SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Bijna weekend
Hier is er ook een toe aan weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
slaapsequote:
dankjequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:52 schreef vencodark het volgende:
Nog 3 dingetjes en dan ben ik klaar met herkansing Onderzoeksopzet!
Ik zeg je eerlijk, ik moest lachen...quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:23 schreef Bravebart het volgende:
Whoooooooooooooooooooooooooooooooooooo, dondereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!
[ afbeelding ]
Ik zeg je eerlijk vriend!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk, ik moest lachen...
Ik zeg je eerlijk, die zin is een versterking van een compleet irrelevante mening.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:44 schreef jna het volgende:
Ik zeg je eerlijk, vandaag hoor en lees ik wel veel "ik zeg je eerlijk"
Serieus? Ik heb die zin echt nog nooit iemand horen zeggenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:44 schreef jna het volgende:
Ik zeg je eerlijk, vandaag hoor en lees ik wel veel "ik zeg je eerlijk"
Ik zeg je eerlijk, ik zou bijna denken dat je dat zelf hebt verzonnen. Eerlijk zeg ik je dat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk, die zin is een versterking van een compleet irrelevante mening.
ik ga niet liegen voor je, maar dan ben je echt een djangoquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb die zin echt nog nooit iemand horen zeggen
Wat ga ik met oninteressante mensen om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |