quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan valt het 5x zo op![]()
Maar hoe zit dat? komen we daar echt te staan?
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zit je met greasemonkey te spelen
Ah okequote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar ik ben een addon aan het maken voor firefox gebruikers. Kun je simpel toevoegen aan firefox, en dan staat daar inderdaad onzradio in de header. Ik wil er de laatste 10 topics in laten zien, een 'tune in' knop, en misschien nog meer.. Maar dat zie ik later wel.
Nu eerst de fouten er uit zien te krijgen.
[..]
NeeIk ben een eigen addon aan het maken, staat overal van los.
graag gedaanquote:
Ik kijk binnenkort ook wel naar extenties voor chrome, zijn zo'n beetje het zelfde als ik het goed zie.quote:
Ik gebruik gewoon iequote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kijk binnenkort ook wel naar extenties voor chrome, zijn zo'n beetje het zelfde als ik het goed zie.
En als je dat ook niet gebruikt, heb je pech.
quote:
IE is gewoon traag.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon iesnapt dat gedoe met browser nooit zo goed.. Ze doen allemaal het zelfde.
Porsjenquote:
Snap ik ook niet. Ze is ook nog fout. Ik woon in denhaagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf.. wat boeit het waar jullie wonen
Samequote:
ik ben knetter.. ik ben die ene die niet spoortquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:18 schreef mash_ het volgende:
Ik haal echt steeds alle usernames en de persoon die daar achter horen door elkaar.
Hoezoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:18 schreef _Fanta het volgende:
Boterhamzakje ik denk dat ik beetje verlieft op jou ben,,
wuuuuttttttttttttquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:18 schreef _Fanta het volgende:
Boterhamzakje ik denk dat ik beetje verlieft op jou ben,,
quote:
Als ik niet soms moest werken of een sociaal leven moest hebben met mensen die niet zo'n fucked-up ritme hebben. Zou ik echt het liefst slapen van 6 uur 's ochtends tot 4 uur 's middags.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:18 schreef Zokunen het volgende:
Maar welke mafkees wil niet 's nachts leven en overdag slapen?
Eindelijk iets uitgezocht wat knetter lekker vindtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind dit echt zo'n lekker nummer
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik niet soms moest werken of een sociaal leven moest hebben met mensen die niet zo'n fucked-up ritme hebben. Zou ik echt het liefst slapen van 6 uur 's ochtends tot 4 uur 's middags.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eindelijk iets uitgezocht wat knetter lekker vindt
Nah, werken op de tijden dat het juist het tofste is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De beste tijden vind je gewoon in de horeca![]()
![]()
in de horeca ben je aan het werk terwijl je het gevoel af en toe hebt dat je aan het stappen bentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, werken op de tijden dat het juist het tofste is.Werken moet je doen als je half slaapt.
quote:
slaap lekker meis... welterustenquote:
Het is gewoon lekker.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goldstrike.. dat zuip je alleen als je echt dronken wilt worden.. je drinkt het niet omdat het lekker is
ze verneuken alle accenten.. kunnen ze niks aan doen.. ze falen er inquote:
Als je de echte absinth hebt kan je gaan hallucinerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:31 schreef _Fanta het volgende:
keer echt helemaal zitten spacen na fles absinth. was gelukkig tuis. heb ben op de 1 af andere manier in mn bed gekropen, hoorde da mn deur werd opengebeukt en dat mn hele woonkamer vol met een swat team stond. dus ik zo uit bed gekropen, naar de woonkamer gelopen en dr was gewoon niemand! :S. dat is dus absinth!
76 uur niet slapen geeft het zelfde effectquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als je de echte absinth hebt kan je gaan hallucineren
En dan wel zonder hulpmiddelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
76 uur niet slapen geeft het zelfde effect
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:35 schreef Myraela het volgende:
Nu ben ik echt weg. Ik houd het niet meer vol.
Kusje alvast voor boterhamzakje.
NEEEEEquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:35 schreef Myraela het volgende:
Ninja kus voor jou!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:35 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:35 schreef Myraela het volgende:
jupz, en daar had ik fles van te pakke, de absinth die je tegenwoordig koopt ga je nie op hallucineren, absinth is ook hele tijd verboden geweest in nederland, mag sinds aantal jaartjes weer verkocht worden. maar het wormwood gehalte in absinth wat je nu bij slijterij koopt is stuk minder helaasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als je de echte absinth hebt kan je gaan hallucineren
slaap lekker danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:35 schreef Myraela het volgende:
Hoi ik jou ook nou greotjensquote:
ehhm wij dan he..quote:
Samen delenquote:
quote:
Als kiespijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:39 schreef Viro het volgende:
Hallo allemaal
Hebben jullie mij gemist ?
Die aflevering was zo tofquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:38 schreef Zokunen het volgende:
nee dit is geen monsterhit, niet fout genoeg.
Viroooooooooooo!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:39 schreef Viro het volgende:
Hallo allemaal
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:39 schreef Viro het volgende:
Hallo allemaal
Jij wilt ook maar iedereen bellen hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die aflevering was zo tof
[..]
Viroooooooooooo!
Kunnen we je al eens bellen?
Ik zeg: Ik drink zo graag een bier met henkie - Dingetjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:40 schreef Zokunen het volgende:
Hoestende varkens - Mexicaanse griep, heb je die niet?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:39 schreef Viro het volgende:
Hallo allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
telefoon sletje.. en is goedkoper dan 0906quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij wilt ook maar iedereen bellen he
welcome back kerel!, was laats gezellig ofniequote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:39 schreef Viro het volgende:
Hallo allemaal
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
telefoon sletje.. en is goedkoper dan 0906
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:41 schreef Viro het volgende:
Nummer die ik gisteren draaide word de nieuwe monsterhit.
Knetter weet welke nummer ik bedoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ÁBSO FUCKING LUUT
![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:41 schreef Viro het volgende:
Nummer die ik gisteren draaide word de nieuwe monsterhit.
Knetter weet welke nummer ik bedoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die wil ik horen
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:44 schreef _Fanta het volgende:
eeej lief boterhamzakje!!!!, lust je ook spruitjes?
Nee, niet hierquote:
Ja hier ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
donder...dat word echt vaak gebruikt door Drenten:P
en nu ga ik wat anders doen... tot laters.. blijf luisteren....
Fokverkeringquote:
Wut?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:48 schreef _Fanta het volgende:
ow wacht het is echt naar neuk vriendje?
Ahwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weet ik veel, maar ik geniet wel van je stem!
best geil niewaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik hoorde mezelf terug toen ik de stream weer aanzette
Mooi joahquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
goed tochquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
Dit is een topnummer hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:52 schreef Zokunen het volgende:
Koelkast en vrijwillig duck sauce? wat heb jij goed te maken?!
quote:
quote:
Ik heb een kutstemquote:
Waar ben je tegenaan gelopen?quote:
niet lievv!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:53 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb een kutstem
Dit nummer draai ik al maanden hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Waar ben je tegenaan gelopen?
POPJE BEL 112!!!!
Wat vroeg je dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:53 schreef Viro het volgende:
koelkast doe is reageren op mijn vraag !!!
Nee, ik klinkt schijnbaar als een boerinquote:
neej joh, jou stem maakt mij vrolijk!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:53 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb een kutstem
Net als bonkers en animale..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit nummer draai ik al maanden hoor
Doe ik toch nog iets voor de medemensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
neej joh, jou stem maakt mij vrolijk!
Nah, lijkt me niet nodigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Of ik het nummer moet sturen? de tekst in mijn spoiler
ik klink ook zo verrot meis.. kunnen we niks aan doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:53 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee, ik klinkt schijnbaar als een boerin
Wat ik ook ben, en trots op ben ook!
tuurlijk! of dacht je van jezelf dat je totaal nutteloos was ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Doe ik toch nog iets voor de medemens
Ach ja, het scheelt dat mijn omgeving ook zo praatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik klink ook zo verrot meis.. kunnen we niks aan doenmaar jammer is t wel
Somsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
tuurlijk! of dacht je van jezelf dat je totaal nutteloos was ofzo?
slaap lekker kerel!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:55 schreef mash_ het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Tot woensdagMorgen ben ik er heel de dag niet.
miss denkt hij.. knetter vind t leuk.. dus ik niet :pquote:
slaap lekker. bla bla bla.. veel plezier in dromenland.. zie je met een uurtje wel in je droom enzo en nou trustenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:55 schreef mash_ het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Tot woensdagMorgen ben ik er heel de dag niet.
faalquote:
Je klinkt als WebHawkquote:
ga je ons weer verlaten lieverd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goede muziek om bij weg te gaan.. tozo...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik riep nog NINJA EDIT!
Maar hij was te laat
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik riep nog NINJA EDIT!
Maar hij was te laat
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
neuqen?quote:
eigenlijk dit.. maar die mietjes denken dat omdat ze de hele avond al radio maken ze mogen stoppen... tsssssquote:
Ben je er al over uit welke UI je wilt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eigenlijk dit.. maar die mietjes denken dat omdat ze de hele avond al radio maken ze mogen stoppen... tsssss
ja de groene .... maar koelkast vind dit iri... dus doe ik ditquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ben je er al over uit welke UI je wilt?
ik ga wel tot 5.30quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:06 schreef djkoelkast het volgende:
Viro ga jij hierna? Dan kun je tot trolo komt (5:30 ofzo)
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is ook leuk... darcli uitgekozen?
maar .. maar.. koelkast.. dat kan niet... smaak.. jij.. ik...nooit...gelijk....quote:
dit is gewoon een meesterlijke plaatquote:
haha heb ik ook regelmatig last vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
IK HEB BRANK!!!!
wtf.. asbak staat in de fik
uhmmm was zo slim om mijn borrel erop leeg te gieten.. nu 1 borrel minder en een gore asbakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha heb ik ook regelmatig last van![]()
Ik vind m niet fout genoeg eigenlijkquote:
mag ook wel een keer een leuk plaatje onz radio hit wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik vind m niet fout genoeg eigenlijk
zonde van de borrel, fikkende asbak leegkiepen in de plee, doorspoelen. klaar!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmmm was zo slim om mijn borrel erop leeg te gieten.. nu 1 borrel minder en een gore asbak![]()
ben niet zo snel en slim meerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zonde van de borrel, fikkende asbak leegkiepen in de plee, doorspoelen. klaar!
over de plee gesproken..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben niet zo snel en slim meer
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:15 schreef Viro het volgende:
ik zit ff te klooien met de instelling van mijn geluidskaart, kan zijn dat je het merkt
wij houden ook van jouquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
OnzinRadioSpamSlet
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hou van snachts posten
beterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:17 schreef Viro het volgende:
is het nu slechter of beter, de kwaliteit van het muziek?
ik moet echt meer bitchie worden wil ooit notes krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |