Ik heb blijkbaar een onbewust user filter aanstaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
En verder iedereen die ook maar een enkele eigenschap of voorkeur met hem gemeen heeft.
Ohja, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je iets beters tegenkomt, dan ruil je em in.
Teach me!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een onbewust user filter aanstaan
Ik ga geen geld uitgeven aan Fok.quote:
Ja, maar ik doe het zonderquote:
Dat is wel de definitie van MissMSX jaquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij zou nog uptraden als je een zwerver van straat trekt.
Je beseft wel dat je nu hoge verwachtingen schept?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef MissMSX het volgende:
Dat is wel de definitie van MissMSX ja
Je hebt Airrrrr z'n hele leven verrrrranderrrrd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel de definitie van MissMSX ja
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Je beseft wel dat je nu hoge verwachtingen schept?
Wat heeft dat met mijn geweldigheid te maken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt Airrrrr z'n hele leven verrrrranderrrrd?
Dat is wel een van de grote vragen die er op dit moment zijn jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar hebben Spirit en HW nu WEL of NIET geneukt ?
Nee, Spirit heeft hele hoge standaarden heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
*X-files-muziekje*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is wel een van de grote vragen die er op dit moment zijn ja
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn geweldigheid te maken?
Daar heeft het mee te makenquote:
quote:
Wat zal Krea blij met jou zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat ze Krea niet mot betekend niet dat ze hoge standaarden heeft hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, Spirit heeft hele hoge standaarden heb ik begrepen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ze Krea niet mot betekend niet dat ze hoge standaarden heeft hoor
Het zijn haar eigen woorden die ik nu aanhaal hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ze Krea niet mot betekend niet dat ze hoge standaarden heeft hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |