Nah, niet letterlijk natuurlijk! LOL Dat klinkt wel heel erg zakelijk hahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
letterlijk: bellen op afspraak? want dat vind ik gek klinken. alsof je eerst een afspraak moet maken om te bellen.voor bezoek even bellen zou ik dan kiezen persoonlijk.
Wat een prachtig prachtig kaartje TM.Echt een kaartje voor een Saar.
Vader heeft 9 broers en zussen die ook weer allemaal gemiddeld 2 kinderen hebben waarvan een groot gedeelte uit huis is, dan schiet het wel op hoor!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:14 schreef Kleurdoos het volgende:
mooi shewolf!
en ik ken heul geen 100 mensen
al liegt mijn facebook iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wij ook bij beide kinderenquote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Jeetjejom het volgende:
Juud, die hadden wij op het kaartje van Jorja staan!
Voor hoeveel kaarten is dat PM?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef PM-girl het volgende:
Wat is een beetje een normale prijs voor een kaartje? Het exemplaar dat wij voor ogen hebben, kost inclusief enveloppen ed. 275 euro, ik vind dat best aan de hoge kant.
Dank jequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef PM-girl het volgende:
SheWolf, wat een prachtig kaartje zie ik ineens staan, erg mooi!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |