SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Signature move noemen ze dat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Altijd mooi als Michas je party joined en weer weg gaat zonder iets te zeggen's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik een heel verhaal getypt.. Is er een nieuwe thread : /Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Of niet!!!quote:
Word hier helemaal gek opt werk...
Compleet nieuwe process geimplementeerd, werkt voor geen meter -_-Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mag jij fokken op je werk? Chillllllquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Of niet!!!
Word hier helemaal gek opt werk...
Compleet nieuwe process geimplementeerd, werkt voor geen meter -_-![]()
![]()
Net een online-melding op msn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Altijd mooi als Michas je party joined en weer weg gaat zonder iets te zeggen
Het is "Michhas" btw.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Het is ook de enige plek waar ik op forums zit..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:20 schreef Moffol het volgende:
[..]
Mag jij fokken op je werk? Chillllll
Thuis game ik
Onder andere dan..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik zit een nieuwe naam te bedenken voor een nieuw PSN-account. het moet geen serieuze worden en ik zat te denken aan rare Nederlandse woorden zoals: Stinkzwam, Reetkever, Holtor, Mestkever, Strontvlieg, Tafelpoot etc.![]()
Nobody/Niemandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:59 schreef Moffol het volgende:
Ik zit een nieuwe naam te bedenken voor een nieuw PSN-account. het moet geen serieuze worden en ik zat te denken aan rare Nederlandse woorden zoals: Stinkzwam, Reetkever, Holtor, Mestkever, Strontvlieg, Tafelpoot etc.
"Nobody killed you!"
"Nobody got killed by Michhas!"![]()
Ja gewoon met TNT, dus dan heb je hem misschien wel eerder inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
LOL waar heb je hem mee verstuurd? Mijn ervaring is bij TNT dat als je hem voor 5 uur op kantoor afgeeft dat ie dan de volgende dag of de dag erna er al is. (hoewel ze me ook al vaak iets verloren zijn)
Kan zijn dat er nog zooi van iemand anders op staat, heb dat ding nooit gebruikt maar was tweedehands![]()
![]()
Ah néé, aan dat soort namen heb ik zo'n hekel! Net als xX_EPIC_OwNaGe_Xx en _Quick_Scope_XX_4REAL. Wat een kut namen zijn dat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is Itzz 3pIC Snipezzz niets voor je?![]()
Geef jezelf echt een noobnaam, vindt men leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:09 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ah néé, aan dat soort namen heb ik zo'n hekel! Net als xX_EPIC_OwNaGe_Xx en _Quick_Scope_XX_4REAL. Wat een kut namen zijn dat.
Second_Chance_FTW
PROPIPEPWNGE![]()
Rete irritant is dat zeker als ze bijvoorbeeld legit snipz oid heten en dan rond rennen met een assault rifflequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:09 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ah néé, aan dat soort namen heb ik zo'n hekel! Net als xX_EPIC_OwNaGe_Xx en _Quick_Scope_XX_4REAL. Wat een kut namen zijn dat.![]()
![]()
Maat van me had The Lag.
The lag killed you. (leuk voor stoma)'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Oneindig veel fun namen te verzinnen..
daarom had ik er een stuk of 25 op socom2
het kan ook echt simpel zoals kraanwater, waterfiets, kunstbeen, neukfout, hopjesvla..
Bokkenpoot.. en ga zo maar door ^^
Sommige leuke bleven me wel bij zoals imbeSEAL en OWNkruid etc..
OT: een prachtig voorbeeld waarom BO veel vetter en minder noob als mw2 is.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: