Hoezo, interesse in een antieke velourse stoel met authentiek menstruatiebloed en stukjes baarmoederwand?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
P.S. heb je die witte stoel met vlek al verkocht?
Haha aahhw, nou goed te vernemen dat ze nog altijd gretig aftrek vinden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:46 schreef Lotusss het volgende:
Anus!!!
Heb je gemist.... (ja ik lurk al jaren in je topics)
quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
was die dochter ook dokter want c plus h is k en dan staat er komt een vrouw en dokter bij de dokter
Misschien ook omdat ik mijn roeping om arts te worden heb gemist...quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:36 schreef Anus het volgende:
[..]
Haha aahhw, nou goed te vernemen dat ze nog altijd gretig aftrek vinden.
Vrouwen he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:49 schreef Rpol het volgende:
Goed verhaal, alleen een beetje kut geschreven.
Het is niet altijd even leuk hoor, dit zijn slechts de hoogtepuntenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien ook omdat ik mijn roeping om arts te worden heb gemist...
Haha, is goedquote:Maar blijf alsjeblieft posten!
Je zult je nog verbazen hoe vaak dergelijke 'unieke' situaties zich in praktijk onafhankelijk van elkaar voordoen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:24 schreef Deckard het volgende:
Mooi internet verhaaltje (had hem ergens eerder al eens gelezen)
Dat soort moment maakt het werk leukquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:25 schreef Anus het volgende:
[..]
Je zult je nog verbazen hoe vaak dergelijke 'unieke' situaties zich in praktijk onafhankelijk van elkaar voordoen.
Ik heb al zeker acht keer iemand gevangen die crême voor op de huid gewoon ingenomen had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |