dus datquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen PM gehad dus ik kan ook nergens op reageren![]()
Welterusten Toekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus dat
en nu echt tabee toedels en tot morgen
Goed zo. Ga jij maar met Koen een weekendje naar Corrour regelen danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen PM gehad dus ik kan ook nergens op reageren![]()
Nee ze is uit woede en frustratie weggegaan, besefte zich later dat we gelijk hadden en schaamt zich kapot en komt daarom niet terug. En ik voel me niet geroepen na mijn tips (ga slapen, kom morgen terug) om nog een reactie te sturen, ik ben er namelijk al klaar meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
anyway, hier een nieuw topic.
En ergens vind ik dat we of iemand toch moet reageren op whisk.
Ik meen eigenlijk dat ik al ruimschoots duidelijk gemaakt heb wat de bedoeling is, in deeltje 2767 was dat. Ik geloof gewoon niet dat ze weggegaan is omdat het hier niet genoeg over haar ging. Dat is echt onzin. Als dat het WEL echt blijkt te zijn ben ik er dan dus logischerwijs ook helemaal klaar mee, trouwens
Moet zeggen dat me zoiets wel leuk lijkt eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo. Ga jij maar met Koen een weekendje naar Corrour regelen dan
Ik heb op de PM gereageerdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
anyway, hier een nieuw topic.
En ergens vind ik dat we of iemand toch moet reageren op whisk.
Ik meen eigenlijk dat ik al ruimschoots duidelijk gemaakt heb wat de bedoeling is, in deeltje 2767 was dat. Ik geloof gewoon niet dat ze weggegaan is omdat het hier niet genoeg over haar ging. Dat is echt onzin. Als dat het WEL echt blijkt te zijn ben ik er dan dus logischerwijs ook helemaal klaar mee, trouwens
Nee, mannen posten 20 duuzend keer zielige clips enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was wel een beetje over de lijn ja![]()
Enneh, kerels doen zoiets niet
Da's goed. Ga ik ook nog wel doen denk ik. Overmorgen of zo.quote:
je keek toch niet serieus?quote:
Basketcase?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, mannen posten 20 duuzend keer zielige clips enzo![]()
![]()
Klopt, ik denk dat als een man zoiets wel doet, dat er dan HOMO of BASKETCASE op z'n voorhoofd staat in neonletters![]()
Heel kort, gewoon dat ik haar begreep en excuses aanvaard (dat meen ik volgens mij ook wel een beetjequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's goed. Ga ik ook nog wel doen denk ik. Overmorgen of zo.
Mooi. Regel maar. Augustusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat me zoiets wel leuk lijkt eigenlijk![]()
Ja ehm, gestoord zeg maar, rijp voor de psychiatrische instellingquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:01 schreef Toekito het volgende:
MZje blijft me soms verbazen.
En ja het is al woensdag
Maar nu echt echt echt naar bed
Jaaahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |