Vind het wel jammer dat die reclame van MKB brandstof niet meer te horen is.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat die reclame van MKB brandstof niet meer te horen is.
Die heb ik ongeveer al de hele week.quote:
Ja, zeker ! eCHT onwijs mooi weer man. Daar is het dus ook mooi weerquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook in het hoge noorden een lekker zonnetje, Hans?
Yup. Nog wat frisjes. Hopelijk vanmiddag nog ff op 't balkon in de zonquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, zeker ! eCHT onwijs mooi weer man. Daar is het dus ook mooi weer.
Wat een lief zusje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:38 schreef CindieY het volgende:
Di-rect toen ik ze nog leuk vondMijn zusje deed ooit eens voor de grap mee aan een winactie van Veronica Magazine waarbij je dit album kon winnen en ze won en gaf het album aan mij
![]()
Eensch.quote:
Valt mee hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:50 schreef CindieY het volgende:
Klinken alle Limburgse vrouwen hetzelfde of heet dit meisje toevallig Esther? Heb 't niet echt mee gekregen.
Edit: ze klinken dus allemaal hetzelfde.
Nouja, ik typte dat dus omdat ze exact klinkt als een meisje dat ik ken. En met exact bedoel ik dan ook echt exact hetzelfdequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar dit klonk wel heel Limburgs
.
Ah, heerlijk! Drankje erbij en genieten. Nicequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Nog wat frisjes. Hopelijk vanmiddag nog ff op 't balkon in de zon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |