik dan wel niet zijn
Maar ze deed hysterisch omdat ze ook betrapt was op het leugentje 'half jaar droog staan'.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:48 schreef Ripley het volgende:
Ik doe nooit hysterischquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ze deed hysterisch omdat ze ook betrapt was op het leugentje 'half jaar droog staan'..
En er toen maar vandoor ging!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ze deed hysterisch omdat ze ook betrapt was op het leugentje 'half jaar droog staan'..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |