beterschap alvastquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef PieterBas het volgende:
uhm, dat wordt trainen in de regen
Had je maar een binnsport moeten kiezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef PieterBas het volgende:
Dat kan ook, maar de trainer vind trainen op de baan een beter idee in plaats van de sprinthalquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je maar een binnsport moeten kiezen
Merk je niks van manquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef PieterBas het volgende:
Gelukkig ging het wel over katten. Dus het voelde een beetje als de sc.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:58 schreef Lithia het volgende:
Ik vind het eng om jna buiten de SC te zien posten. Voelt onnatuurlijk.
Whehe jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:59 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig ging het wel over katten. Dus het voelde een beetje als de sc.
Geen idee, maar ik dacht dat het algemeen bekend was dat enter en return hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Lithia het volgende:
Hey hey, jna, waarom heet de 'enter' niet gewoon enter bij je mobiel?
Ik heb het nooit eerder gehoord. Welk hardware heeft dat ook dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef jna het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik dacht dat het algemeen bekend was dat enter en return hetzelfde zijn.![]()
Ik klikte uit instinct omdat er super mario bros theme stond... maar toen ik erop klikte, maakte ik Dean wakker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |