Verkapt naamtopiquequote:
Tijdens het MK concert speelde hij ook Brothers in Arms, had ie groot scherm achter zich zag je wolken op.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn peetvader was er ook helemaal weg van.
Hij had dit nummer en de liveversie van Sultans of Swing op zijn crematie.
Met stijfje?quote:
krijg kipprnvel als ik het alleen al lees.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdens het MK concert speelde hij ook Brothers in Arms, had ie groot scherm achter zich zag je wolken op.
Ik had kippenvel en sterk gevoel dat mn pa erbij was![]()
Kom maar op met de aluhoedjesbash
Altijdquote:
Was echt prachtigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:54 schreef Viro het volgende:
[..]
krijg kipprnvel als ik het alleen al lees.
Het wordt al minder de laatste dagenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens in een maand tijd nu 727 topicsSerieus ongeveer een topic per uur, dat is echt veel
Tegen beter weten in: picsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was echt prachtig![]()
Heb het hele concert zitten janken, mn zusje (nee geen pics) werd nog boos op mensen achter ons want van hen mocht ik niet huilen.
Trolololo wat doe je me aan
Trouwens nog iets gehoord van dragems? Waarom hij er niet was gisteren?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt al minder de laatste dagen
Nee want er staat al een wachtrij voor mn zusjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Tegen beter weten in: pics
Die mensen moeten zich niet bemoeien met andermans zaken. Kan ik zo boos om worden.
Nope.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Trouwens nog iets gehoord van dragems? Waarom hij er niet was gisteren?
dat valt op zich nog wel mee, gezien het post gedrag van sommigen (waaronder ik)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens in een maand tijd nu 727 topicsSerieus ongeveer een topic per uur, dat is echt veel
Beetje jammer dat steeds meer DJ's die in het begin zo enthousiast waren afhaken. Maar dat had ik ook wel verwacht eigenlijk.quote:
Dat valt mee hoor!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat steeds meer DJ's die in het begin zo enthousiast waren afhaken. Maar dat had ik ook wel verwacht eigenlijk.
Je begrijpt wel wat ik bedoel denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor!!
Echt veel Dj's die nog wel meedoen.
Koelkast en ik gaan deze week aan de slag met die pm die ik had verstuurd
Jawel!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik
Ik vind het stom dat mijn pc dood gaat als jij gaat draaien pratenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het kut dat bij mij de apparatuur niet meewerkt.
Slome PC en klote microfoon etc.
Aah volgende keer gaat koelkast mij bellen dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat mijn pc dood gaat als jij gaat draaien praten
Pas maar op dat je geen vast item wordtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah volgende keer gaat koelkast mij bellen dus
Verbaast mij ook niet, ik bedoel dit is wel fokquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want er staat al een wachtrij voor mn zusje![]()
Allemaal geile FOK!kers![]()
Mjah vond het ook beetje overdreven van die mensen maar ja.
Als hij maar niet meer belt op mijn huistelefoon, dat vind ik niet kunnenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen vast item wordt
Ja vind ik eigenlijk niet zo leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm dit is wel mijn verzoekje van gisteren
Hij gaat dus wel gewoon verder
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Verbaast mij ook niet, ik bedoel dit is wel fok
Dat laatste herken ik ook, ik schiet ook helemaal vol als ik bepaalde nummers hoor.
Als hij in de phetto zit kan hij ook naar mobiel skypen. Thuis alleen vaste nummers.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als hij maar niet meer belt op mijn huistelefoon, dat vind ik niet kunnen
Ik ben al een vast item, maakte 1 post en 20 sec later hoorde ik koelkast omroepen: Viro onze huisneger, de neger des heils is er. Zullen we hem bellen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen vast item wordt
Ja he!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:11 schreef Patje1987 het volgende:
Beter wordt de playlist gerest ja, kunnen we nu naar de rommel van anderen luisteren
Ze hadden me 1 keer gebeld. Nu ben ik elke keer de lulquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben al een vast item, maakte 1 post en 20 sec later hoorde ik koelkast omroepen: Viro onze huisneger, de neger des heils is er. Zullen we hem bellen?
Heb mic nig niet binne dus kwam er goed vanaf.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
ajacied422
Bericht:
o
toen ik poste dat ik nog geen mic heb, hebben ze boterhamzakje gebeld, en gevraagd watvoor ondergoed ze aanhadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hadden me 1 keer gebeld. Nu ben ik elke keer de lul
Aah BHZakje zat gisteren ook met haar tetten te spelen voor de camquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:21 schreef Viro het volgende:
[..]
toen ik poste dat ik nog geen mic heb, hebben ze boterhamzakje gebeld, en gevraagd watvoor ondergoed ze aanhad
Ik trok van de week mn bh uit voor de cam en niemand die het doorhadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah BHZakje zat gisteren ook met haar tetten te spelen voor de cam
Die is idd al een tijdje bezig. Moet niet gekker worden hier op fok.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah BHZakje zat gisteren ook met haar tetten te spelen voor de cam
Ninja movequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik trok van de week mn bh uit voor de cam en niemand die het doorhad
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:27 schreef Monopoly het volgende:
Kom ik net op school, blijk ik examen te hebben. Gelukkig Nederlands dus niet moeilijk.
En ik kan nog steeds niet mee luisteren op mijn Samsung Galaxy S.
Gepost vanaf mijn Samsung Galaxy S
Mashquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:27 schreef Patje1987 het volgende:
Och ik begin een hekel aan dit nummer te krijgen, waarom komt deze 10x per dag langs?
Nee donkere camquote:
album versie zuigt ballen, live is ie stukken beter. Hoor je het publiek ook meezingenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:27 schreef Patje1987 het volgende:
Och ik begin een hekel aan dit nummer te krijgen, waarom komt deze 10x per dag langs?
Jij bent een rare negerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:30 schreef Viro het volgende:
[..]
album versie zuigt ballen, live is ie stukken beter. Hoor je het publiek ook meezingen
I knowquote:
Popje!quote:
Ja werkt primaquote:
Ja, heb ik net gezegd tegen koelkast, hij komt er zo aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja werkt prima![]()
Alleen willen we stiekem wel dat de verzoeklijst wordt leeggemaakt als de masjien stopt
En nu rickrollquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:36 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja, heb ik net gezegd tegen koelkast, hij komt er zo aan
Ik wil nog een uurtje of wat slapenquote:
Ik doe mee..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wil nog een uurtje of wat slapen
Ik zag de artiest en dacht: kan niet andersquote:
Blijft een bazentrackquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zag de artiest en dacht: kan niet anders
Ik wil misschien vrijdag een setje van een uurtje draaien met dat soort muziek, maar dan de UK hardcore versie. Dat is te vergelijken met soort van snelle happy hardcore hierquote:
Sta je al op het rooster? DV gaat 2 uur hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wil misschien vrijdag een setje van een uurtje draaien met dat soort muziek, maar dan de UK hardcore versie. Dat is te vergelijken met soort van snelle happy hardcore hier
Ik wilde serieus al boos worden op knetterquote:Nu live
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Dasjonny
Bericht:
Boeruuuuh!
bij iedere foute nummer krijgt knetter de schuldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde serieus al boos worden op knetter
Terecht welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:56 schreef Viro het volgende:
[..]
bij iedere foute nummer krijgt knetter de schuld
Ik heb ze wel gehoordquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gewoon mijn eigen 2 verzoekjes gemist
Otis Reading en Jay-z vs. Linkin Park
Dan kan ik mooi daarna een uurtjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sta je al op het rooster? DV gaat 2 uur he
Ik ga nog even in discussie met koelkast. Ik vind 2 uur voor een eerste keer gewoon te lang. Beter verspreid ze het over de week dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan kan ik mooi daarna een uurtje
dit leek me een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:58 schreef Viro het volgende:
[..]
makkelijkere stappenplan dan die ik heb geschreven is er niet.
Pm;)
Zeker bij lange shows eis ik een werkende micquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
Of zal ik ook 2 uur gaan, wil ik wel maar heb geen mic werkend nog, hoop ik werkend te hebben voor vrijdag.
Geen ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Was de kwaliteit van mijn microfoon gisteren echt heel slecht ?
Waar was jij gisterenquote:
ik zat in nijmegen in een kroeg met uitwissel studentesquote:
Waar was je, heb nog de helft van je show overgenomen.quote:
lol jij ook weer blijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar was je, heb nog de helft van je show overgenomen.
mic van laptop is meestal super slechtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
even een klein vraagje
Kan je je Mic van je laptop gebruiken met VDJ?
Of heb je een Headset nodig?
Hmm dat heb ik eerder gelezen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:02 schreef dragems het volgende:
[..]
ik zat in nijmegen in een kroeg met uitwissel studentes
Lijkt mij slim, en dan zeg ik dit uit eigen ervaring. Ik ben volgens mij de enige dj op dit moment die langer dan 2 uur draait.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nog even in discussie met koelkast. Ik vind 2 uur voor een eerste keer gewoon te lang. Beter verspreid ze het over de week dan.
Even kijken wat hij er van vindt.
Jij denkt echt heel slecht over mij hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:03 schreef Stokstaart het volgende:
dragems![]()
huppel heeft mensen voor minder vermoord
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik eerder gelezen.
BOH JIJ BENT KLOON VAN WH
En koelkast, maar die heeft ervaring.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Lijkt mij slim, en dan zeg ik dit uit eigen ervaring. Ik ben volgens mij de enige dj op dit moment die langer dan 2 uur draait.
ik weetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:03 schreef Stokstaart het volgende:
dragems![]()
huppel heeft mensen voor minder vermoord
Strafpunten jongemanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:04 schreef dragems het volgende:
[..]
nee ik was in slaap gevallen. voor de zekerheid wel een wekker gezet maar daar was ik doorheen geslapen
tja je hoort wel eens watquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt echt heel slecht over mij he
quote:
ik ben al vaak langer dan 2 uur geweest alleen niet in de avond, das niet eerlijk tegen over de restquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Lijkt mij slim, en dan zeg ik dit uit eigen ervaring. Ik ben volgens mij de enige dj op dit moment die langer dan 2 uur draait.
ya is hij ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:03 schreef dragems het volgende:
[..]
mic van laptop is meestal super slecht
Ook dat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:05 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ben al vaak langer dan 2 uur geweest alleen niet in de avond, das niet eerlijk tegen over de rest
jaaa ik weet het. was maandag ochtend ook 3 uur al wakker voor de superbowl. lange dag op school. dacht dat ik wel ff 2 uurtjes kon slapen maar blijkbaar was ik meer nodigquote:
hoezo kleiner?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ya is hij ook
Maar Mijn headset heeft 3,5 mm uiteinde, voor mijn sound heb ik al een extensie, maar voor het praten nog niet, want die is iets kleiner.. en die extensie hebben ze niet bij de Saturn..
En hoe ga je het goed maken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef dragems het volgende:
[..]
jaaa ik weet het. was maandag ochtend ook 3 uur al wakker voor de superbowl. lange dag op school. dacht dat ik wel ff 2 uurtjes kon slapen maar blijkbaar was had ik meer nodig
uuuh. sex voor iedereen?quote:
ya, ik begrijp eht ook niet, maar de 3,5 MM extensie past wel op de sound uitgang, maar niet om de mic uitgangquote:
En dat zou het moeten goed makenquote:
dit en vdj kan je beter niet gebruiken op een laptop, vdj is dan vaak geneigd om vast te lopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:03 schreef dragems het volgende:
[..]
mic van laptop is meestal super slecht
dan is de ingang stuk. die hoort gewoon het zelfde te zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ya, ik begrijp eht ook niet, maar de 3,5 MM extensie past wel op de sound uitgang, maar niet om de mic uitgang
vdj is opzich wel geinig maar zelf werk ik liever met traktor, maar krijg de output daarvan nog niet goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:08 schreef Viro het volgende:
[..]
dit en vdj kan je beter niet gebruiken op een laptop, vdj is dan vaak geneigd om vast te lopen.
jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat zou het moeten goed maken
Kan het me niet voorstellenquote:
ook voor deze Headset?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:09 schreef dragems het volgende:
[..]
dan is de ingang stuk. die hoort gewoon het zelfde te zijn
Ja. Is toch universeelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ook voor deze Headset?
[ afbeelding ]
maar eht past nietquote:
jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ook voor deze Headset?
[ afbeelding ]
Nee, als ik ze naast elkaar leg, zijn ze verschillendquote:
that's what she saidquote:
dat hoort echt nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, als ik ze naast elkaar leg, zijn ze verschillend
maar iedereen heeft dat in mijn klasquote:
Ga ik meteen doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:11 schreef dragems het volgende:
ik doe wel een inhaal show. alleen weer ik niet of ik vandaag om 3 uur al thuis ben.
ach ik zorg ook wel dat ik dat ben. plan mij maar in van 15:00 t/m 16:30
jij hebt het over draaien in het avond, ik draai in de nacht als iedere show al geweest is, dus na 2.00. Tenzij een andere dj aangeeft dat hij of zij ewil draaien.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:05 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ben al vaak langer dan 2 uur geweest alleen niet in de avond, das niet eerlijk tegen over de rest
Doe je de pilotenopleiding? Wat een dingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
maar iedereen heeft dat in mijn klas
we hebben die Headset gekregen van school
Dat onderzoek is online gehouden bij gamersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga ik meteen doen.
Er is trouwens hoop voor je: 'Online gamer geen nerd maar hunk'
lol krijg je vliegles of zo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
maar iedereen heeft dat in mijn klas
we hebben die Headset gekregen van school
gooi hem dan een half uur langer anders heb je weer een half uur waar niemand wilquote:
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Doe je de pilotenopleiding? Wat een ding
Kan gebeuren, Koelkastquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
Mogguh![]()
Was een beetje laat vannacht
Ben jij ook of NOG wakker?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:14 schreef Viro het volgende:
[..]
jij hebt het over draaien in het avond, ik draai in de nacht als iedere show al geweest is, dus na 2.00. Tenzij een andere dj aangeeft dat hij of zij ewil draaien.
Ja doe ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:15 schreef dragems het volgende:
[..]
gooi hem dan een half uur langer anders heb je weer een half uur waar niemand wil
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Dit is niet mijn request vriend
Hoe laat ging je slapenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
Mogguh![]()
Was een beetje laat vannacht
maar ik ben niet echt een gamer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga ik meteen doen.
Er is trouwens hoop voor je: 'Online gamer geen nerd maar hunk'
Al koffie gehad?quote:
Tenacious D, Charly Lownoise & Mental Theo.quote:
Wat een heldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe laat ging je slapen?
Ik 0:00 en moest er 5:00 weer uit
Maar het was wel gezellig
Utopie heeft de voicemail opgenomen en er een mp3 van gemaakt
waar in overijsselquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik heb nog wel een headset in Overijssel liggen! Dan gebruik ik die wel gewoon...
Die hardsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat een held![]()
Toen we de studio uit waren gingen we rond 1:00u nog op ONZ verder tot een uur of 3
ik ik wil ook mijn vliegbrevet. heb alleen niet zo veel geld daarvoor dus moet later maar weer. heb al wel een keer les gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ja
Hij is echt baas!, Dat ding sluit helemaal af, je hoort niks meer!
Tevens, lifetime warranty
Wat de neuk. Goede beurt voor Truequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
http://twitter.com/#!/fokonderhoud/statuses/34918559578587136
Ja, dan staat volgend weekend het LARP congres voor em deur..quote:
Ik heb een foto van de studio gemaakt, ik pak hem er even bijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die hards![]()
Ik vind je studio van XMS en de verzoekjesautomaat echt geniaal trouwens
Heb je je stokpaard al gepoetst?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ja, dan staat volgend weekend het LARP congres voor em deur..
Krijg hier mijn PPL, ATPL, en CPLquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:17 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ik wil ook mijn vliegbrevet. heb alleen niet zo veel geld daarvoor dus moet later maar weer. heb al wel een keer les gehad
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]ik begin nooit met koffie, eerst een beetje zelf wakker worden, dan koffie.
Oh dan ga ik je wel lastigvallen op msn. Je hebt nu nog 30 secs om mij te blokkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]ik begin nooit met koffie, eerst een beetje zelf wakker worden, dan koffie.
Niet echt dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat de neuk. Goede beurt voor True
nog geen tijd voor gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waar zijn je ingesproken jingles
Ze zijn nu volop reclame aan het maken voor hun netwerkquote:
Naisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze zijn nu volop reclame aan het maken voor hun netwerk
Die film ook. Meesterlijkquote:
Oh jij hebt de boel omgedraaidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef Viro het volgende:
[..]
toen ik vannacht postte is het topic was ik net een kwartier wakker.
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit nummer maakt mij altijd zo vrolijk heh
Wie is die heldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: Metallica, Frank Boeijen Group
Naaaaaiiis
HELTquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Tja, iemand moet ervoor zorgen dat er muziek is op onz radio als alle shows zijn afgelopen.
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:
quote:
Zal ze leuk gaan vindenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Na overleg heb ik het tweede uur van Dromenvangertje van vrijdag gecancelled.
1) nieuwe dj's op de prime willen we beperken
2) nieuwe dj's kunnen het best beginnen met 1 uur
Ik zal dit ook even pmen naar haar
Ja sorryquote:
door jouw mama appelsapjes moest ik bijna huilen toen ik dit nummer voorbij hoorde komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
Do, do my dirty work stinkjood
Zingt ie
Haha ze kan zo heerlijk kribbig reageren dus daaromquote:
Ik moet sowieso om dat soort muziek jankenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:30 schreef Viro het volgende:
[..]
door jouw mama appelsapjes moest ik bijna huilen toen ik dit nummer voorbij hoorde komen.
We kunnen ook een ècht gitaaruurtje doen. Ongeveer als je net hoorde zeg maarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga na DV de luisteraars wel wegjagen dan
Dit!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet sowieso om dat soort muziek janken![]()
Kutherrie
get in line misterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga na DV de luisteraars wel wegjagen dan
Ik heb hier een setje van precies een uur liggen met UK hardcore, met onder andere loops & things en first rebirthquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We kunnen ook een ècht gitaaruurtje doen. Ongeveer als je net hoorde zeg maar
Wat?quote:
I got your backquote:
Zou graag mij Debuut willen maken rond die tijdquote:
ze moet ook eerst gewoon rustig opbouwen, ze mag blij zijn dat ze een uur krijgtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:32 schreef Viro het volgende:
[..]
I got your back![]()
DV weet dat ik geen fan ben van haar, dus die zal niks willen horen van mij als ze de pm leest.
jaaaaaaquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb hier een setje van precies een uur liggen met UK hardcore, met onder andere loops & things en first rebirth. Die wil ik gaarne ten gehore brengen vrijdag.
Iets minder dan een uur.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:34 schreef dragems het volgende:
koelkast voor hoe lang staan er requests in?
Ikke ikke ikkequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:34 schreef Stokstaart het volgende:
Wie heb dit aangevraagd
Into The Wild
Ik had het een aantal dagen al aangegeven maar wat mij betreft kun je gewoon na haar hoor. Dan ga ik wel later maakt mij niet uit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Zou graag mij Debuut willen maken rond die tijd
Als het kan natuurlijk!
Mijn DM was al onderweg
kun je niet een jingle voor mij maken. stuur ik je vanmiddag ook ff wat spulquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
Weer zo'n zeiknummer, kan ik mooi een paar nieuwe jingles maken.
En in dit nummer zingt 'ie "oant moarn"
Ik ga jou dan ook inplannen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had het een aantal dagen al aangegeven maar wat mij betreft kun je gewoon na haar hoor. Dan ga ik wel later maakt mij niet uit.
neen, ik ag wel laterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had het een aantal dagen al aangegeven maar wat mij betreft kun je gewoon na haar hoor. Dan ga ik wel later maakt mij niet uit.
hoe bedoel je kut herrie, metallica is legendarischquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet sowieso om dat soort muziek janken![]()
Kutherrie
Mijn zoon vindt het ook kutherriequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:37 schreef Viro het volgende:
[..]
hoe bedoel je kut herrie, metallica is legendarisch
Dat dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:37 schreef Ezechielk het volgende:
Goed nummer, jammer van de titel en tekst.
User? Dj? Plaat? Liedje?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Wanneer komt marcello op de radio?
Ze weten niet wat ze missen, metallica heeft alleen maar supernummers.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon vindt het ook kutherrie![]()
Toch een nadeel aan dat kind.
Dit is gewoon bagger![]()
EG NIE
Gelukkig is mijn zoon nog jong en kneedbaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze weten niet wat ze missen, metallica heeft alleen maar supernummers.
Wat ik nu hoor vind ik dan weer kutherrie.
wisten jullie ook dat jim daarna komtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:41 schreef Ragboer het volgende:
Wisten jullie dat Jamai gaat draaien op Onzin Radio?
Paulquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:41 schreef Ragboer het volgende:
Wisten jullie dat Jamai gaat draaien op Onzin Radio?
quote:
Werk ze schatquote:
Oh geen idee wanneer die voorbij komtquote:
Paul is jamai, wie is dan jim?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:42 schreef dragems het volgende:
[..]
wisten jullie ook dat jim daarna komt
Ik heb wel verstand van het rooster en ik vind dat jij gewoon een vol uur moet draaienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:44 schreef -Datdus- het volgende:
Wie hier heeft verstand van servers en svn (subversion)???
Primaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Patje jij gaat van 8 tot 9 vrijdag?
Oke best.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel verstand van het rooster en ik vind dat jij gewoon een vol uur moet draaien
Prima. Scheelt mij weer zoeken naar een dj voor een half uurtje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Oke best.Dan maar 2 verschillende genres
Jij bofkontquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hoor nog net een stukje van mij verzoekje
Dankje, dan kunnen de zeurpieten een uur mutenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima. Scheelt mij weer zoeken naar een dj voor een half uurtje.
Patje je staat erop en ik heb je show ook een naam gegeven
Zeg maar wat er in moetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:35 schreef dragems het volgende:
[..]
kun je niet een jingle voor mij maken. stuur ik je vanmiddag ook ff wat spul
Jij was aan het roken? Zonder mij?quote:
Nee, werkoverleg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was aan het roken? Zonder mij?
Huppel je moet stoppen met rokenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was aan het roken? Zonder mij?
Dan is het goedquote:
Dump jij nicole dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Huppel je moet stoppen met roken
Jep.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Dit klinkt trouwens wel lekker, heb ik al vaker op radio onzin gehoord zeker?
Neequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee
Die is gestopt met roken toen ik dat ook een maand was.
Voor mijomdat het anders zo smerig is met zoenen
ja de dag dat je dood gaat zeker hahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ga heus wel stoppen, ooit, nu niet
Dan sowiesoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja de dag dat je dood gaat zeker haha
Nais man!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
Onze studio![]()
[ afbeelding ]
Die luxaflexdingen gaan nog weg, komen rolgordijnen voor, deze zaten er al
Ziet er echt tof uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
Onze studio![]()
[ afbeelding ]
Die luxaflexdingen gaan nog weg, komen rolgordijnen voor, deze zaten er al
We willen er nog 2 camera's bij, 1 voor bij het green screen en 1 om mee 'rond te lopen'.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais man!!
Ook die webcams![]()
Jullie doen dat echt leuk
Is echt een speciale ruimte, zoals je ziet is alles ook geisoleerd (die noppen aan de muur, die zitten overal, ook het plafond).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ziet er echt tof uit!
Maar je ziet ook gewoon dat jij en Darcli plezier hebben tijdens het maken van radiodaarom zijn de cams leuk
Huren jullie hier een speciale ruimte voor, of doen jullie dit gewoon thuis?
Dat plezier hebben hoor je ook echt terug in de shows.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ziet er echt tof uit!
Maar je ziet ook gewoon dat jij en Darcli plezier hebben tijdens het maken van radiodaarom zijn de cams leuk
Huren jullie hier een speciale ruimte voor, of doen jullie dit gewoon thuis?
Dat eerstequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
Ligt het aan mij, of is de stream stuk?
Knetterquote:
Wat heb je ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:57 schreef Snuf. het volgende:
Dag mensen. Ik voel me nog kutter dan gisteren. Ja, dat kan.
Goed hé!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef Ezechielk het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: Wildstylez & Isaac, Rotterdam Terror Corps
We blijven nog even doorgaan
Rotterdam Terror Corps, Within Temptationquote:
Hoi jijquote:
Meer adoratie pleasequote:
XDXD:@:@@::@XDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |