Maar dat wist ik toen ook al niet uit m'n hoofd hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
arj a *.* a:\archief.arj -r14400
Zoiets zal het wel geweest zijn.
Klopt (ik heb het opgezocht).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:18 schreef Gellius het volgende:
Hee. Ik gebruikte -v1440 in plaats van -r.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:30 schreef GVRuud het volgende:
Wauw. Nostalgie!
SC2000.exe is Sim City 2000 toch?
Op een gegeven moment wist ik wel welke van mijn floppy's betrouwbaar waren en die gebruikte ik steeds opnieuw.quote:Nummer 8/10 ging ongeveer altijd kapot als ik een spelletje over meerdere floppies had geARJ't.
Nou, ik denk toch wel dat het verschil maakt of je internet van jongs af aan kent of dat je er als jongvolwassene kennis mee hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:34 schreef Gellius het volgende:
Das war einmal, Frollo. Nu moet ik nog wel eens meewarig lachen als mijn puberende neefjes internet als iets exclusief voor hun generatie beschouwen, terwijl, kom op: [ik ben] sedert 1993 [actief] [(op het internet)], mensen.
Wij houden onze wachtwoorden nog altijd geheim voor elkaar. Dat houdt de relatie spannend.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:34 schreef Gellius het volgende:
De teerbeminde onthoudt altijd dat soort gegevens.
Dat ziet eruit als Functional Grammar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:34 schreef Gellius het volgende:
[ik ben] sedert 1993 [actief] [(op het internet)], mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |