SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Signature move noemen ze dat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Altijd mooi als Michas je party joined en weer weg gaat zonder iets te zeggen's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik een heel verhaal getypt.. Is er een nieuwe thread : /Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Of niet!!!quote:
Word hier helemaal gek opt werk...
Compleet nieuwe process geimplementeerd, werkt voor geen meter -_-Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mag jij fokken op je werk? Chillllllquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Of niet!!!
Word hier helemaal gek opt werk...
Compleet nieuwe process geimplementeerd, werkt voor geen meter -_-![]()
![]()
Net een online-melding op msn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Altijd mooi als Michas je party joined en weer weg gaat zonder iets te zeggen
Het is "Michhas" btw.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Het is ook de enige plek waar ik op forums zit..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:20 schreef Moffol het volgende:
[..]
Mag jij fokken op je werk? Chillllll
Thuis game ik
Onder andere dan..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik zit een nieuwe naam te bedenken voor een nieuw PSN-account. het moet geen serieuze worden en ik zat te denken aan rare Nederlandse woorden zoals: Stinkzwam, Reetkever, Holtor, Mestkever, Strontvlieg, Tafelpoot etc.![]()
Nobody/Niemandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:59 schreef Moffol het volgende:
Ik zit een nieuwe naam te bedenken voor een nieuw PSN-account. het moet geen serieuze worden en ik zat te denken aan rare Nederlandse woorden zoals: Stinkzwam, Reetkever, Holtor, Mestkever, Strontvlieg, Tafelpoot etc.
"Nobody killed you!"
"Nobody got killed by Michhas!"![]()
Ja gewoon met TNT, dus dan heb je hem misschien wel eerder inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
LOL waar heb je hem mee verstuurd? Mijn ervaring is bij TNT dat als je hem voor 5 uur op kantoor afgeeft dat ie dan de volgende dag of de dag erna er al is. (hoewel ze me ook al vaak iets verloren zijn)
Kan zijn dat er nog zooi van iemand anders op staat, heb dat ding nooit gebruikt maar was tweedehands![]()
![]()
Ah néé, aan dat soort namen heb ik zo'n hekel! Net als xX_EPIC_OwNaGe_Xx en _Quick_Scope_XX_4REAL. Wat een kut namen zijn dat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is Itzz 3pIC Snipezzz niets voor je?![]()
Geef jezelf echt een noobnaam, vindt men leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:09 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ah néé, aan dat soort namen heb ik zo'n hekel! Net als xX_EPIC_OwNaGe_Xx en _Quick_Scope_XX_4REAL. Wat een kut namen zijn dat.
Second_Chance_FTW
PROPIPEPWNGE![]()
Rete irritant is dat zeker als ze bijvoorbeeld legit snipz oid heten en dan rond rennen met een assault rifflequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:09 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ah néé, aan dat soort namen heb ik zo'n hekel! Net als xX_EPIC_OwNaGe_Xx en _Quick_Scope_XX_4REAL. Wat een kut namen zijn dat.![]()
![]()
Maat van me had The Lag.
The lag killed you. (leuk voor stoma)'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Oneindig veel fun namen te verzinnen..
daarom had ik er een stuk of 25 op socom2
het kan ook echt simpel zoals kraanwater, waterfiets, kunstbeen, neukfout, hopjesvla..
Bokkenpoot.. en ga zo maar door ^^
Sommige leuke bleven me wel bij zoals imbeSEAL en OWNkruid etc..
OT: een prachtig voorbeeld waarom BO veel vetter en minder noob als mw2 is.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Het is wel een beetje jammer dat de nuke niet meer in BO zit had toch wel iets om een nuke in te callen als je team aan het verliezen was![]()
Dat maakte de nuke juist het meest balachelijke killstreak ooit..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is wel een beetje jammer dat de nuke niet meer in BO zit had toch wel iets om een nuke in te callen als je team aan het verliezen was
Mensen die in objective games gaan campen voor de nuke
en dan de winst ZWAAR onverdiend pakken...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Zaten inderdaad veel nadelen aan maar was altijd wel lachen om te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat maakte de nuke juist het meest balachelijke killstreak ooit..
Mensen die in objective games gaan campen voor de nuke
en dan de winst ZWAAR onverdiend pakken...![]()
Oja, Bobbanz, ik heb je reactie verwijderd. Mijn opa is gestorven aan een druiper. Dan ben je echt zielig als je daarmee gaat lopen zeiken.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:28 schreef KoningStoma het volgende:
Oja, Bobbanz, ik heb je reactie verwijderd. Mijn opa is gestorven aan een druiper. Dan ben je echt zielig als je daarmee gaat lopen zeiken.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Je opa was een neuker en geen eter, King Catheter,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:28 schreef KoningStoma het volgende:
Oja, Bobbanz, ik heb je reactie verwijderd. Mijn opa is gestorven aan een druiper. Dan ben je echt zielig als je daarmee gaat lopen zeiken.![]()
Wordt het hier nu kouder of heter, King Catheterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef PierreTT het volgende:
Het gaat niet slecht maar ook niet beter, King CatheterHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Hij is geen sporter maar wel een zweter, King Catheterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wordt het hier nu kouder of heter, King Catheter![]()
Kutkabouter heet Henk en geen Peter, King Catheterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hij is geen sporter maar wel een zweter, King Catheter![]()
Hij struikelt soms over zijn veter, King Catheterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hij is geen sporter maar wel een zweter, King CatheterHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Daar moet nog 'eigen' tussen om de zin lekker te laten lopenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij struikelt soms over zijn veter, King Catheter![]()
![]()
Inderdaad. En wel monotoon blijven zeggen! Maar laat niet iedereen je dingetje zien he!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar moet nog 'eigen' tussen om de zin lekker te laten lopenHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Hij sniped je vanaf 1 kilometer, King CatheterOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Vorige week heeft hij geneukt met oma, Koning StomaOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Die ander zijn wel grappig, maar deze is niet leuk gewoon. Mijn oma is precies vorig jaar nog gestorven daaraan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:53 schreef kutkabouter het volgende:
Vorige week heeft hij geneukt met oma, Koning Stoma![]()
Wat een druiper grap!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die ander zijn wel grappig, maar deze is niet leuk gewoon. Mijn oma is precies vorig jaar nog gestorven daaraan.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Schrok ze zo erg van je kleine lulletje dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die ander zijn wel grappig, maar deze is niet leuk gewoon. Mijn oma is precies vorig jaar nog gestorven daaraan.![]()
Het was naar een grapske almachtige KoningStoma, mijn welgemeende excuses hiervoor. Dit soort "projecties" zullen niet nog eens voorkomen. Neem 't niet zo serieus! Maar lichamelijke tekortkomingen heb ik gelukkig niet!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:31 schreef KoningStoma het volgende:
Je hoeft je eigen lichamelijke tekortkomingen niet te projecteren op mij![]()
![]()
Jouw vermoedens!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:44 schreef KoningStoma het volgende:
Je bevestigt alleen ons vermoeden met je uitspraken.
OT: Yeahhh twee keer achter elkaar chopper en gunship in Launch. Alleen aan een chopper in Launch heb je echt helemaal niets. Wat een godverdomme kut map om een chopper te krijgen. Toch mooie scores van 52-8 en 44-6.![]()
kudo's jongens, 1/6 van het volledige topic offtopic gepost
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Yeahhh! Op naar 2/6....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef kutkabouter het volgende:
kudo's jongens, 1/6 van het volledige topic offtopic gepost![]()
@ Stoma,
Wat is nou eigenlijk jouw K/D-ratio?![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Moffol het volgende:
[..]
Jouw vermoedens!
OT: Yeahhh twee keer achter elkaar chopper en gunship in Launch. Alleen aan een chopper in Launch heb je echt helemaal niets. Wat een godverdomme kut map om een chopper te krijgen. Toch mooie scores van 52-8 en 44-6.failquote:
Gelieve geen woorden als "fail", "epic fail" en "episch" gebruiken. Gebruiken alle stinkende gothics op mijn school al en op FOK! hoef ik dat dan niet nog een keer tegen te komen..quote:![]()
![]()
Ha eindelijk bijna ninja pro, kan ik ze helemaal horen aankomen, dat is nu al zo geweldig met een headset![]()
Maar nu nog 5 backstabs pfff
Op naar TDM dan maar, daar heb ik ze vorige prestige vaak gehad![]()
![]()
Is Ninja Pro dan echt zo'n bazenperk? Waarom niet gewoon Hacker Pro of Marathon Pro?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef Forskneck het volgende:
Ha eindelijk bijna ninja pro, kan ik ze helemaal horen aankomen, dat is nu al zo geweldig met een headset![]()
Maar nu nog 5 backstabs pfff
Op naar TDM dan maar, daar heb ik ze vorige prestige vaak gehad![]()
3.35quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef Moffol het volgende:
[..]
Yeahhh! Op naar 2/6....![]()
@ Stoma,
Wat is nou eigenlijk jouw K/D-ratio?
Waarom wil je dat weten?![]()
![]()
Vanavond tactical mask pro gehaald, toch leuk hoor
Nu bezig met flak jacket, moet die trow back grenades nog maar die komen helaas niet zoveel voorbij..
Ook voor deze prestige maar eens afgestapt van soh pro en warlord pro aan het gebruiken, vooral omdat ik bezig was met tactical mask en je dan natuurlijk een extra tactical grenade hebt..
En gelukkig de ak47 weer terug.. Wel weer bij die laatste 10 levels die zo traaaaaag gaan
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
faal dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Moffol het volgende:
[..]
Gelieve geen woorden als "fail", "epic fail" en "episch" gebruiken. Gebruiken alle stinkende gothics op mijn school al en op FOK! hoef ik dat dan niet nog een keer tegen te komen..Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik las altijd: "Ah Stoma jij moet niet zeiken met je hoge K/D-ratio", vandaar!quote:
Wel hoog trouwens, die van mij is nu 2.14 en die van een vriend ook 3.35, god daar is niet tegenop te spelen....![]()
Ik own Stoma altijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:20 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik las altijd: "Ah Stoma jij moet niet zeiken met je hoge K/D-ratio", vandaar!
Wel hoog trouwens, die van mij is nu 2.14 en die van een vriend ook 3.35, god daar is niet tegenop te spelen....Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
COD4 met onze eigen straat gangster
Alleen ging het vanavond wel minder.
na regen, ben ik er.
Je moet echt eens wat meer PI's gaan lezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
G3 + Silencer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:25 schreef KoningStoma het volgende:
Cod4 heeft die g3. Die is net zoals de fal![]()
Anders is ie niet te doen.na regen, ben ik er.
Wat is PI, sorry ken al de afkortingen nog nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je moet echt eens wat meer PI's gaan lezen.![]()
![]()
post icon, die smiley linksboven.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef Moffol het volgende:
[..]
Wat is PI, sorry ken al de afkortingen nog nietOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Heb nog een potje DOM op shipment gespeeld en stond uiteindelijk 59-13 hehe.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen ging het vanavond wel minder.![]()
Nu weet ik nog steeds niet wat je bedoelt met "Je moet echt eens wat meer PI's gaan lezen" maar dat zal aan mij liggen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
post icon, die smiley linksboven.
(Welke smiley linksboven jonguh)?![]()
rechts naast je plaatjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:30 schreef Moffol het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet wat je bedoelt met "Je moet echt eens wat meer PI's gaan lezen" maar dat zal aan mij liggen!
(Welke smiley linksboven jonguh)?
nu bij mij dat gastje met zonnebril
daaraan kan je meestal wel zien of een post sarcastisch is of nietOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Hergebruik van de tomahawk en een kerel die zelfmoord wou plegen die ik nog net ff meepik![]()
Oh dat bedoel je! Had ik nog helemaal niet op gelet, zal er de volgende keer op letten. Bedankt dat je het me even verteltquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
rechts naast je plaatje
nu bij mij dat gastje met zonnebril
daaraan kan je meestal wel zien of een post sarcastisch is of niet![]()
![]()
nicequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef KneusTeun het volgende:
Hergebruik van de tomahawk en een kerel die zelfmoord wou plegen die ik nog net ff meepik![]()
ik heb nu deze prestige 8 keer ofzo two corpses, one tomahawk gehaald
jammer dat je maar 1 keer de xp krijgt
Omdat ik dan meer hoor, en dan hoor ik ze al aankomen en meestal hoor ik ze al claymores en stuff neerzetten. Dus niet echt hacker meer nodig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef Moffol het volgende:
[..]
Is Ninja Pro dan echt zo'n bazenperk? Waarom niet gewoon Hacker Pro of Marathon Pro?
En wilde het weleens wat anders dan hacker.
Met marathon sprint ik te veel. En sprint ik te veel om de hoekjes, wat altijd resulteert in een death![]()
![]()
Hup, die mappack kopen jankwijf!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom jagen jullie mij allemaal weg![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hup, die mappack kopen jankwijf!
Zei ik gister ook ........... (moet het afleren)quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het prima duw hem er morgen wel weer even in's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Inderdaad, maarja valt het nog te fixen? Ik neem het spel zelf altijd veel te serieus, als ik aan het spelen ben scheld ik ze helemaal kapotquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:10 schreef KoningStoma het volgende:
Hier met je bullshit treyarch
vooral 3:25 gebeurt erg vaak.
rice rice baby tututututedudududum![]()
Mensen die niet chillen met een shotgun en daardoor zoveel last hebben van lag.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Hehe ja en het zat allemaal tussen onze oren toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:10 schreef KoningStoma het volgende:
Gister overigens na een lange tijd bullshit als host er weer eens voordeel van gehad. Maar het gebeurt vaker dat het niet zo is bij Black Flops![]()
![]()
HOAXquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:10 schreef KoningStoma het volgende:
vooral 3:25 gebeurt erg vaak.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nice. Ik heb gister de tomahawk ook ingesteld, maar ik denk dat ik daar nog even wat uurtjes mee ga oefenen in combat training.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef KneusTeun het volgende:
All good things are wild and free.![]()
QFT, en hij leek zo leuk aan het begin
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Echt he, dat vond ik ook!quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:55 schreef Catkiller het volgende:
QFT, en hij leek zo leuk aan het begin
Maar die map begint Nuketown-perikelen te krijgen. Over and over speel ik alleen maar Stadium![]()
![]()
Hij komt sowieso te vaak langs. Als je het stadium zelf mijdt, behalve om 1 of 2 keer bovenlangs leeg te halen, dan is het wel een leuke map.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens wanneer komen jullie terug naar COD4![]()
Precies, meer gasten moeten meespelen!na regen, ben ik er.
Verrader.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
![]()
Precies, meer gasten moeten meespelen!![]()
![]()
De 1ste 5x was ie wel leuk, maar nu is het gewoon nep. En dat jullie nog steeds denken dat ik een marokkaan ben.
na regen, ben ik er.
Ik weet allang dat jij een Serviër bent hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
De 1ste 5x was ie wel leuk, maar nu is het gewoon nep. En dat jullie nog steeds denken dat ik een marokkaan ben.![]()
![]()
Heul niet jonge, ben russisch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet allang dat jij een Serviër bent hoorna regen, ben ik er.
Ik heb deze hele week geen een first strike map meer gehad
En nee ik wil niet alleen maar die first strike mappen doen
Had gister goede connecties eindelijkJe ziet het normaal al ingame. Als je gekilled word of jij ziet ze eerder of die andere ziet jou eerder.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:10 schreef KoningStoma het volgende:
En soms heb je dat met een heel team
Wel beetje jmmr dat het spel zo erg connectie afhankelijk is.![]()
Je zei zelf dat je uit Papua-Nieuw Guinea kwamquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heul niet jonge, ben russisch.![]()
![]()
Nee, daar ben ik gevonden door de overheid. Die brachten mij toen naar Nederland en lieten mij kennis maken met Fok.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je uit Papua-Nieuw Guinea kwamna regen, ben ik er.
Ik heb een foto van jou gevondenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik gevonden door de overheid. Die brachten mij toen naar Nederland en lieten mij kennis maken met Fok.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jou gevonden
[ afbeelding ]
Dit lijkt er meer op.na regen, ben ik er.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt er meer op.![]()
![]()
![]()
Nee dat is Bozzquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zie jij er zeker uit he?![]()
![]()
wat gaan deze topics soms snel
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ja, je ziet het wel vaker, dan ben je al om de hoek met rennen, en op de killcam ben je er nog lang niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:40 schreef Forskneck het volgende:
Ik heb deze hele week geen een first strike map meer gehad
En nee ik wil niet alleen maar die first strike mappen doen
Had gister goede connecties eindelijk
[..]
Je ziet het normaal al ingame. Als je gekilled word of jij ziet ze eerder of die andere ziet jou eerder.
En soms heb je dat met een heel team
Wel beetje jmmr dat het spel zo erg connectie afhankelijk is.![]()
Meestal ben ik allang de hoek om, echt 2, 3 meter, en dan komen er uit het niets bloedspatjes uit de lucht![]()
![]()
Dat is juist goed!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt he
Aan de andere kant, 3 van de 4 pagina's zijn offtopic geloof ik![]()
Trouwens, welke perks spelen jullie? Ik speel eigenlijk standaard met Hardline, SoH en Hacker.
Welke zijn nog meer handig? Ik speelde vroeger weleens met second chance (op aanraden van een vriend) maar dat vind ik eigenlijk niet echt fijn. Lig je daar en zelfs als ik gerevived kon worden deed niemand dat. soms in ee nparty wel maar de meeste mensen die je niet kent doen maar wat. Ghost pro vind ik ook wel heel handig.![]()
Heb bijna altijd SoH en Ninja (Soms hacker)quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Trouwens, welke perks spelen jullie? Ik speel eigenlijk standaard met Hardline, SoH en Hacker.
Welke zijn nog meer handig? Ik speelde vroeger weleens met second chance (op aanraden van een vriend) maar dat vind ik eigenlijk niet echt fijn. Lig je daar en zelfs als ik gerevived kon worden deed niemand dat. soms in ee nparty wel maar de meeste mensen die je niet kent doen maar wat. Ghost pro vind ik ook wel heel handig.
En of Scavenger of Flack Jacket![]()
Sowieso overal Marathon Pro op, unlimited sprint
Verder gebrui ik vrijwel alles, behalve tactical mask en second chance. Ghost ook amper.![]()
Hacker om campers op te sporen.
Steady aim om mensen van dichtbij met een korte burst te kunnen killen en door te kunnen blijven lopen. Ook kan je na het rennen snel schieten met pro.
En natuurlijk ghost, om al die kut streaks te kunnen negeren en om lekker te kunnen rushen zonder dat iedereen weet waar je vandaan kan komen.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Special Grenades x3
Stopping power
Deep impact.
Marathon Pro.
Lightweight Pro.
Commando Pro.
![]()
Wanneer gaan we hem spelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Special Grenades x3
Stopping power
Deep impact.Hier ligt ie bovenop het stapeltje games.
![]()
Als er heel veel spyplanes gebruikt worden wil ik ook nog weleens Ghost aanzetten. Maar dan voel ik mij zo viesquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:55 schreef KoningStoma het volgende:
Hacker om campers op te sporen.
Steady aim om mensen van dichtbij met een korte burst te kunnen killen en door te kunnen blijven lopen. Ook kan je na het rennen snel schieten met pro.
En natuurlijk ghost, om al die kut streaks te kunnen negeren en om lekker te kunnen rushen zonder dat iedereen weet waar je vandaan kan komen.
Meestal haal ik ze gewoon met me Law omlaag die spy-planes.![]()
Sam turret overwogen? Als je 2 man in een team hebt die dat draaien met evt. spyplane kun je air support echt rapen+er punten uit halen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:04 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Als er heel veel spyplanes gebruikt worden wil ik ook nog weleens Ghost aanzetten. Maar dan voel ik mij zo vies
Meestal haal ik ze gewoon met me Law omlaag die spy-planes.![]()
Ik speel m vandaag sowieso. Waarschijnlijk doet Stef ook weer mee en misschien ook KneusTeun.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wanneer gaan we hem spelenHier ligt ie bovenop het stapeltje games.
Ik zal wel invites rondspammen.
na regen, ben ik er.
Net als gister bedoel je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik speel m vandaag sowieso. Waarschijnlijk doet Stef ook weer mee en misschien ook KneusTeun.
Ik zal wel invites rondspammen.
Mist3er90 wants to play Call of Duty 4![]()
![]()
Mja ik heb de Law meer als backup als ik weer is niet eens bij C-UAV kan komen met me killstreaksquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:08 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Sam turret overwogen? Als je 2 man in een team hebt die dat draaien met evt. spyplane kun je air support echt rapen+er punten uit halen.![]()
![]()
![]()
Mist3er90quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Net als gister bedoel je?
Mist3er90 wants to play Call of Duty 4
Moet even reclame maken toch.
CoD4 is nog steeds in de picture.na regen, ben ik er.
Dat heb ik op een avondje t-hawken...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niceik heb nu deze prestige 8 keer ofzo two corpses, one tomahawk gehaald
jammer dat je maar 1 keer de xp krijgtquote:Wat is jullie score per minute dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:20 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik las altijd: "Ah Stoma jij moet niet zeiken met je hoge K/D-ratio", vandaar!
Wel hoog trouwens, die van mij is nu 2.14 en die van een vriend ook 3.35, god daar is niet tegenop te spelen....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
vorige week was ie maar 260. Mn kd was ook lager dan anders. Ik heb me vorige week ook teveel gefrustreerd met die sniper. Eigenlijk alleen maar. Met een sniper speel ik ook een stuk langzamer. Deze week probeer ik van dat onvoorspelbare kutding af te blijven![]()
![]()
Hehee idd, sniper is niks voor SPM.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:16 schreef KoningStoma het volgende:
vorige week was ie maar 260. Mn kd was ook lager dan anders. Ik heb me vorige week ook teveel gefrustreerd met die sniper. Eigenlijk alleen maar. Met een sniper speel ik ook een stuk langzamer. Deze week probeer ik van dat onvoorspelbare kutding af te blijven
Maar wat is je alltime?
260 is wel goed hoor, mijne deze week is iets van 225.
Met SPM kun je wel zien of iemand ook werkelijk goed is en een aanvullig van het team.
K/D wil dat niet altijd zeggen, sinds je met een beetje campen bij objective games zo een goede k/d hebtVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Zou graag een x met je willen spelen man... Niemand in mn lijst heeft over 300quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik heb een beetje het omgekeerde van jou, all time 270 ofzo, regelmatig weekly van rond de 300quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:16 schreef KoningStoma het volgende:
vorige week was ie maar 260. Mn kd was ook lager dan anders. Ik heb me vorige week ook teveel gefrustreerd met die sniper. Eigenlijk alleen maar. Met een sniper speel ik ook een stuk langzamer. Deze week probeer ik van dat onvoorspelbare kutding af te blijven
Mijn kd ligt tegenwoordig echter steady rond 2, nog niet op 3Maar wat zijn jouw killstreaks ook alweer? Napalm, Attack Helicopter, Rolling Thunder?
![]()
Ik moet echt mn verbinding gaan upgraden...![]()
Wat is die van jullie als ik vragen mag?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
3.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:34 schreef BzP het volgende:
Wat is die van jullie als ik vragen mag?![]()
20mbquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:34 schreef BzP het volgende:
Wat is die van jullie als ik vragen mag?
Maar zit met mijn pc op wifi dus haal soms nog niet eens 8![]()
Moet nog steeds ff een kabel trekken.![]()
Heb ook 20mb telfort...quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:42 schreef Forskneck het volgende:
[..]
20mb
Maar zit met mijn pc op wifi dus haal soms nog niet eens 8![]()
Moet nog steeds ff een kabel trekken.homoquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
napalm, rolling thunder en iets willekeurigs. Ik heb zelfs met valkery dingen gespeeldquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het omgekeerde van jou, all time 270 ofzo, regelmatig weekly van rond de 300
Mijn kd ligt tegenwoordig echter steady rond 2, nog niet op 3Maar wat zijn jouw killstreaks ook alweer? Napalm, Attack Helicopter, Rolling Thunder?
En mijn all time is ook niet representatief, want favorite weapon is nog steeds de ls9a. Favorite weapon is het wapen waarmee je het langst hebt rondgelopen. Dus niet het wapen waarmee je de meeste kills hebt![]()
![]()
L96A1 bedoel je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
napalm, rolling thunder en iets willekeurigs. Ik heb zelfs met valkery dingen gespeeld
En mijn all time is ook niet representatief, want favorite weapon is nog steeds de ls9a. Favorite weapon is het wapen waarmee je het langst hebt rondgelopen. Dus niet het wapen waarmee je de meeste kills hebtna regen, ben ik er.
Is die laatst nou nog gepatcht, want als je nu ermee schiet vliegt dat ding echt 2 meter omhoog.
na regen, ben ik er.
Haal je dat ook echt?quote:
Ik zit bij xs4all en krijg ook echt 20mb binnen op mijn router
Ligt er vaak aan hoever je van de wijk centrale afzit.
En hoeveel mensen over dat ene lijntje gaan
Want opzich is 20mb genoeg hoor![]()
![]()
Die niet. Die psg1 wel. Die zou nu sterker zijn. Die snipers varieren toch per dag. Elke derde dinsdag van de maand als het volle maan is dan krijg je een keer niet 100 hitmarkers in een game![]()
![]()
Altijd als ik ze gebruik, krijg ik alleen maar hitmarkersquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:56 schreef KoningStoma het volgende:
Die niet. Die psg1 wel. Die zou nu sterker zijn. Die snipers varieren toch per dag. Elke derde dinsdag van de maand als het volle maan is dan krijg je een keer niet 100 hitmarkers in een game![]()
Ben er dan ook maar vanaf gestapt.
Sniperen gaat ook te langzaam voor mij, kan nooit stil blijven zitten. En als ik ermee rond ga lopen dan kill ik toch niks![]()
![]()
Good for you.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat heb ik op een avondje t-hawken...Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
2 keer de helft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:34 schreef BzP het volgende:
Wat is die van jullie als ik vragen mag?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik heb een expiriment dat ik niet zelf wil uitvoeren.
Als iemand nou eens op zijn BO disk schijt en hem in zijn xbox/ps3 douwt. Kan ie dan checken of het dan beter werkt?![]()
Je kan je stoma erop leeggieten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:27 schreef KoningStoma het volgende:
Als iemand nou eens op zijn BO disk schijt en hem in zijn xbox/ps3 douwt. Kan ie dan checken of het dan beter werkt?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Dat werkt toch niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:27 schreef KoningStoma het volgende:
Als iemand nou eens op zijn BO disk schijt en hem in zijn xbox/ps3 douwt. Kan ie dan checken of het dan beter werkt?
Black Ops = schijt
Schijt + schijt = meer schijt
Meer schijt = eind van de wereldna regen, ben ik er.
Bij de PS3 zal het dan wel helemaal niet meer werken
[/quote]![]()
Ik denk dat hij verwijst naar het verschijnsel -*-=+quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet?
Black Ops = schijt
Schijt + schijt = meer schijt
Meer schijt = eind van de wereld
Echter - + - = - ; er is immers geen sprake van vermenigvuldiging.
Hopelijk heb ik dit weekend mijn eerste full game trouwens up![]()
![]()
Wat is deze auto waard?quote:
Mijn score per minute is niet zo hoog omdat ik me vaak zat met ghost verstop omdat ik dan ff ga bellen enzo maar niet de party wil leaven![]()
![]()
Dat gezeur over ps3 de hele tijd.. Hier doet ie het na een moeizame start al een maand prima!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
looool ok wtfquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:36 schreef KoningStoma het volgende:
BO is net als tieten. Leuk om mee te spelen, maar het krijgt snel kanker.![]()
![]()
Bazenpost.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:36 schreef KoningStoma het volgende:
BO is net als tieten. Leuk om mee te spelen, maar het krijgt snel kanker.
Nicequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:36 schreef KoningStoma het volgende:
![]()
Stoma weer in de bocht! weer bewijs waarom hij koning is
En ohja, en nu niet huilie gaan doen mensen.......ik noem geen namen.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:36 schreef KoningStoma het volgende:
![]()
![]()
Stfu.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:33 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij verwijst naar het verschijnsel -*-=+
Echter - + - = - ; er is immers geen sprake van vermenigvuldiging.
Hopelijk heb ik dit weekend mijn eerste full game trouwens up
na regen, ben ik er.
Mooi om te zien hoe het topic steeds verder verneukt wordt.
Zo ging het dus ook in het MW2 topicquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:59 schreef kutkabouter het volgende:
Mooi om te zien hoe het topic steeds verder verneukt wordt.![]()
![]()
Met grote tepels.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:02 schreef Parvus het volgende:
Wij als posters zijn eigenlijk ook net als tieten...
Tepels als pannekoeken.![]()
Haha, waarom zou je die uberhaupt gebruiken? Mute die gasten toch altijd, waarom moet je ze horen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zit Eavesdrop perk niet in Black Ops
na regen, ben ik er.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met grote tepels.
Tepels als pannekoeken.Ik vind dat dus echt helemaal niks he.
Echt he zwaar zinloosquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, waarom zou je die uberhaupt gebruiken? Mute die gasten toch altijd, waarom moet je ze horen?![]()
![]()
Gister dan die gast die alleen maar ruis had door zn mic en je kan ze niet eens muten in de lobby.quote:
na regen, ben ik er.
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt helemaal niks he.
Kleine tepels![]()
![]()
Wederom een wonderschone post.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:13 schreef KoningStoma het volgende:
Ingeklapte tepels met pus waar je de korsten vanafknatsen met me eigen tandenOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
In de spiegel jonguh!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:15 schreef Parvus het volgende:
Oh - you want me to watch my mouth? how?
Take my fucking eyeballs out, and turn 'm around?na regen, ben ik er.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:13 schreef KoningStoma het volgende:
Ingeklapte tepels met pus waar je de korsten vanafknatsen met me eigen tanden
3:45![]()
Ik moest kokhalzenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:13 schreef KoningStoma het volgende:
Ingeklapte tepels met pus waar je de korsten vanafknatsen met me eigen tanden![]()
![]()
Dan kan wel moet je naar zijn playercard gaan en dan staat er helemaal onderaan mutequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gister dan die gast die alleen maar ruis had door zn mic en je kan ze niet eens muten in de lobby.![]()
.
Overkill is ook zo'n zinloze perk![]()
Lol, wist ik niet eens. Ik zag alleen Playercard en Kick staan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan kan wel moet je naar zijn playercard gaan en dan staat er helemaal onderaan mute.
Overkill is ook zo'n zinloze perk
Overkill lijkt me wel handig als je wilt snipen en met een AR wilt rondrennen.
Maar daar geef ik mn Stopping Power echt niet voor op.
na regen, ben ik er.
Zonder stopping power snipen is echt kansloosquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, wist ik niet eens. Ik zag alleen Playercard en Kick staan.
Overkill lijkt me wel handig als je wilt snipen en met een AR wilt rondrennen.
Maar daar geef ik mn Stopping Power echt niet voor op.![]()
Dat dus, haha.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zonder stopping power snipen is echt kansloos
Meeste dingen in Perk 1 zijn ook nutteloos, gewoon je equipment als perk.
na regen, ben ik er.
Wat kost CoD4 tegenwoordig nog?
hoor altijd dat dat de "beste"cod is...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
tussen de 20 en 35 eu vaak. Heb hem ook nog wel liggen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef BzP het volgende:
Wat kost CoD4 tegenwoordig nog?
hoor altijd dat dat de "beste"cod is...
Ik hoor vaker dat CoD2 de beste is.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Kijken of ik een van die ergens op de kop kan tikken
waarom?
Frags x3quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat dus, haha.
Meeste dingen in Perk 1 zijn ook nutteloos, gewoon je equipment als perk..
COD4 kun je voor een tientje of minder bij de gamemania 2de hands al oppikken zeker de moeite waard![]()
Die of Bandolier.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Frags x3.
COD4 kun je voor een tientje of minder bij de gamemania 2de hands al oppikken zeker de moeite waard
na regen, ben ik er.
Sentry gun somsWel met ghost en silencer gespeeld voor het eerst in deze prestige
![]()
Forgive me FOK! for I have sinned
[/quote]![]()
Silencer mag welquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:01 schreef Catkiller het volgende:
Sentry gun somsWel met ghost en silencer gespeeld voor het eerst in deze prestige
![]()
Forgive me FOK! for I have sinned
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ghost pro + Hacker pro + silencer
=
a campers nightmareVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik ga vanavond lekker kutten met mn 2e account...
Ik ga eens met ghost pro in DOM dood spelen op een van onze vlaggen en kijken of de enemies zo slim zijn om te caputren terwijl ik dood lig te spelen...
En nog wat inspiratie van BO forums gekregen tov SC gebruikers.
"I love second chance users because whenever I face one in an isolated part of the map with just me around, I like to toy around with them buy running circles around them so they cant shoot me/jumping over them continously or hiding behind a box then popping out for a second so they get a glimmer of hope and try to shoot me only to have their hopes squashed as I proceed to hide behind the box again lol! This usually results in them eventually holding e to commit suicide for cowards way out and further deterring them from using second chance!"Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een MP5 met silencer is overigens echt baasna regen, ben ik er.
Was laatst wat aan het kutten met vrienden hadden allemaal ghost aan en besloten ons te verstoppen op Aray bij die generatoren eind resultaat was 300-100![]()
![]()
Haha, wij probeerden een heel potje ongezien te blijven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was laatst wat aan het kutten met vrienden hadden allemaal ghost aan en besloten ons te verstoppen op Aray bij die generatoren eind resultaat was 300-100Maar niet gelukt.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:27 schreef BzP het volgende:
Ik ga vanavond lekker kutten met mn 2e account...
Ik ga eens met ghost pro in DOM dood spelen op een van onze vlaggen en kijken of de enemies zo slim zijn om te caputren terwijl ik dood lig te spelen...
"I love second chance users because whenever I face one in an isolated part of the map with just me around, I like to toy around with them buy running circles around them so they cant shoot me/jumping over them continously or hiding behind a box then popping out for a second so they get a glimmer of hope and try to shoot me only to have their hopes squashed as I proceed to hide behind the box again lol! This usually results in them eventually holding e to commit suicide for cowards way out and further deterring them from using second chance!"![]()
![]()
Hoevaak zijn jullie eigenlijk al doodgegaan omdat je mongolenpoppetje het nodig vond om keihard "CONTACT" of "RELOADING" of "ENEMY SPOTTED" te krijsen (zonder dat er überhaupt een teammate bij je in de buurt is)? Ik te vaak. Wie stopt er nou zoiets belachelijks in een spel![]()
![]()
Dat is nog lang niet zo erg als van 3 meter afstand een hitmarker krijgen met een shotgunquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:53 schreef KoningStoma het volgende:
Hoevaak zijn jullie eigenlijk al doodgegaan omdat je mongolenpoppetje het nodig vond om keihard "CONTACT" of "RELOADING" of "ENEMY SPOTTED" te krijsen (zonder dat er überhaupt een teammate bij je in de buurt is)? Ik te vaak. Wie stopt er nou zoiets belachelijks in een spel
soms moet ik ook met de stakeout iets schever schieten om ze in 1 x neer te krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is nog lang niet zo erg als van 3 meter afstand een hitmarker krijgen met een shotguncool man daar ga ik t ook proberen, heb een clip gezien waar een heel team in TDM Jungle onder de brug rechts achter verstopt bij punt C in de buurt met Dom..quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was laatst wat aan het kutten met vrienden hadden allemaal ghost aan en besloten ons te verstoppen op Aray bij die generatoren eind resultaat was 300-100
Eindresultaat was 100-0 en die verstopte gasten kregen allemaal wtf IGM's vd tegenpartij (Xbox)
Hilarisch..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Elke keer als ik in een game kom met bullshit zoals in dat filmpje fat ik gister postte, ga ik vanav nu dashboarden. Ik heb hiervoor nog nooit op die manier gequit, maar ik weiger om die kutscores mee te laten tellen.Ik zoek gvd locale only en nog kom ik 2 keer achter elkaar in dezelfde kutgame met dezelfde kankerhost.
![]()
![]()
Ik had daar eigenlijk nooit last van, wel bij MW2 en CoD4.. nog steeds.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef KoningStoma het volgende:
Elke keer als ik in een game kom met bullshit zoals in dat filmpje fat ik gister postte, ga ik vanav nu dashboarden. Ik heb hiervoor nog nooit op die manier gequit, maar ik weiger om die kutscores mee te laten tellen.Ik zoek gvd locale only en nog kom ik 2 keer achter elkaar in dezelfde kutgame met dezelfde kankerhost.
na regen, ben ik er.
Spaart u ook zegeltjes?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef KoningStoma het volgende:
![]()
(Stoom a)fgeblazen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef KoningStoma het volgende:
Opzich heeft ie wel gelijk.. kansloze shit.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik heb die klote bende ook al.... sinds het weekend nog maar weinig fatsoenlijke games gekregen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef KoningStoma het volgende:
Ben ik nou echt de enige die in de lobby zit die meent dat de klachten maar 5% van de tijd of minder gegrond zijn?![]()
![]()
geef hem ook geen ongelijk... ik word dagelijks in mn reet genaaid door Betrayarchquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Opzich heeft ie wel gelijk.. kansloze shit.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:27 schreef Fsmxi het volgende:
Ben ik nou echt de enige die in de lobby zit die meent dat de klachten maar 5% van de tijd of minder gegrond zijn?![]()
"Ik ben KoningStoma en ik ga voortaan dashboarden, omdat mijn K/D-ratio anders met 0.01 omlaag gaat."![]()
![]()
"Ze zijn C aan het pak-GOOOOVERDEGORUAURAURUUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAAAAAAARGH. Sorry jongens, die moest ik even kwijt!"quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, ik wou soms wel eens wat minder gezeur op een avond![]()
![]()
Wat boeit mijn kd me nouquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:29 schreef Tauchmeister het volgende:
"Ik ben KoningStoma en ik ga voortaan dashboarden, omdat mijn K/D-ratio anders met 0.01 omlaag gaat."Ik wil dat de scores representatief zijn en niet voor 50% uit ragequit zooi bestaat door het falen van treyarch.
![]()
Heb jij wel eens plezier in het spelen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat boeit mijn kd me nouIk wil dat de scores representatief zijn en niet voor 50% uit ragequit zooi bestaat door het falen van treyarch.
All good things are wild and free.![]()
![]()
Deze werd bedoeld neem ik aan?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat boeit mijn kd me nouIk wil dat de scores representatief zijn en niet voor 50% uit ragequit zooi bestaat door het falen van treyarch.
![]()
![]()
Alleen als ie met zichzelf speelt..quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb jij wel eens plezier in het spelen?
Das t lekkerste he..quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen als ie met zichzelf speelt..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Niet mijn mening, maar als jij dat vind.quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Je bent net als mijn baas..quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Niet mijn mening, maar als jij dat vind.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Deze werd bedoeld neem ik aan?![]()
![]()
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Vanmiddag 75-4 gespeeld in Firing Range DOM, 3 choppers en 2 keer dogs. Niet voor de objectives gespeeld maar dat moet soms ook kunnen![]()
Blijft toch leuk om het andere team te rapen.
Natuurlijk Galil Dual Mag, Flak Jacket, SoH en Tactical Mask![]()
![]()
Ik snap niet dat mensen zo goed met die sniper om kunnen gaan ik dacht ga eens een paar potjes achter elkaar er mee spelen en mijn KDR was maar 1.3 ofzo![]()
![]()
Ga dan TDM spelen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef FUUUU het volgende:
Vanmiddag 75-4 gespeeld in Firing Range DOM, 3 choppers en 2 keer dogs. Niet voor de objectives gespeeld maar dat moet soms ook kunnen![]()
Blijft toch leuk om het andere team te rapen.
Natuurlijk Galil Dual Mag, Flak Jacket, SoH en Tactical Mask
Bij TDM zou het potje al voorbij zijn voor ik mijn tweede Blackbird zou kunnen halen. Bovendien speel ik bijna altijd voor objectives en was dit wel een leuke afwisseling.quote:![]()
Had je 't potje wel gewonnen dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:06 schreef FUUUU het volgende:
[..]
Bij TDM zou het potje al voorbij zijn voor ik mijn tweede Blackbird zou kunnen halen. Bovendien speel ik bijna altijd voor objectives en was dit wel een leuke afwisseling.![]()
![]()
Oefenen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo goed met die sniper om kunnen gaan ik dacht ga eens een paar potjes achter elkaar er mee spelen en mijn KDR was maar 1.3 ofzo![]()
Mwoah is me te frustrerend en ik speel het voor de lol dus ik ga me er ook niet aan wagen verder. Behalve als ik tegen een team vol idioten speel dan kan ik hem er weer eens op gooienquote:![]()
Combat Training+Private matchesquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah is me te frustrerend en ik speel het voor de lol dus ik ga me er ook niet aan wagen verder. Behalve als ik tegen een team vol idioten speel dan kan ik hem er weer eens op gooien![]()
![]()
Combat Training valt niet te vergelijken met echte spelers helaas daar ga ik ook 30-0 op normal difficulty met een sniperquote:![]()
Je moet er echt een beetje inkomen. Je kan niet rushen zoals met een smg of assault rifle. Je kan wel rushen, als je maar bij elke hoek klaar bent om in te zoomen. Het speelt een stuk langzamer, maar de kills zijn leuker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo goed met die sniper om kunnen gaan ik dacht ga eens een paar potjes achter elkaar er mee spelen en mijn KDR was maar 1.3 ofzo
Ik raak ze eventjes niet aan, ik speel er de laatste 2 weken zoveel mee dat ik teveel rush en niet voorzichtig genoeg ben.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:27 schreef BzP het volgende:
"I love second chance users because whenever I face one in an isolated part of the map with just me around, I like to toy around with them buy running circles around them so they cant shoot me/jumping over them continously or hiding behind a box then popping out for a second so they get a glimmer of hope and try to shoot me only to have their hopes squashed as I proceed to hide behind the box again lol! This usually results in them eventually holding e to commit suicide for cowards way out and further deterring them from using second chance!"
Ik weet niet of dit sneu is of briljantquote:![]()
![]()
Die eerste, dat had ik zo kunnen zijn, ik wist tot het filmpje van net met die gasten onder de steiger niet eens dat je daar heen kon lopen
[/quote]![]()
Ik ook niet...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:04 schreef Catkiller het volgende:
Die eerste, dat had ik zo kunnen zijn, ik wist tot het filmpje van net met die gasten onder de steiger niet eens dat je daar heen kon lopen
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
fantastischquote:
Dit is zo baas dat ik een speciaal account ga aanmaken om campers enz te kutten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:44 schreef voederbietel het volgende:
'You need to learn something about accessory'rice rice baby tututututedudududum![]()
Ik heb me echt 5 minuten kapot zitten lachen hier.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:44 schreef voederbietel het volgende:
'You need to learn something about accessory'
Net zo gemeen gespeeld.
Op kowloon boven in dat huisje rondjes rennen![]()
Op een gegeven moment stond ik 15-0 en kwamen ze allemaal 1 voor 1 pissig naar binnen en klapte ik ze allemaal neertot 23-0 en toen was het mooi geweest.
Als je eenmaal op zo'n plek zit en blijft komen ze allemaal op je af! das ideaal.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik heb het sinds ik dat filmpje gezien heb ook gedaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Dit is zo baas dat ik een speciaal account ga aanmaken om campers enz te kutten.. Mijn god je pist in je broek, gewoon om iemand heen rennen en schieten, gaat ie vanzelf wel in een hoekje zitten en dan begint de lol.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:19 schreef KneusTeun het volgende:
Net zo gemeen gespeeld.
Op kowloon boven in dat huisje rondjes rennen![]()
Op een gegeven moment stond ik 15-0 en kwamen ze allemaal 1 voor 1 pissig naar binnen en klapte ik ze allemaal neertot 23-0 en toen was het mooi geweest.
Als je aan het campen bent komen ze allemaal op je af! das ideaal.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Zo fucking irritant he die mensenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:44 schreef voederbietel het volgende:
'You need to learn something about accessory'
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hopenlijk niet iedereen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
Ga er nog mensen van de BO gang Test Drive U2 halen?
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Gister in Summit "dood" gelegen in praktisch een volle DOM game recht in het midden langs B (met zo'n meterkast tussen mij en B).
Gelachen wat ik heb toen ik het filmpje had gemaakt:D:D
Hoe IEDEREEN je voorbij kan lopen verbaast me nog steeds![]()
Gast met een Deathmachine kijkt naar me van 2 meter afstand, schiet 2 kogels mis en loopt door!!
Maar JoDUDE69 (naam vergeet ik nooit meer) sloeg alles.. wat een blinde noob was dat zeg.![]()
Staat in een raampje vanuit boven naar B e kijken, ziet me liggen smijt eerst een nade... mis
vuurt zn crossbow..... mis![]()
vuurt nog een x.. mis
loopt naar ander raam kijkt me 5 sec aan en gooit een flash (zwaar mis)![]()
loopt trap af en pakt B![]()
loopt om meterkast kijkt me 3 sec aan... En loopt verder?!?!?!?![]()
2min later kwam die weer voorbij met zn pijl en boog...![]()
En nog een hoop gasten die onwetend voorbij kwamen huppelen..
zo jammer dat ik geen capture card heb, was echt een funny ...
LOL.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:15 schreef BzP het volgende:
Gister in Summit "dood" gelegen in praktisch een volle DOM game recht in het midden langs B (met zo'n meterkast tussen mij en B).
Gelachen wat ik heb toen ik het filmpje had gemaakt:D:D
Hoe IEDEREEN je voorbij kan lopen verbaast me nog steeds![]()
Gast met een Deathmachine kijkt naar me van 2 meter afstand, schiet 2 kogels mis en loopt door!!
Maar JoDUDE69 (naam vergeet ik nooit meer) sloeg alles.. wat een blinde noob was dat zeg.![]()
Staat in een raampje vanuit boven naar B e kijken, ziet me liggen smijt eerst een nade... mis
vuurt zn crossbow..... mis![]()
vuurt nog een x.. mis
loopt naar ander raam kijkt me 5 sec aan en gooit een flash (zwaar mis)![]()
loopt trap af en pakt B![]()
loopt om meterkast kijkt me 3 sec aan... En loopt verder?!?!?!?![]()
2min later kwam die weer voorbij met zn pijl en boog...![]()
En nog een hoop gasten die onwetend voorbij kwamen huppelen..
zo jammer dat ik geen capture card heb, was echt een funny ...
Maar doodliggen? dat ziet er toch heel anders uit als je dood bent dan gewoon liggen met O?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
je kan het toch in twee of drie filmpjes plempen?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ghost pro, en een tactical grenade pakken en r2 vast blijven houdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
LOL.
Maar doodliggen? dat ziet er toch heel anders uit als je dood bent dan gewoon liggen met O?Ja maar dat is niet tof... het moet echt in 1quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
je kan het toch in twee of drie filmpjes plempen?
En het filpje duurde 3.5 min.. dat zijn veel renderclipjes
Dus bij deze, als iemand een ps3 heeft en een capture card.. en wilt een superkomisch filmpje voor me uploaden dan zou ik die persoon dankbaar zijn...
Multi hits op Youtube guaranteed..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Als het eruit ziet als deze trailer zeker niet!quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
Tof. Wist ik nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:58 schreef BzP het volgende:
[..]
Ghost pro, en een tactical grenade pakken en r2 vast blijven houden
[..]
Ja maar dat is niet tof... het moet echt in 1
En het filpje duurde 3.5 min.. dat zijn veel renderclipjes
Dus bij deze, als iemand een ps3 heeft en een capture card.. en wilt een superkomisch filmpje voor me uploaden dan zou ik die persoon dankbaar zijn...
Multi hits op Youtube guaranteed..Semtex kanje blijven vasthouden toch?
Denk het nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
Jip, een semtex kun je ook terug"pakken" met driekoekje, dan kan met tactical nades niet..quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tof. Wist ik nietSemtex kanje blijven vasthouden toch?
Heb ook in private match met tomahawk geprobeerd maar dan lijkt t te spastisch.
Trouwens je kan ook op die bewegende schietschijven in Firing range claymores zetten
Supergrappig die moving claymores
Nein, lijkt me geen fuck aan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
Ga er nog mensen van de BO gang Test Drive U2 halen?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:43 schreef BzP het volgende:
[..]
Jip, een semtex kun je ook terug"pakken" met driekoekje
Inzetten, en weg is je Semtex!
Hahahah zie het net pasquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inzetten, en weg is je Semtex!
Sowieso zijn race spellen boring as shitquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nein, lijkt me geen fuck aan.![]()
Niet per se, Forza 3 vond ik echt wel vet, keer bij een maatje gespeeld, en GT 5 lijkt me ook echt gruwelijk, maar dit lijkt me gewoon echt helemaal niks.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso zijn race spellen boring as shitOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Kom niet aan Forza 3 jonge!quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso zijn race spellen boring as shitHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Heb GT 5 vorige zaterdag in 3D gespeeld maar het enige wat je doet is een beetje rondjes touren. Misschien dat het leuker is als je zo'n stuurtje en alles erbij hebt want met alleen een controller is het nogal saaiquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet per se, Forza 3 vond ik echt wel vet, keer bij een maatje gespeeld, en GT 5 lijkt me ook echt gruwelijk, maar dit lijkt me gewoon echt helemaal niks.![]()
Racespellen met een controller bestuurt ook zwaar kut. Met zo'n stuurtje kan je veel beter doseren en dergelijke.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb GT 5 vorige zaterdag in 3D gespeeld maar het enige wat je doet is een beetje rondjes touren. Misschien dat het leuker is als je zo'n stuurtje en alles erbij hebt want met alleen een controller is het nogal saaiOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Kan je dan ook een shooter beter spelen met een gun in je hand?na regen, ben ik er.
Als ik wil racen dan stap ik wel in mn Micra
Probeer de Wii (quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kan je dan ook een shooter beter spelen met een gun in je hand?) zou ik zeggen.
![]()
eindelijk kan ik voor prestige 1 kiezen
![]()
alleen dan ben ik alles kwijt dus ik blijf denk ik nog even doorspelen op level 50
![]()
![]()
als je van plan bent om te prestigen in de toekomst dan moet je het ook meteen doen,quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
eindelijk kan ik voor prestige 1 kiezen
![]()
alleen dan ben ik alles kwijt dus ik blijf denk ik nog even doorspelen op level 50
anders krijg je spijt van al het xp die je weggooitVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Niet mee eens, ik rij betere tijden met mijn controller.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Racespellen met een controller bestuurt ook zwaar kut. Met zo'n stuurtje kan je veel beter doseren en dergelijke.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik heb het andersom.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik rij betere tijden met mijn controller.Daarbij geeft het sowieso een veel leukere ervaring
Dat is waar, de ervaring is veel leuker!quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb het andersom.Daarbij geeft het sowieso een veel leukere ervaring
Lekker offtopic weer, trouwens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is waar, de ervaring is veel leuker!
Als ik het haal voor MW3 wel jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zijn er eigenlijk veel mensen hier die voor de 15de prestige gaan?
No chance.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zijn er eigenlijk veel mensen hier die voor de 15de prestige gaan?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik ga stoppen bij 14de prestige denk ik die titel van 15de prestige is moeilijk lelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als ik het haal voor MW3 wel ja
Best wel kansloos dat ik dit spel al 9 dagen heb gespeeld![]()
![]()
Hoezo? Zijn er verschillen ofzo met prestige? En ja ik ben noobquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zijn er eigenlijk veel mensen hier die voor de 15de prestige gaan?![]()
![]()
Welke, die onderste?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga stoppen bij 14de prestige denk ik die titel van 15de prestige is moeilijk lelijk
Best wel kansloos dat ik dit spel al 9 dagen heb gespeeld
De 4e en 7e zijn echt awesome. Die bijl
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: