Ah, de "ik weet er niets van maar verkondig toch mijn mening als feit"poster... nog meer....quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo'n wake-up light is zo'n onzin, als iemand het licht aandoet om iets te zoeken in mijn kamer s'nachts wordt ik ook niet wakker.
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Ah, de "ik weet er niets van maar verkondig toch mijn mening als feit"poster... nog meer....
Die hadden we nog nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, de "ik weet er niets van maar verkondig toch mijn mening als feit"poster... nog meer....
nee, het is "ik wordt"quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
JaIk word er niet mee wakker, dus niemand niet
Ga je doehoen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:16 schreef MissMSX het volgende:
Wat een mooi weer
Ik heb mijn nageltjes gelakt, m'n neus gepoederd en ga zo maar eens de bloemetjes buiten zetten
Wat hebben die je aangedaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:16 schreef MissMSX het volgende:
Wat een mooi weer
Ik heb mijn nageltjes gelakt, m'n neus gepoederd en ga zo maar eens de bloemetjes buiten zetten
Ik heb gewoon een keer geslapen met zo'n ding en ben er niet wakker van geworden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij een vriendinnetje langs de katten eten geven. Ze is een paar daagjes weg.quote:
Ach tief toch op met me, totaal geen zin in dit soort debiel geneuzel vandaag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een keer geslapen met zo'n ding en ben er niet wakker van geworden.
En je bent toch geen autist dat je niet kan zien dat het gewoon een mening is?
Ze zijn lief geweest en nu gun ik ze wat frisse luchtquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach tief toch op met me, totaal geen zin in dit soort debiel geneuzel vandaag.
Teveel taartjes gegetenquote:
Wel in een vaasje toch? Anders gaan ze doodquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze zijn lief geweest en nu gun ik ze wat frisse lucht
Liefje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach tief toch op met me, totaal geen zin in dit soort debiel geneuzel vandaag.
Moet je het vooral brengen als feit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een keer geslapen met zo'n ding en ben er niet wakker van geworden.
En je bent toch geen autist dat je niet kan zien dat het gewoon een mening is?
Of in wat aarde. Alles kanquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel in een vaasje toch? Anders gaan ze dood.
Okee ik zal er voortaan "ik vindt" voor zetten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je het vooral brengen als feit.
Ja graag, vooral doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee ik zal er voortaan "ik vindt" voor zetten.
Nou goed?
Oe mooi!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij een vriendinnetje langs de katten eten geven. Ze is een paar daagjes weg.
En omdat het zulk mooi weer is en het voorjaar in m'n bol heb ga ik daar de boel een beetje opruimen en opfleuren met bloemetjes. Heb er helemaal zin in
Zet er nog wat d's en t's bij, dan is het vast ooit wel goed gespeld.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou goed?
En hij is nog maar net begonnenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Oe mooi!
Ik heb zo'n kut dag op mijn werk dat ik er gewoon naar uit kijk om schoon te maken thuis straks
Nee, niet eens, was het dat maar dan wist ik een oorzaakquote:
Ja doe maar. Vooral die T.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:21 schreef heloef het volgende:
Nou goed?
Taalnazi-alarm.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Zet er nog wat d's en t's bij, dan is het vast ooit wel goed gespeld.
Stiekem toch een keer goed geneukt de laatste tijd?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet eens, was het dat maar dan wist ik een oorzaak
Knap, hoeveel jaar krijg je dat op school?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Taalnazi-alarm.
Ja ik weet het d-t plaatsing is iets waar ik niet goed in ben.
Ik denk alleen fuck mijn werk en ik ga naar huis!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hij is nog maar net begonnen
In de pauze naar buiten? Haal een voorjaarsboemetje voor op je bureau. Koop een pakje groene thee. Gooi je beentjes op je bureau. Denk zen en fuck je werk.
[ afbeelding ]
Vervelent voor jequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Taalnazi-alarm.
Ja, reden genoeg om het ook niet te leren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef heloef het volgende:
Taalnazi-alarm.
Ik ben absoluut geen taalnazi en ik maak zelf ook genoeg foudten maar deze was wel heel duidelijk.quote:
Ik zeg alleen dat ik er slecht in ben, waar zeg ik dat ik het niet wil leren?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, reden genoeg om het ook niet te leren.
Ochtendmisselijkheid ftwquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stiekem toch een keer goed geneukt de laatste tijd?
Ju begreipd tog wad ic bedul?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, reden genoeg om het ook niet te leren.
Ik vind je niet zo'n baas hoor...quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik er slecht in ben, waar zeg ik dat ik het niet wil leren?
Als dat kan is dat idd een veel betere oplossingquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk alleen fuck mijn werk en ik ga naar huis!
Even wat afmaken en dan mijn spullen pakken.
Andere mensen denken daar anders over.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je niet zo'n baas hoor...Misleidende sig en onderschrift
en er achter?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Andere mensen denken daar anders voor.
Schijnzwanger?quote:
Ik typte voor in plaats van over.quote:
Mensen van ONZ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Andere mensen denken daar anders over.
Wat een onzinquote:
Doe eens niet zo engquote:
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:34 schreef STING het volgende:
[..]
Krijg je toevallig ontzettend trek als je dit plaatje ziet?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |