abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:56:46 #126
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_92556667
quote:
12s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:50 schreef Nune het volgende:

[..]

Ga je de zeepjes eruit doen?
Ja joh, ik heb nog een proefje van manderijntje liggen en dat is wel genoeg, haha.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Np :)
En kunnen we nog een dealtje sluiten over de smitten en de jelly? ;)
*wispelturig* Misschien wil ik smitten toch wel proberen, aangezien de werking blijkbaar wel goed is. Dan moet ik mijzelf alleen even over de geur zetten haha _O-
De jelly zou eventueel wel via een ziplock-zakje kunnen, dan betaal je alleen de postzegels i.p.v. pakketkosten :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:04:06 #127
159909 -Peach
Prunus persica
pi_92557043
Zo, me toch maar eens aangemeld op het lushforum. Ben benieuwd wanneer ik erin mag, kan ik ook daar lekker gluren!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:04:42 #128
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_92557068
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef -Peach het volgende:
Zo, me toch maar eens aangemeld op het lushforum. Ben benieuwd wanneer ik erin mag, kan ik ook daar lekker gluren!
Je moet het over een tijdje gewoon proberen. Ik heb geen bevestiging gehad en op den duur probeerde ik in te loggen & dat lukte toen!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_92557150
Is dat op het NL forum of op het IR? Ik kan me niet echt herinneren dat ik heb moeten wachten op het NL forum namelijk :o
Niet dat ik daar erg actief ben :9
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:07:04 #130
159909 -Peach
Prunus persica
pi_92557185
quote:
2s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef PriemGirl het volgende:
Is dat op het NL forum of op het IR? Ik kan me niet echt herinneren dat ik heb moeten wachten op het NL forum namelijk :o
Niet dat ik daar erg actief ben :9
NL! Kreeg een e-mail dat de beheerder nog moet activeren
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:09:10 #131
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_92557290
quote:
2s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef PriemGirl het volgende:
Is dat op het NL forum of op het IR? Ik kan me niet echt herinneren dat ik heb moeten wachten op het NL forum namelijk :o
Niet dat ik daar erg actief ben :9
Ik zag dat jij net op tijd was met bestellen ivm die box! :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_92557625
Ja zo te lezen wel :+
Ik dacht echt dat ik wel te laat zou zijn. Dus ze sloot het gesprek al af; dus ik dacht: naja pech. En toen zei ze: ow wait we still have some hatboxes left. I'll add one. En toen een kthxbye moment :') en that's it.
Naja ik wacht gewoon lekker af :) Zou het heel fijn vinden; maar zo niet; zal ik ook wel genieten van de spullies 8-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_92558522
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 17:34 schreef gothic-blackie het volgende:
Hoi!

De selectieprocedure voor aangemelde mystery shoppers is inmiddels in gang gezet. Dit houdt in dat diegenen die uitgekozen zijn voor de training een uitnodiging hebben ontvangen om hieraan deel te nemen.

We willen je bedanken voor je belangstelling.
Tot ziens in onze winkels!

Met vriendelijke groet,
Lush Nederland.
Ik had ook deze. -O- En ik kon ook al niet bestellen vandaag omdat ik moest werken. -O-

Máár ik heb wel een financiële meevaller eind van de maand dus ik ga vast een lijstje maken. *O*
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_92558572
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik had ook deze. -O- En ik kon ook al niet bestellen vandaag omdat ik moest werken. -O-

Máár ik heb wel een financiële meevaller eind van de maand dus ik ga vast een lijstje maken. *O*
Je kan tot 10 uur bellen toch? :o
pi_92558720
Ja, maar ik lees net dat de Ming boxen op zijn dus dan wacht ik liever nog even tot mijn bankrekening weer een beetje is bijgespijkerd. (Die financiële meevaller is namelijk een sigaar uit eigen doos omdat de kinderopvang de afgelopen 2 maanden bijna 600 Euro te veel aan kosten heeft berekend. :X )
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:40:20 #136
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_92558724
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja joh, ik heb nog een proefje van manderijntje liggen en dat is wel genoeg, haha.

[..]

*wispelturig* Misschien wil ik smitten toch wel proberen, aangezien de werking blijkbaar wel goed is. Dan moet ik mijzelf alleen even over de geur zetten haha _O-
De jelly zou eventueel wel via een ziplock-zakje kunnen, dan betaal je alleen de postzegels i.p.v. pakketkosten :o
Haha! Dat jij die vindt stinken! :o
Jelly = ok! Denk wel 3 dubbel zakje nodig als het zoveel is, maar vind t super O+ van je!
Geef tzt maar ff bedrag en rekeningnummer door :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_92558935
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef Nanook24 het volgende:
Ja, maar ik lees net dat de Ming boxen op zijn dus dan wacht ik liever nog even tot mijn bankrekening weer een beetje is bijgespijkerd. (Die financiële meevaller is namelijk een sigaar uit eigen doos omdat de kinderopvang de afgelopen 2 maanden bijna 600 Euro te veel aan kosten heeft berekend. :X )
Gelijk heb je hoor! Gelukkig is lijstjes maken ook leuk om te doen :D
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:46:59 #138
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_92559055
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 19:44 schreef Nune het volgende:

[..]

Gelijk heb je hoor! Gelukkig is lijstjes maken ook leuk om te doen :D
Ik mag van mezelf als ik beter ben weer naar de winkel :9

Omg! Ik heb, na het handen wassen met jouw sg al de berging opgeruimd en gegeten en je ruikt het nog O+
Ik vind hem jammie!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_92559166
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:44 schreef Nune het volgende:
Gelijk heb je hoor! Gelukkig is lijstjes maken ook leuk om te doen :D
:Y
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:57:51 #140
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_92559561
Me vriendje kwam net naar me toe:

Hij: ''hmm...ik ging net wat dingen betalen en zag op de afschrift lush, lush en lush staan je bent verslaafd!
Ik: mwa...valt wel mee
Hij: je gaat het niet eens opkrijgen!
Ik: Jawel hoor want jij gebruikt het ook
Hij: ow....

:')
pi_92562107
Terug in de trein na de vip! Ik heb een heerlijk maskertje gemaakt die ik morgen ga proberen. Verder nog catastrophe cosmetic, summer pudding, whoosh en aqua mmarina gekocht! Heb bb seaweed, saving face en een mini sugarscrub erbij gekregen!!

Was leuk :D
pi_92562141
Oh en een proefje irm maar die stinkt. Bertje citrus batch denk ik :/
pi_92562168
Hoi Lushies, ik heb een Orange Blossom Parfummetje gekregen, maar duuuuuuude ik vind het echt niet lekker!

Iemand die em wil ruilen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_92562198
Klinkt leuk Space! ^O^
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:48:19 #145
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_92562246
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Terug in de trein na de vip! Ik heb een heerlijk maskertje gemaakt die ik morgen ga proberen. Verder nog catastrophe cosmetic, summer pudding, whoosh en aqua mmarina gekocht! Heb bb seaweed, saving face en een mini sugarscrub erbij gekregen!!

Was leuk :D
Oooo wat leuk! O+
Aqua Marina heb ik ook aleens aan zitten denken, volgende keer eens een proefje vragen :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_92562352
Oeh klinkt inderdaad gezellig SI ! Maskers O+ Ik heb geen meer ;(
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:53:21 #147
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_92562572
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoi Lushies, ik heb een Orange Blossom Parfummetje gekregen, maar duuuuuuude ik vind het echt niet lekker!

Iemand die em wil ruilen?
Hoi! Ik heb zelf geen parfummetjes meer omdat ik ze niet zo geweldig vond, haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:53:35 #148
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_92562591
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Haha! Dat jij die vindt stinken! :o
Jelly = ok! Denk wel 3 dubbel zakje nodig als het zoveel is, maar vind t super O+ van je!
Geef tzt maar ff bedrag en rekeningnummer door :)
Ooo ja, in een paar zipzakjes ofzo :P Hihi.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_92562750
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hoi! Ik heb zelf geen parfummetjes meer omdat ik ze niet zo geweldig vond, haha.
Die vanille vink erg lekker, maar dit is net een toiletverfrissertje :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_92562945
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Terug in de trein na de vip! Ik heb een heerlijk maskertje gemaakt die ik morgen ga proberen. Verder nog catastrophe cosmetic, summer pudding, whoosh en aqua mmarina gekocht! Heb bb seaweed, saving face en een mini sugarscrub erbij gekregen!!

Was leuk :D
Klinkt fantastisch! Kreeg je dan een goodiebag mee of sowieso iedereen die daar was?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')