hoezow ben ik dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:20 schreef _Fanta het volgende:
Knetter heb ik jou eigenlijk al ooit verteld dat jij zo'n geniaal tof meiske bent?
Dezen liedje is wel leukquote:
huh? ik ben er ook nog toch, en vivo is dr nog!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben ook nu echt ff naar mijn eigen gezeik aan het luisteren.. krijg buikpijn
Ze gaat plassenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
huh? ik ben er ook nog toch, en vivo is dr nog!
Ze poepen alleen bloemetjes!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:25 schreef _Fanta het volgende:
sry knetter, ik dacht altijd dat alleen jongetjes naar hun eigen gezeik luisteren.. maargoed vrouwen plasse dus ook?
Houdt je adem dan ook in!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik bewoogcraptop viel weer uit
Trusten lekkertjequote:
Ik moest wel bewegen.. moest naar de wcquote:
whahah tis ook nie echt mijn dingquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:29 schreef Viro het volgende:
[..]
ze kan wel goed zingen, alleen de beats die justin eronder plakt
Echt goed zingen kan ze ook niet, ze mist naar mijn smaak te vaak de juiste nootquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:29 schreef Viro het volgende:
[..]
ze kan wel goed zingen, alleen de beats die justin eronder plakt
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, dat word al genoeg gedraaid, tijd voor afwisseling
duik dan op mijn matras, die kan nie lek!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn luchtmatras is denk ik leeg aan het lopen
ik had eerst ook een normaal matras.. tot we een x een feestje haddenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
duik dan op mijn matras, die kan nie lek!
's nachts nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, dat word al genoeg gedraaid, tijd voor afwisseling
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:32 schreef Zokunen het volgende:
Of speel mijn matras, ik prik je niet lek, ik vul enkel gaten
kan ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
Gewoon verzoekjes doen snachts. Er zijn maar een paar mensen dan.
quote:
nee, daar begin ik niet aan. weet wat er vorige keer gebeurdequote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:34 schreef Zokunen het volgende:
Ernst, Bobby en de rest - Mijn Konijn... DIE WIL IK!
Vandaag 8 Februari al??? zeker weten???quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:36 schreef Viro het volgende:
k3 ingetypt in winamp --> 0 artists found
vanmorgen/middag is k3 met kusjesdag al gedraaitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vandaag 8 Februari al??? zeker weten???
7 februari dus.. ja dat was mijn aanvraagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vanmorgen/middag is k3 met kusjesdag al gedraait
salt& pepper lets talk about sexquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:37 schreef Zokunen het volgende:
2 Pimps On The Greenstreet - Sex dan maar als request
benne ge aan het googlen ofzo?quote:
ja.. gaat over uitgaan enzo.. het gaat uit.. i'm leaving youquote:
Daarom is het wel een mooi nummerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. gaat over uitgaan enzo.. het gaat uit.. i'm leaving you
jah hou van muziek die gevoelige snare bij me raakt net als sunrise avenue - fairytale gone badquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. gaat over uitgaan enzo.. het gaat uit.. i'm leaving you
wanneer ga je een sex uurtje draaienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:42 schreef Zokunen het volgende:
JC Chasez - All Day Long I Dream About Sex
moet je het wel contineu over sex hebben.. en geil pratenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:44 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan wel eens kijken of ik genoeg hebVolgens winamp 13 uur met sex in de naam, dus zou moeten lukken
Sexy etc pakt ie dan ook, dat is wel jammerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet je het wel contineu over sex hebben.. en geil praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
als je goed schift is het niet erg.. want zoals hey sexylady dinges van shaggy.. das ook gwoon een geil nr.. dus die zou wel passenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sexy etc pakt ie dan ook, dat is wel jammer
geef nie kerel! wij vermaken ons hier wel!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:46 schreef Viro het volgende:
sry dat het zo lang duurt, ben al mijn muziek aan het toevoegen in winamp mediatheek, is al 5 minuten bezig, kan nu ff geen nummers in de wachtlijst zetten. anders loopt het vast
wat duurt lang? ik geniet van het fucking van youquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:46 schreef Viro het volgende:
sry dat het zo lang duurt, ben al mijn muziek aan het toevoegen in winamp mediatheek, is al 5 minuten bezig, kan nu ff geen nummers in de wachtlijst zetten. anders loopt het vast
te veel sturen??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:49 schreef Zokunen het volgende:
Ik laat me te veel sturen qua muziek, maar aan de andere kant 100% zelf zou ik ook bijna niet kunnen, ik vind te veel tof.
Ik hoop zooooooooo dat die dan komt als ik vrij ben... ga anders echt zwaaaaaaaaaaar balen denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:50 schreef Zokunen het volgende:
Maar een blues / jazz uurtje gaat komen
slaap lekker schatjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:50 schreef djkoelkast het volgende:
Om 10u gaat de verzoekmachine aan, ik zie wel wanneer ik op benHoooiii!!!
Captain jack komt er wel sowieso in danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:51 schreef Zokunen het volgende:
En een "dead man's hour" kan alles zijn als ze maar dood zijn.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Captain jack komt er wel sowieso in dan
Ik zit beneden achter de pc.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
even een nutteloze vraag tussendoor..
wie ligt er nog meer gewoon relax in bed te genieten van viro zijn muzak?
ik word nieweschierig, ff checken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Fanta .... ik heb nu ook een quote van jou op mijn fobo
bekeek mijn fobo net als zijnde een buitenstaander... best een sneue fobo![]()
slaap lekker meisquote:
trek openquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:04 schreef _Fanta het volgende:
knetter ben je nog wakker, zojah dan trek ik nog ene open
Op dinsdag 8 februari 2011 03:20 schreef _Fanta het volgende:quote:
fame???via mijn fobo???? eg niequote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Op dinsdag 8 februari 2011 03:20 schreef _Fanta het volgende:
Knetter heb ik jou eigenlijk al ooit verteld dat jij zo'n geniaal tof meiske bent?
Tof!!! ik maak fame op Fok!
valt vandaag wel mee, afgelopen nachten was het ergerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum legt voorzichtig de laptop neer... en kan dan toch echt niet stil blijven liggen....
klopt.. ben nu ook het meest brak.. dus giga snel dansen zit er ook niet in.. maar sexy dansen welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:08 schreef Viro het volgende:
[..]
valt vandaag wel mee, afgelopen nachten was het erger
tuurlijk wel! ander Fok!ers zien zo dat ik in jou fobo sta, en ook al kunne ze mij dan nie dan denke ze toch van eej die _Fanta is best een baas op Fok! anders staat ie nie zomaar bij knetter in forum. dusjah ik vin wel hele eer opzich!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fame???via mijn fobo???? eg nie![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:09 schreef Viro het volgende:
heb sinds ik draai al 3 of 4 naam topics gehad
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
tuurlijk wel! ander Fok!ers zien zo dat ik in jou fobo sta, en ook al kunne ze mij dan nie dan denke ze toch van eej die _Fanta is best een baas op Fok! anders staat ie nie zomaar bij knetter in forum. dusjah ik vin wel hele eer opzich!
aaaaaaaaaaw.:*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:10 schreef Viro het volgende:
zat vandaag te wachten op mijn nieuwe mic, blijkt dat tnt op maandag geen pakketjes bezorgd
hoop het ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaw.:*
maar dan komtie miss met een paar uurtjes![]()
jah meeste kijken alleen plaatjes idd, maar als ze echt geintreerd zijn in jou ga zn ook alles lezen, en googlen op jou nick enzow, zo ben trouwens ook aan je twitter gekomenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
zijn ook zoveel die mijn fobo bekijken.. en daadwerkelijk alles lezen.. denk dat de meesten plaatjes kijken
seksbomb lalalalalallalala
haha zoveel zouden dat niet doen..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah meeste kijken alleen plaatjes idd, maar als ze echt geintreerd zijn in jou ga zn ook alles lezen, en googlen op jou nick enzow, zo ben trouwens ook aan je twitter gekomen
ik vind negerinnen beetje viesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
idd fout maar wel billenschud muziek
muziek voor ronde vormen
uhm.. niet alleen negerinnen hebben ronde vormen hequote:
Een schande voor je!quote:
true, maar het moet wel beetje in porporties blijven zeg maar!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. niet alleen negerinnen hebben ronde vormen he
dat wou ik doen! maar je had je fobo zo ingesteld dat je geen reacties achter kon latenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een schande voor je!
En Knetter ik wil wel een gedicht retour!
Waar stel ik dat in dan, want ik ga echt niks doen met fobo maar posten mag van mij best.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat wou ik doen! maar je had je fobo zo ingesteld dat je geen reacties achter kon laten
weet je ook waar dit nummer over gaat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
damn dit liedje vind ik zooo geweldig.. vergeet alleen altijd hoe die heet
vind dat milow 'm beter heeft gezongen dan 50 cent en justin timberlakequote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:18 schreef _Fanta het volgende:
dit nummer vind ik echt helemaal geweldig!
je wilt toch een gedicht trug? waar moet ik hem anders laten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Waar stel ik dat in dan, want ik ga echt niks doen met fobo maar posten mag van mij best.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weet je ook waar dit nummer over gaat?
duude, dit nummer is van hem!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:19 schreef Viro het volgende:
[..]
vind dat milow 'm beter heeft gezongen dan 50 cent en justin timberlake
i know.... vlc... zokunen.. en nu jijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:20 schreef Viro het volgende:
@knetter: dit is milow met ayo technology
welke hij heeft er meer dan 2quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:21 schreef _Fanta het volgende:
heb je die andere bekende plaat van milow ook Viro?
als ik nu een gedicht voor je maak.. dan post ik hier een poos niet.. want ben nogal traag vdaag..quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:21 schreef Viro het volgende:
maare ik skip deze van 50 kan em niet uitstaan
Doe maar als je een keer zin hebtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik nu een gedicht voor je maak.. dan post ik hier een poos niet.. want ben nogal traag vdaag..
maar als je het graag wilt.. dan maak ik wel ff een korte...
oh fuck.. moet ik gaan oplettenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:24 schreef _Fanta het volgende:
en wil deze plaat ook beetje aan knetter opdragen, luister goed naar de text knetter
Milow - You Don't Know
Een combinatie!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh fuck.. moet ik gaan oplettenzal me best doen om echt te luisteren
@ zokunen.. ga zo iets voor je in elkaar zetten
wil je lief, leuk, stom,debiel,geil?
ik ben ook al zo naar de klote.. maar hou het vol tot dat viro stopt.. gewoon omdat hij baas isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:24 schreef Zokunen het volgende:
ik ga zo denk ik gestrekt :S
Ben vrij knetterkranknaardeklote ofzo
hahaha... ga mijn best doen.. dat word nu dan niet.. maar als ik over een paar uur wakker wordt...quote:
Ik heb er ook > 20.000 nummers in staan, dus jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:26 schreef Viro het volgende:
[..]
snap je nu waarom het zo land duurde voor ik al mijn muziek in winamp mediatheek had
snappe we, hierna milow met you dont know?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:26 schreef Viro het volgende:
[..]
snap je nu waarom het zo land duurde voor ik al mijn muziek in winamp mediatheek had
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
snappe we, hierna milow met you dont know?
dit is toch best geniaalquote:Op 07-02-2011 13:11 schreef Knetterkrankjorum
Gellow Mono.
Een ode aan je billen.
Mono met je mooie billen,
ze zijn rond, prachtig en maken me bijna aan het trillen.
Door jouw billen, ben ik toe aan kalmeringspillen.
Ze zien er zo heerlijk uit,
ze doen me denken aan supermarkt fruit.
Een heerlijk sappige appel of mandarijn.
Niet te geloven, zo'n kontje en dan ook nog eens zo'n meesterbrein.
Ik raak helemaal van mijn aprepo,
eet ondertussen al shampoo en was mijn haar met de senseo.
Ik zie ze in mijn dromen en dit beeld laat me meerdere keren klaarkomen.
Deze ode is voor jou.
Omdat ik van je billen hou
ik weet het.. ik lees meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:28 schreef _Fanta het volgende:
knetter mijn nummer wat ik speciaal en jou wou laten luisteren komt eraan!
massage?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:29 schreef Zokunen het volgende:
Iemand moet me echt eens naar de dokter schoppen, wordt echt bang van het gekraak van mn nek etc, maar ik durf niet
Misschien moeten wij een keer samen een show maken als ik mijn mic binnen hebquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:29 schreef Zokunen het volgende:
Iemand moet me echt eens naar de dokter schoppen, wordt echt bang van het gekraak van mn nek etc, maar ik durf niet
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Misschien moeten wij een keer samen een show maken als ik mijn mic binnen heb
Kijken wie harder kraakt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Misschien moeten wij een keer samen een show maken als ik mijn mic binnen heb
tekst komt vrij dicht bij de werkelijkheid niewaar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zing best hard mee.. en luister ondertussen..maar kan de tekst wel dromen
Jij crashte fok?!quote:
het blijft leuken muzakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:39 schreef Zokunen het volgende:
Maar na deze leuken muzak ga ik echt slapen
nee maar eerst deed fok stom.. en toen bewoog ik en ging mijn craptop uit.. en toen deed ik hem aan een dat duuuuuuuuuuuuuuurde laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangquote:
we leren elkaar ook elke keer een stukje beter kennenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik wil jou eigenlijk wel beter leren kennen
truste kerelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:42 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik loop nu echt weg bij de pc en doe mijn luikjens dicht :S
geloof mij, kwam niet door je laptop dat fok ff faaldequote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee maar eerst deed fok stom.. en toen bewoog ik en ging mijn craptop uit.. en toen deed ik hem aan een dat duuuuuuuuuuuuuuurde laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
Oke kanjerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:42 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik loop nu echt weg bij de pc en doe mijn luikjens dicht :S
dat weet ik.. maar het losse contact in mijn craptop zorgde er wel voor dat hij uit ging toen ik bewoogquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geloof mij, kwam niet door je laptop dat fok ff faalde
niet meer bewegen danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat weet ik.. maar het losse contact in mijn craptop zorgde er wel voor dat hij uit ging toen ik bewoog
ben niet zo goed in stil zitten/liggenquote:
dat kan wel zo veranderen, als ik kijk welke nummers in de wachtlijst staanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro.. ik ben wel errug blij dat je gewoon chill draait nu.. en geen dansmuzak aldoor
heerlijk relax in bed liggen met viro in je oor
die overgang.. heeel superse relax... in eens bam bam bam in je oorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:46 schreef Viro het volgende:
[..]
dat kan wel zo veranderen, als ik kijk welke nummers in de wachtlijst staan
of zijn ze snachts bezig met verbeteren.. dan hebben er de minste fokkers last vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:46 schreef _Fanta het volgende:
mjah is wel vaker snachts dat fok ff lam ligt, terwijl het snachts rusiger is op fok! dan overdag, dus miss zit er bepaalde groep beetje te kloten?
ik denk dat geenstijl/dumpert snachts hun ddos netwerk op Fok! losaten... maar als het niet zo is sry voor valse beschuldigingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of zijn ze snachts bezig met verbeteren.. dan hebben er de minste fokkers last van
sollyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:47 schreef Viro het volgende:
[..]
een goed nummer dat word ondergewaardeerd
ik ben vrij tot septemberquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
wat ben ik blij dat ik vandaag vrij ben
![]()
![]()
wrijf het er maar in.. toe maar.... lekkerrrrr he.....quote:
idd,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Toen zag ze er nog leuk en lief uit
vertellllllllllllllllquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:52 schreef Viro het volgende:
bij dit nummer komen er bij mij leuke, geile herinneringen naar boven
ik doelde eigenlijk meer op christina aglilera, maar is idd wel tof nummer!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:52 schreef Viro het volgende:
bij dit nummer komen er bij mij leuke, geile herinneringen naar boven
vind jij haar geil???quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk meer op christina aglilera, maar is idd wel tof nummer!
experimenteren? daar kun je heul veul dingen mee bedoelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:54 schreef Viro het volgende:
[..]
tja,hmmm, mijn ex en ik zijn toen gaan experimenteren om het maar te zeggen
in die clip? jahzeker!quote:
je snapt wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
experimenteren? daar kun je heul veul dingen mee bedoelen
je bedoelt eindelijk seksen?quote:
hmm.. tja.. vind en vond dr altijd te dun en te blondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
in die clip? jahzeker!. hoe ze zo over da zand kruipt
. of ben ik nu in de war met christana agulera? beide geil, zal nie erg vinde als ze nachtje hier blijven pitte
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bedoelt eindelijk seksen?
hahaha.. ja dan had ik het wel goed gedacht... alleen experimenteren is bij mij wat andersquote:
vind ik ook. ik heb liever jou schatje, maar zo komt weer mooi nummer wat ik voor ons heb aangevraagdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. tja.. vind en vond dr altijd te dun en te blond
neee.. echt neee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:57 schreef _Fanta het volgende:
Viro heb je deze plaat ook? Celine Dion - River Deep Mountain High
wat heb je aangevraagd dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vind ik ook. ik heb liever jou schatje, maar zo komt weer mooi nummer wat ik voor ons heb aangevraagd
heb die nummer niet, wel anderequote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neee.. echt neee.
ik heb hem op cd.. ik vind hem mooi.. maar ga deze goeie set niet verneuken met dat nr.. het past er gewoon niet bij schat
vrouw heeft altijd gelijk, skip die plaat maarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neee.. echt neee.
ik heb hem op cd.. ik vind hem mooi.. maar ga deze goeie set niet verneuken met dat nr.. het past er gewoon niet bij schat
Shaggy is 1 van mijn grote muziek idolenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 05:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
shaggy
![]()
![]()
![]()
seksmuzakflirtmuzak
uhm.. ik hoop toch dat je irl wel een beetje ruggegraat hebtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vrouw heeft altijd gelijk, skip die plaat maar
shaggy is gewoon geil puntquote:Op dinsdag 8 februari 2011 05:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Shaggy is 1 van mijn grote muziek idolen
zomer muzakquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 05:02 schreef Viro het volgende:
ik nu wel t/m 5.30 alleen maar nummers van shaggy draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |