Ja! Is dat zo gekquote:
omdat er een regenboog op staat?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee er zitten hier ook poten, nichten, heaumeaus, gays, glitterqueens, diva's en nog veel meer verschillende soorten mensenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn partijtje trekt (![]()
![]()
) wel nieuwkomers zeg!
maar ook een enkele bejaardequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn partijtje trekt (![]()
![]()
) wel nieuwkomers zeg!
broek ipv koekhappen ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
gaan we nog spijkerpoepen, ezeltje prikken, zaklopen?
Ik vind het net alsof ie van stof isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
omdat er een regenboog op staat?
Ik vind het echt een kindertaart
Nee, ook nichten, poten, beren, twinkies, gemiddelde homo's, en "hetero's",quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee er zitten hier ook poten, nichten, heaumeaus, gays, glitterqueens, diva's en nog veel meer verschillende soorten mensen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ook nichten, poten, beren, twinkies, gemiddelde homo's, en "hetero's",
Ken je subgroepen als je met namen gaat smijten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef andreas612 het volgende:
[..]kijk nog eens naar de TT zou ik zeggen..
Wat fijn dat je het er voor de duidelijkheid ff bijzet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zouden ons toch zomaar vergissen en een versierpoging doen
Of een andere lurker zou het kunnen denken dat je... nee, gelukkig zet je het er ff bij
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Je zou ze bijna gaan stalken & versieren in andere topics.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het er voor de duidelijkheid ff bijzet.
We zouden ons toch zomaar vergissen en een versierpoging doen
Of een andere lurker zou het kunnen denken dat je... nee, gelukkig zet je het er ff bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |