Hmmm...quote:
Ja, maar dat gevoel is niet afhankelijk van een vast recept.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Hoewel je onbewust wel altijd een paar eisen hebt, denk ik. Aantrekkingskracht bijvoorbeeld is een eis, maar dat kun je niet echt omschrijven. Tis meer het gevoel dat je bij iemand moet hebbenMy 2 cents...
Aaah dat gedoe met dr om heen draaien? Wat een gekut en gezeikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat weten we verdomme nog steeds niet Tal.
Neuh verbaast me niets Snuit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het zal je misschien verbazen Tally, maar ik ben het deze keer niet
Je zegt hiermee dat ik dat heb?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat gevoel is niet afhankelijk van een vast recept.
Alweer niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
het zal je misschien verbazen Tally, maar ik ben het deze keer niet
Zo zeg je dat niet!quote:
Daar is deze reeks juist voor. Toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als ik al mijn veroveringen hier moet posten kan je net zo goed een nieuwe reeks maken.
Ben je misschien lesbisch ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet Krea, niet Techno, niet Snuit, niet HW, niet PBateman.. enz enz
Hij wil het zeepje niet oprapenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:10 schreef Ripley het volgende:
Nou Yipyip en snuitebolletje, help elkaar eens uit de brand
Potje boy butter dr bij en WHOPPA!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:10 schreef Ripley het volgende:
Nou Yipyip en snuitebolletje, help elkaar eens uit de brand
ja dag,ik ben geen 12 meerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo zeg je dat niet!
Dan zeg je op zijn FOK!'s
Ik ben 12 wat is dat?!
Das heus geen slecht iets hoorquote:
Je staat altijd zo dichtbijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij wil het zeepje niet oprapen
MLI 2.0.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |