Je mag het neit.quote:
Ik geloof je niet.quote:
Dat valt ook wl weer mee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:18 schreef madmuppet het volgende:
ik mag lekker wel ... en godkanonne wat was ie sexy ...
Kijk mijn posthistorie maar na misschien maar 1post ofzo, en ik zag het toevallig in jouw posthistoriequote:
Nope ... hij is mooi ! veelzeggend maar niets onthullend... i like it ...quote:
nee wij zijn geesten die het een nieuw leven hebben ingeblazenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee wij zijn geesten die het een nieuw leven hebben ingeblazen
ah geestigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee wij zijn geesten die het een nieuw leven hebben ingeblazen
ik kwam erin bij 713 en toen zijn we verder gaan tellen dus ik heb geen ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:24 schreef tripack het volgende:
[..]
ah geestig
de nummering zal wel niet helemaal kloppen, maar dat deed het eerst al niet meer
Ik ga lekker je posthistorie uitpluizen. Doe maar een linkje naar een topic in KPD.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kijk mijn posthistorie maar na misschien maar 1post ofzo, en ik zag het toevallig in jouw posthistorie
Dat moet ik weer zoeken even zoeken.fok.nl gebruiken danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga lekker je posthistorie uitpluizen. Doe maar een linkje naar een topic in KPD.
ach jahquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kwam erin bij 713 en toen zijn we verder gaan tellen dus ik heb geen idee
KPD doet het daar niet in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat moet ik weer zoeken even zoeken.fok.nl gebruiken dan
jup lipjes ook nog wel eens, was wel dood voor wij binnen kwamen vallenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:27 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jahnog maar een paar bekende zo te zien
![]()
NBT en MD
Je kan de zoekfunctie niet gebruiken voor KPD, KEL en FC.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Er zijn geen resultaten om weer te geven.
kan wel kloppen toen ik stopte kwam iedereen ff goeiemorgen zeggen en verder niksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jup lipjes ook nog wel eens, was wel dood voor wij binnen kwamen vallen
nee nu zijn er de hele dag door mensenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:30 schreef tripack het volgende:
[..]
kan wel kloppen toen ik stopte kwam iedereen ff goeiemorgen zeggen en verder niks
en was toen ook niet gezellig
gezelliequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee nu zijn er de hele dag door mensen
Ik vond alleen het aanmeld topicquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan de zoekfunctie niet gebruiken voor KPD, KEL en FC.
en dat met al die volwassenen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja alleen soms is het wel puberaal hier
en de gemiddelde leeftijd is?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja alleen soms is het wel puberaal hier
ja gek he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:36 schreef madmuppet het volgende:
[..]
en dat met al die volwassenen...
Ja hoor, khad debat met 5 andere mensen, niemand die wat had voorbereidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa goed, met jou ?
Was school nog leuk enzo?
Haha nuttigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja hoor, khad debat met 5 andere mensen, niemand die wat had voorbereid
Ohh, mooizoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Was voor een cijfer, maar liep gelukkig goed af
Altijd fijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en als eerste dus soepel rekenen
CCquote:
Ik voel me een beetje stoutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ja, zodra we erachter komen waar een fokker woont, dan gaan we er met de hele GRTD groep heen, om het huis leeg te rovenquote:
overdag ook welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja vooral in de avond zijn hier boeven
ik ook ...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben er de hele dag, just saying it
No liferquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben er de hele dag, just saying it
Ik weet hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
klik op mijn account, zegt genoeg
Daagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:55 schreef madmuppet het volgende:
Ja, ik ga afsluiten ... tot loetersssss...of morgen ..
NBTquote:
NBTquote:
Ik wist niet of je nog te redden wasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom hield je me niet tegen toen het uit de hand liep
ja nu is het al te laat... 167 posts per dag gemiddeldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
NBT![]()
[..]
Ik wist niet of je nog te redden was![]()
Even kijken of er al meer over de line up van pinkpop bekend is
Je bent nog te reddenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja nu is het al te laat... 167 posts per dag gemiddeldjaa, wel hopen dat het klikt zaterdag
Proberen we niet alleen, maar gaan we ook werkelijk doenquote:
dan heb je meer gemiddeld dan tongquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je bent nog te redden![]()
Mijn postcount is ook echt omhoog gelopen, van 85 naar iets van 120![]()
![]()
JaaBlijken we echt een stronthekel aan elkaar te hebben
Kutquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan heb je meer gemiddeld dan tong
ik kan zaterdag nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Proberen we niet alleen, maar gaan we ook werkelijk doen
Oeh, wanneer ga je trouwen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:11 schreef tripack het volgende:
[..]
ik kan zaterdag niet![]()
dan ga ik mijn trouwpak uitzoeken
22 juliquote:
alvast bedanktquote:
En bij jou ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan duurt het nu 29,5 jaar voor je hem hebt ingehaald
Waar kan je dat zien?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik sta wel bijna in de top 500
Haha wowquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de nmr 500 heeft 33.317 posts ofzo en ik 31,489 ofzo
daar sta ik niet in geloof ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha wow
Ik sta er ook ergens in de top zoveel met aantal dagen achter elkaar meer dan 250 posts
Dat kan beterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef Oceanview het volgende:
mijn gemiddelde is van 26 naar 70 gegaan
Moet je even kijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar sta ik niet in geloof ik
zo weinigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef Oceanview het volgende:
mijn gemiddelde is van 26 naar 70 gegaan
Ik ook, hoefde ik me minder te schamenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo weinig. Wilde dat ik dat gemiddelde had
quote:0122 0580 2011-01-23 92Merel
[...]
2356 0352 2010-08-01 Oceanview
quote:0036 23 2010.12.22 2011.01.13 Chocolate-chick
36 wat laagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef Oceanview het volgende:
Meeste posts op 1 dag
[..]De meeste dagen achter elkaar elke dag minimaal 100 posts
[..]
Ik snap niet hoe ik m moet lezenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef Oceanview het volgende:
Meeste posts op 1 dag
[..]De meeste dagen achter elkaar elke dag minimaal 100 posts
[..]
quote:
dat dikgedrukte aantal posts en daarvoor je nummerquote:0122 0580 2011-01-23 92Merel
[...]
2356 0352 2010-08-01 Oceanview
Ah okequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
dat dikgedrukte aantal posts en daarvoor je nummer
sorry dat ik depressief ben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hou je klep dan als je niks beters te melden hebt
nee hoor, als het je niet interesseert hoef je eer niet zonodig wat over te postenquote:
stats zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee hoor, als het je niet interesseert hoef je eer niet zonodig wat over te posten
kan gebeurenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
stats zijn![]()
ben een beetje een cijfertjesfreak
MDquote:
het blijft gebeurenquote:
tripackquote:
WTF twee jaar alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het blijft gebeuren
[..]
tripacklang geleden! Gaat lekker, van het weekend de tweede verjaardag van miniDuck gevierd
ja, dank je! Ja, gaat rap, is het alweer ruim twee jaar geleden dat we hier in een compleet andere samestelling aan het SC-en warenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:45 schreef tripack het volgende:
[..]
WTF twee jaar alweet nog wel toen je kwam melden dat je vader was geworden
cool man nog gefeliciteerd
jep, maar waarom is dat zoquote:
ik ben bang, nog even en dan krijg je die volwassenshit over je heen, ik wil met miniduck ruilenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep, maar waarom is dat zovandaag dan chickie? was ist los?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben bang, nog even en dan krijg je die volwassenshit over je heen, ik wil met miniduck ruilen
Nee ik wil weer een onbezorgd kind zijn. That's allquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je wilt gewoon met mij in 1 huis wonen... zeg het nou maar eerlijk...
Ach.. het wordt nog erger hoor, als je zelf een kind hebtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik wil weer een onbezorgd kind zijn. That's all
was je weg dan?quote:
quote:
ja nou dat duurt nog wel even, ben gewoon in een klaag,zeur,mopper stemmingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach.. het wordt nog erger hoor, als je zelf een kind hebt
Dus geniet er nog maar van...
Ik zou er niet teveel over nadenken... schiet je niks mee op...
ah, daar ben ik nog steeds mee bezigquote:
Dat heeft iedereen weleens... als het maar niet te lang duurt...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja nou dat duurt nog wel even, ben gewoon in een klaag,zeur,mopper stemming
nee meestal kies ik dan een slachtoffer uit om me op uit te leven. Maar het zakt al wegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen weleens... als het maar niet te lang duurt...
* MaleDuck verstopt zich snel achter DW...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee meestal kies ik dan een slachtoffer uit om me op uit te leven. Maar het zakt al weg
Wat happend...?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja nou dat duurt nog wel even, ben gewoon in een klaag,zeur,mopper stemming
Het is alweer voorbij hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck verstopt zich snel achter DW...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is alweer voorbij hoor
Ik nu even niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah, daar ben ik nog steeds mee bezig
Hit me with your rhythm stick!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck verstopt zich snel achter DW...
rhythm stick? was da? heb ik die?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik nu even niet.
[..]
Hit me with your rhythm stick!
Natuurlijk heb je diequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
rhythm stick? was da? heb ik die?
ik denk het welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:
Ik noem hem altijd...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het is maar hoe je m noemt hea...
ja nu worden we nieuwsgierigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik noem hem altijd...![]()
nee toch maar niet
Je weet wel, zo'n houten ding waar je op kan slaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
owquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n houten ding waar je op kan slaan.Zo'n afrikaans instrument
die heb ik niet hoor...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n houten ding waar je op kan slaan.Zo'n afrikaans instrument
wat meot ik anders zeggen? Zijn schwanz?quote:
Gemeen!quote:
Dat had ik wel verwacht ja dus dit is een teleurstellingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wat meot ik anders zeggen? Zijn schwanz?
Okeee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat had ik wel verwacht ja dus dit is een teleurstelling
woopdiedoooquote:
CCquote:
Ooowwwjjeeeee gaan we weer...quote:
quote:
Spanken?quote:
Hier komen dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom maar op
[..]
Doei MaleDuck
Doeidoeiquote:
jaah, welk speeltje?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hier komen dan?
Ik heb misschien een nieuw speeltje wieeehhh
Doei MD
Ik wist het ...quote:
Een quirt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doeidoei
[..]
jaah, welk speeltje?
Jij wil ook een spanking?quote:
Damn, dan weer ik et antwoord al ...quote:
Of jullie beide spankenquote:
Ik laat me alleen door mn vriend spanken.quote:
Holy moly!!! That's gonna leave a markquote:
Jij mij en CC spanken ...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik laat me alleen door mn vriend spanken.
Bij mij? Nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:54 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Holy moly!!! That's gonna leave a mark
Okeequote:
quote:
quote:
Zo iets had ik al door ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee hoor, we hadden het alleen even over spanken
Ik denk toch dat ik net iets groter benquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
We hebben het over grote mensen dingen.
Ik heb het over levenservaring en leeftijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zo iets had ik al door ja.
[..]
Ik denk toch dat ik net iets groter ben
Ik heb ook nog niet zoveel ervaring qua leeftijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het over levenservaring en leeftijd
Ik ben 2 jaar ouder, maar ik heb wel levenservaring.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet zoveel ervaring qua leeftijd
uhu ik heb nog een lange weg te gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar ouder, maar ik heb wel levenservaring.Stiekem.
Wacht maar tot je op jezelf woont, dan gaat het snelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu ik heb nog een lange weg te gaan
ja dat zal wel, wil wel met iemand samen wonen ipv alleenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wacht maar tot je op jezelf woont, dan gaat het snel
Dan alsnog.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat zal wel, wil wel met iemand samen wonen ipv alleen
Hoezoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja ik zie het weleerst maar eens mn verjaardag overleven
Weet je al wat voor een cadeautje je wiltquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja ik zie het weleerst maar eens mn verjaardag overleven
Goed punt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Al die familie die langskomt
haha hoe was hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed punt.
Mn vriend heeft dit weekend mijn ouders ontmoet. Damn, awkward!
De spanning was om te snijden.quote:
Kookzequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:25 schreef madmuppet het volgende:
Aaah... Ik ga wel verder met koken ....
hmm zuurquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De spanning was om te snijden.
Wat ben je aan het koken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:25 schreef madmuppet het volgende:
Aaah... Ik ga wel verder met koken ....
Ja, schuld van mn moeder.quote:
Moedersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ben je aan het koken?
[..]
Ja, schuld van mn moeder.
Sperziebonen , speklap en opgebakken aardappeltjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ben je aan het koken?
[..]
Ja, schuld van mn moeder.
Idd.quote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:35 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Sperziebonen , speklap en opgebakken aardappeltjes
Ik ook. Ik ga mn magnetronmaaltijd maar eens in de magnetron gooien.quote:
Ik eet sla met gebakken aardappels en biefstukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga mn magnetronmaaltijd maar eens in de magnetron gooien.
nee gelukkig maar, anders krijg ik hongerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:43 schreef madmuppet het volgende:
Kan helaas met de mobiel geen plaatjes uploaden... Anders hadden jullie het gezien hoe heerlijk het eruit ziet
Biefstuk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik eet sla met gebakken aardappels en biefstuk
Oow... Sorry...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee gelukkig maar, anders krijg ik honger
Ik wil ook.quote:
Hoop maar dat ie lekker mals is en niet doorbakken ... Mals isquote:
Rose.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Hoop maar dat ie lekker mals is en niet doorbakken ... Mals isdoorbakken is
Mijn vader maakt m altijd malsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Hoop maar dat ie lekker mals is en niet doorbakken ... Mals isdoorbakken is
Yum!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ook.
vorige week wel superlekkere entrecote gegeten.
Vriendje wou 'm alleen wel doorbakkenquote:
Zelf makenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn vader maakt m altijd mals
w00t ... Das zonde! Weg smaak en malsigheidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendje wou 'm alleen wel doorbakkenIdioot.
Zelf slachten?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:47 schreef madmuppet het volgende:
[..]
w00t ... Das zonde! Weg smaak en malsigheid
Nee zelf biestuk bakkenquote:
Dat is wel een lekker hapje madamquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja er is een hap uit mn kont
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:49 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Dat is wel een lekker hapje madam
Hmmmzzz... Ik ook niet... Maar het lijkt mequote:
Gewoon laten doen door iemand die het kanquote:
Ikzelf dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon laten doen door iemand die het kan
Of ik moet uit eten gaanquote:
Ik wil ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef madmuppet het volgende:
Foi, dat was verukkelijk zeg... Nu ff een overheerlijke sigaret naar binnen slurpen!!!
Come and get one !!!quote:
Jij wilt toch roken? Jij rookt toch altijd na de sexquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En dan? ik vertrouw dat poppetje niet
Ja maar wie zegt dat ik seks wil met jouquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Jij wilt toch roken? Jij rookt toch altijd na de sex![]()
Lekker hè zon peukiequote:
Niemand zei dat je het niet wouquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar wie zegt dat ik seks wil met jou
Na de daad jaquote:
Niet dan?quote:
en vrouwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat ik seks wil met elke man?
Niks.quote:
haha wat vind je zelf?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel je vindt me een slet, ja toch?
Nou nou zo erg is het toch niet om het bed te delen met een man of vrouw...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel je vindt me een slet, ja toch?
Denk er maar even rustig over na jaquote:
Is goed doe ik dat ookquote:
Ik ga straks ook voetballenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:20 schreef madmuppet het volgende:
Nou ik ga naar de voetbal toe... Weltrusten allemaal mocht je daar aan toe zijn.
Eens!quote:
Okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |