Dat happen zal hij vast op prijs gesteld hebben. Wel zonder tandjes dan he.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
NEE.
Ik weet zijn reactie toch niet omdat NEE.
Misschien zijn er ook mannen die geen foto sturen. Dan maak je wel een kans.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
Mwah, ik kon het me misschien toch ergens ook wel voorstellen.
Je kan het ook anders zien, zijn reactie was slap, en het was daarom dus NEE.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
NEE.
Ik weet zijn reactie toch niet omdat NEE.
Vrouwen met eisenlijstjes blijven toch uiteindelijk alleen en hebben op hun 44ste 32 katten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien zijn er ook mannen die geen foto sturen. Dan maak je wel een kans.
Goede vraag, Nouk. Dat missen we hier. Scherpe vragen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn grote vraag is veranderd naar: Welke eisen hebben Kluts en Bateman laten vallen toen ze voor elkaar kozen?
Dat laat ik in het middenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, zijn reactie was slap, en het was daarom dus NEE.
Ik heb geen standaard eisenlijstje. Van dat concept ben ik al jaren afgestapt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn grote vraag is veranderd naar: Welke eisen hebben Kluts en Bateman laten vallen toen ze voor elkaar kozen?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat happen zal hij vast op prijs gesteld hebben. Wel zonder tandjes dan he.
Hij praat iig ABN en niet als een Tukker.quote:
quote:
Gelukkig maar want plat Utrechts klinkt niet veel beter.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:02 schreef Kluts het volgende:
Hij praat iig ABN en niet als een Tukker.
Ze is anders dol op mijn plat Uteregse versie van 'lekker wijf'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelukkig maar want plat Utrechts klinkt niet veel beter.
Hij praat wel Utregs.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelukkig maar want plat Utrechts klinkt niet veel beter.
Misschien daarom juist wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef MissMSX het volgende:
Waarom moeilijk doen over neuken met HW? Dat heeft half fok gedaan
Wat cutequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En ik had ook geen eisenlijstje.
Verder was het een keuze om Kluts mee uit te vragen (nav haar posts op Fok), maar was het geen keuze om verliefd op haar te worden, dat gebeurde gewoon, binnen 5 minuten.
Zo zie je maar, dat die eisen echt pure kul zijn.quote:
Ja, dat weten we verdomme nog steeds niet Tal.quote:
Ben ik het mee eens. Hoewel je onbewust wel altijd een paar eisen hebt, denk ik. Aantrekkingskracht bijvoorbeeld is een eis, maar dat kun je niet echt omschrijven. Tis meer het gevoel dat je bij iemand moet hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo zie je maar, dat die eisen echt pure kul zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |