abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:45:25 #301
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92634775
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 01:05 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat voor werk doe je dan?
Transportplanner *O* . Superleuk werk.

quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 01:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

Kom meid, zo naïef ben je toch niet echt?

Je bent gewogen en te licht bevonden... Door nota bene net die ene kerel waar je oprechte interesse in hebt...
Dan maak je mij niet wijs dat je er zo "nuchter" in staat.
En daarnaast slaat je betoog ook nergens op...
Een kerel die de snoepwinkel alweer in loopt terwijl hij zijn vorige snoeptrommel nog niet eens leeg heeft en jij zet hem neer als ideale schoonzoon?
Yeah right, hij is inderdaad de perfecte kerel aangezien hij op zoek is naar iets serieuzers.
En het serieuze op zoek zijn uit je dan uiteraard door met andere vrouwen aan te pappen :').

Echterrrrrrrrrrr...
Ik heb zelfs weer een volledig andere theorie speciaal op jouw persoontje toegespitst.
Juist het feit dát hij zo afstandelijk/laks deed maakte hem in jouw hoofd oh zo bijzonder.
En nu hij voor zijn vriendin heeft gekozen en hij jou daarmee dus ook af wijst is hij helemaal gepromoveerd tot heilige graal.

Of, zoals mijn boezemvriend Graham Greene ooit oreerde: "Wanhoop is de prijs die men betaalt als men een onbereikbaar doel nastreeft."
Ja, afgewezen worden is niet leuk. Ik heb wel de indruk dat het iets had kunnen worden, maar misschien heb ik dat inderdaad fout en ben ik naïef. Zo'n big deal is het niet. Ik sta er nog een paar dagen bij stil en dan ga ik weer verder, mijzelf kennende.

En inderdaad: feit dat hij nonchalant was heeft er sterk toe bijgedragen dat ik hem leuk ben gaan vinden. Ik zoek onbetrouwbare mannen uit en daar kan ik vrij snel gevoelens voor ontwikkelen. Mja, laat me maar gewoon geloven, ik hoef niet zo nodig nog een kras op mijn ziel :'( erbij.

Merk ik nu ook, die jongen waarmee ik al een paar keer heb afgesproken smst uit zichzelf en smst terug. Available. Dus tot zover geen heftige gevoelens. Maar misschien is dat wel veel gezonder, hij lijkt me tot dusver betrouwbaar en hij is lief O+ . Intelligente jongen ook. Maar wel 6 jaar jonger dan ik :D .
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')