Kom, maken we samen snert!quote:
Wat zei ik nou net, ik ben NIET zo goedkoopquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat hier tegen over geen huizen staan en de eerste zeker 1 km verder op woont
[..]
* Trevland geeft Marijke een lading badeendjes
Sorryquote:
Volgende week?quote:
Oh en /mad pomper!quote:
Nee, dat is Corrour Railway Stationquote:
Jammer, het was te proberenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, maken we samen snert!![]()
[..]
Wat zei ik nou net, ik ben NIET zo goedkoop
[..]
Sorry
[..]
Volgende week?
En sushi?quote:
Neenee, dat helpt niet meerquote:
Waar in the middle of nowhere is dat danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat is Corrour Railway Station![]()
Daar moet ik echt een keer heen
Ik baal wel dat het station hier niet meer bestaatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat is Corrour Railway Station![]()
Daar moet ik echt een keer heen
Je hebt tiefus in je buik OMGquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Warm douchen
Warme kruiken dan hopen dat die tiefus buikpijn weggaat
Sorryquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg je dus niet tegen Marijke
Een kusje tegen je buikpijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Warm douchen
Ergens midden in Schotlandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar in the middle of nowhere is dat dan![]()
Fijne avond LLquote:
Owww dat is balen inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Warm douchen
Jij ook fijne avondquote:
Dat hoop ik ook iedere maandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww dat is balen inderdaad
Ik hop voor je dat het helpt
Dat is wel tofquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergens midden in Schotland![]()
Er is daar helemaal niets, behalve een herberg waar je bier kunt drinken en kunt slapen. EN de volgende dag ga je weer terug
Dat klinkt wel heel erg tof eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergens midden in Schotland![]()
Er is daar helemaal niets, behalve een herberg waar je bier kunt drinken en kunt slapen. EN de volgende dag ga je weer terug
Ja, denk dan eerst even NA, je verbouwt zelf die quote he.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry....
Ik zit ff klote in mn vel en dan komt dit er bijzonder misplaatst uit![]()
Precies. Er gaat een directe nachttrein vanuit London Euston naar Fort WIlliam, die stopt ook in Corrour.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg tof eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |