abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4519008
verhaal gaat als volgt,

Een poosje terug (maandje of 6) had ik M. eindelijk toegevoegd aan mijn msn lijstje, we begonnen steeds wat meer met elkaar te praten dan we voorheen irl deden, na een poosje kwam ik er achter dat wij heel veel dingen gemeen hadden, ik begon het ook steeds fijner te vinden met haar te chatten enzo. Ook sprak ze me steeds vaker eerder aan bij het uitgaan. In de tussentijd begon ik haar steeds leuker te vinden, en ben op dit moment in het stadium der "bijna veriefd" beland. Ik vind der ontzettend leuk enzo, maar ik durf het gewoon niet toe te geven (dit komt onderandere doordat ik practisch al mijn zelfvertrouwen ben verloren op de middelbare school). Ik heb het er over gehad met een heel goeie vriendin van haar, en haar antwoord was dat M. zelfs haar nog af en toe kan verassen, dus ik zag het al een beetje positiever in nadat we ook een hele gezellige avond hebben gehad, en ze zelfs mijn uitnodiging tot samen wat drinken niet afsloeg. Ik fietste gister met der exvriend mee naar huis, grapte even van "hey regel mij eens even een date met M." waarop hij weer fijn mijn goede gevoel over de hele situatie practisch tot 0,0 terug bracht.

Wat moet ik hier mee aan, ik ben te bang voor afwijzing en laat het liever overwaaien, en daardoor heb ik denk ik redelijk wat potentionele relaties misgelopen. Moet ik het haar vertellen, en de kans lopen dat ze me gaat negeren, en hoe moet ik het haar vertellen, of juist niet?

help!

One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  zondag 9 juni 2002 @ 22:03:08 #2
24784 Quezzy
Twijfels...
pi_4519209
Hoezo ben je bang dat ze je gaat negeren? Ik denk niet dat dat zo is, helemaal niet als jij het goed aanpakt. Ookal gaat het mis, wat mij zou verbazen, dan hoef je elkaar nog niet te negeren. Het kan een korte breuk tussen jullie zijn maar waarom zou je je daar zorgen over maken?

Niet geschoten is altijd mis. Mijn middelbare school tijd was ook geen pretje en dat merk ik nu nog, maar (en ja, het klinkt cliche) je kan beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.

Succes

zondag 9 juni 2002 @ 22:04:10 #3
21073 dubbel0zeven
^[Bl!nd]^ Zombie Cro
pi_4519222
-edit-ga jij eens even heel snel naar Onzin met je smakeloze reply-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 09-06-2002 22:05]

zondag 9 juni 2002 @ 22:05:37 #4
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4519250
quote:
Op zondag 09 juni 2002 22:04 schreef dubbel0zeven het volgende:-edit-
WAT?????

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 09-06-2002 22:06]

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_4519347
quote:
Op zondag 09 juni 2002 22:03 schreef Quezzy het volgende:
Hoezo ben je bang dat ze je gaat negeren?
tja.. kweet niet.. ze is een beetje een apart typetje op sommige momenten
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_4519495
Als het een leuke meid is dan zeker niet afwachten totdat zij naar je toe komt. Koop iets leuks voor haar (bloemetje of zo ) en zeg dan hoe je erover denkt...
pi_4520804
* herkent zichzelf in dit verhaal

-edit- toch die faq maar is beter lezen

pi_4520847
quote:
Op zondag 09 juni 2002 21:53 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik fietste gister met der exvriend mee naar huis, grapte even van "hey regel mij eens even een date met M." waarop hij weer fijn mijn goede gevoel over de hele situatie practisch tot 0,0 terug bracht.
weet je, die jongen die baalt gewoon als jij met haar gaat.. that's the whole thing hij probeert het gewoon van je af te praten..
gewoon voor gaan zou ik zeggen.. je bent al aardig op weg hebbik ut idee succez dude !
  maandag 10 juni 2002 @ 11:12:22 #9
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4524081
quote:
Op zondag 09 juni 2002 23:30 schreef MaffiaInc het volgende:

[..]

weet je, die jongen die baalt gewoon als jij met haar gaat.. that's the whole thing hij probeert het gewoon van je af te praten..
gewoon voor gaan zou ik zeggen.. je bent al aardig op weg hebbik ut idee succez dude !

Daar sluit ik me bij aan. Laat je niet op je kop zitten door zo'n opmerking, sowieso heb je een redelijke vriendschapsrelatie met haar, dus je hebt al wat gewonnen! Desnoods vraag je voor die vriend een date aan en zeg je: "Hmz... dat zou ik ook wel willen" ofzo

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 10 juni 2002 @ 12:23:53 #10
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4525026
Onder het mom van: niet geschotren is altijd mis het gewoon proberen.. als ze nee zegt kan je gewoon vrienden blijven, maar weet je wel waar je aan toe bent..

én als je het niet IRL durft, doe het dan via een lief kaartje ofzo!

pi_4530831
nou ok... ik heb der een e-card gestuurd met uitnodiging voor een date

dit alleen omdat een maat van mij met een soortgelijk probleem "zijn" meisje een emailtje heeft verstuurd, en we samen "sterk" staan

thx in ieder geval, ik zal der antwoord hierop wel plaatsen als het niet iets in de trend van "aargh T#$^&#%"

pi_4531094
Goed zo Mattttttttje hoef ik niet meer boos te worden
pi_4531883
nou ze wil niet meer dan hele goede vrienden worden, en dat is eigenlijk al meer dan ik gehoopt had, dus
pi_4532006
Hm toch jammer voor je maar toch idd goed gedaaaan
  maandag 10 juni 2002 @ 22:58:28 #15
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_4535362
Way to go, matttt!
I wish I could remember, but my selective memory won't let me
  dinsdag 11 juni 2002 @ 21:20:12 #16
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4548901
quote:
Op maandag 10 juni 2002 18:58 schreef mattttPUNTnl het volgende:

thx in ieder geval, ik zal der antwoord hierop wel plaatsen als het niet iets in de trend van "aargh T#$^&#%"

En was het Aaarrgghh??? Of was het iets leuks? Of heb je nog niks terug?

prrrrrr

pi_4548990
quote:
nou ze wil niet meer dan hele goede vrienden worden, en dat is eigenlijk al meer dan ik gehoopt had, dus

maar we gaan wel samen uit binnenkort, dusssj
  dinsdag 11 juni 2002 @ 21:45:25 #18
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4549361
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 21:25 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

maar we gaan wel samen uit binnenkort, dusssj

Wat GOOOEEED!!! Yessss Zo zie je maar, soms werkt het gewoon!!!

prrrrrr

zaterdag 15 juni 2002 @ 04:03:23 #19
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_4596279
Tatuuuuu, bekend probleem!!!!!

De bekende vraag: Wat is erger, de pijn als je afgewezen wordt of tijden lang achteraf aan "als" zitten denken?????

Ik vind het heel moedig dat je het er gewoon op gewaagd hebt en ik hoop voor je dat het iets moois op gaat leveren!!!!!

drie keer rechts is ook links
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')