Wij hadden amper een kantinequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Albron die verzorgen het eten in de kantine van mijn school.
Bij mij verkopen ze ook geen hawaiburger, maar zulke achterlijke bordjes heb ik nog niet gezien daar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij op school ook, toch heb ik nooit zo'n bordje voorbij zie komen
Wij hebben een veel te kleine kantine. Tijdens de pauze zit het er altijd propvol, is er nooit een plek om te zitten en moet je 20 minuten in de rij staan om iets te kunnen kopen.quote:
rijdquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hebben een veel te kleine kantine. Tijdens de pauze zit het er altijd propvol, is er nooit een plek om te zitten en moet je 20 minuten in de rijd staan om iets te kunnen kopen.
Nu deed je het goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:01 schreef heloef het volgende:
Jawel, maar het wordt alleen maar slechter.
Op welke school zit jij eigenlijk, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hebben een veel te kleine kantine. Tijdens de pauze zit het er altijd propvol, is er nooit een plek om te zitten en moet je 20 minuten in de rij staan om iets te kunnen kopen.
Leef je uit, ik vond hem ook maar op.... tweakersquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is echt te mooi, ik jat hem even hoor
MediaCollege Amsterdam. In de kleine pauzes valt het trouwens reuze mee maar in de grote pauzes is het daar zo druk dat ik liever in die koude aula zit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op welke school zit jij eigenlijk, als ik vragen mag?
Want, dit klinkt een beetje als mijn kantine
Ik maak progressie.quote:
Oh, oke. Nee, daar zit ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:06 schreef heloef het volgende:
[..]
MediaCollege Amsterdam. In de kleine pauzes valt het trouwens reuze mee maar in de grote pauzes is het daar zo druk dat ik liever in die koude aula zit.
Hij gaat nu Facebook opquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leef je uit, ik vond hem ook maar op.... tweakers.
Is op wel meer scholen zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Nee, daar zit ik nietMaar, het komt me bekend voor.
Hij is ook wel echt.... Slechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is ook wel echt.... SlechtJa daar hebben we het over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat maakt de slechtheid wel compleet.quote:
Verkeerd is relatief.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
Ik drukte op 't verkeerde knopje en nu print ie het hele document uit
Het is wel een goed knopje, maar niet voor mijn opdrachtquote:
Dat zegt iequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel een goed knopje, maar niet voor mijn opdracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |