abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2011 @ 01:34:28 #1
104696 Anus
lik m'n roze anjer!
pi_92487925
Tijdje geleden jongens en meisjes, maar het is weer dienst en ik verveel me, dus weer een kleine bijdrage aan mijn favoriete subforum :)

Vorige delen van mijn dagboek o.a.
[med] wordt het eindelijk boeiend,moet je ineens elders zijn
[med] wat ik vandaag toch weer mee maakte
[med] just your average working day
[med] ongewone vragen die niet aan anderen gesteld worden
[med] mensen die klaarkomen tijdens het schijten
Aan de rode kwats

Ditmaal een juweeltje van een bevriende AIOS gynaecologie (assistent in opleiding) in de Bible Belt die inzat bij een gesprek met een moeder en dochter, die samen op het spreekuur kwamen bij d'r baas (de gynaecoloog). Einde van het spreekuur, al flink uitgelopen door een uitgelopen OK programma, al donker buiten en de meligheid zat er vanzelfsprekend weer in.

Moeder was verpleegkundige en had zelf geregeld dat dochter op 't spreekuur kon komen zonder verwijzing door de huisarts (op zich al 'n aparte gang van zaken) en klaagde over het feit dat haar 15 jarige dochter toch wel wat aan leek te komen ondanks buikklachten en een wat onregelmatige menstruatie die al weken overtijd was. Mammie was natuurlijk bezorgd, want wat kon dat toch voor een raadselachtig iets zijn? :')

Na onderzoek volgde weinig verrassend dat d'r spruit zwanger was, waarop moeder, zich kennelijk van niets bewust (denk in termen van generaties inteelt en traditioneel laag opgeleid) zowat vergat te ademen. Verbouwereerd bracht ze uiteindelijk ten gehore, bijna boos op de gynaecoloog, dat haar dochter nog nooit een man van dichterbij dan een meter had gezien en haar prinsesje dus niet zwanger kon zijn, waarbij ze ook nog verwachtingsvol richting het meisje keek. Haar spruit had uiteraard haar mond vol onbegrip en gaf aan dat ze zelfs nog nooit een man had gezoend. Dat ze een positieve zwangerschapstest had werd afgedaan als een 'meetfout'.

Terwijl moeder toch nog met dochter in discussie ging over verschillende momenten waarbij moeder vond dat dochter toch niet genoeg had gedaan om de priemende mannenogen tijdens dienst af te wenden, stond de gynaecoloog op, liep naar het raam en bleef daaruit naar buiten staren. Het gesprek viel uiteindelijk vanzelf stil, toen de moeder vroeg of er misschien iets buiten mis was dat het zijn aandacht zo greep.

Zijn antwoord: "Nee hoor, het is alleen dat de laatste keer dat zoiets is gebeurd er een ster verscheen in het Oosten en ik was aan het zoeken naar de volgende." :')

Klacht: vandaag zijn al m'n pennen gejat door passerende collega's en ik moet nog de halve nacht :(
smoelenboek
.
Een dag niet ge(re)laxeerd is een dag niet geleefd.
En ja ik ben een vrouw, wat dacht je dan?
pi_92487956
Ik was het niet
Eens met wat hierboven staat
  dinsdag 8 februari 2011 @ 01:41:38 #3
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_92488015
Goeden grap wel
and then...
pi_92488025
Mooi verhaal, waar werk jij?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 01:45:04 #5
104696 Anus
lik m'n roze anjer!
pi_92488046
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:42 schreef das_phantom het volgende:
Mooi verhaal, waar werk jij?
Zuiden des lands, maar dit verhaal speelt zich af in de Bible Belt ;)

Ik kan me uit mijn co-schaptijd ook nog wel e.e.a. herinneren dat misschien nog wel genânter is, ik heb mijn co-schap gynaecologie namelijk ook in diezelfde Bible Belt doorlopen.
smoelenboek
.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 01:45:14 #6
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_92488049
Goed verhaal
pi_92488070
Anus is terug _O_
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 01:47:21 #8
104696 Anus
lik m'n roze anjer!
pi_92488083
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Anus is terug _O_
Ja, miste je me? O+
smoelenboek
.
pi_92488107
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:47 schreef Anus het volgende:

[..]

Ja, miste je me? O+
Ik heb je vorige topics met veel plezier gelezen ja :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  dinsdag 8 februari 2011 @ 01:52:30 #10
104696 Anus
lik m'n roze anjer!
pi_92488140
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:49 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik heb je vorige topics met veel plezier gelezen ja :P
Nou dan zal ik maar vaker terugkomen dan tot nu toe het geval is geweest... ik zit nog te broeden op een bundeling van alle gekheid van de afgelopen tijd. :P
smoelenboek
.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 01:58:55 #11
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92488225
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:52 schreef Anus het volgende:

[..]

Nou dan zal ik maar vaker terugkomen dan tot nu toe het geval is geweest... ik zit nog te broeden op een bundeling van alle gekheid van de afgelopen tijd. :P
Ik ben benieuwd :Y
  One tough cookie dinsdag 8 februari 2011 @ 02:00:41 #12
169210 liesje1979
pi_92488246
Heb net de OP's van alle topics uit de OP gelezen.
Prachtig! _O_ _O-
  dinsdag 8 februari 2011 @ 02:12:50 #13
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_92488369
als mensen pennen jatten daar word ik zo woest van.
Andersom pak ik wel pennen die gewoon ergens liggen, het is maar een pen :)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_92488441
traditioneel laag opgeleid en verpleegkundige kan ik niet helemaal rijmen, 't was gewoon weer zo'n naieve moeder die niet snapt dat hun dochters al lang bezig zijn met allerlei vleeswaren te experimenteren...
Maar: leuk verhaal, met een glimlach gelezen
  dinsdag 8 februari 2011 @ 02:26:04 #15
104696 Anus
lik m'n roze anjer!
pi_92488499
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 02:20 schreef Vuurdanser het volgende:
traditioneel laag opgeleid en verpleegkundige kan ik niet helemaal rijmen, 't was gewoon weer zo'n naieve moeder die niet snapt dat hun dochters al lang bezig zijn met allerlei vleeswaren te experimenteren...
Maar: leuk verhaal, met een glimlach gelezen
Er zijn weinig HBO-verpleegkundigen te vinden in de Bible Belt... de vrouwen met verstand laten zich daar niet als baarfabriek inzetten en vertrekken, wat ook weer de inteelt verder ten goede komt, met alle gevolgen van dien ;)
smoelenboek
.
pi_92488537
:D :'( :D

Puike grap.
pi_92491099
Ah eindelijk weer een leuke OP!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:27:17 #18
293773 louwp
The one and only.
pi_92491330
quote:
Zijn antwoord: "Nee hoor, het is alleen dat de laatste keer dat zoiets is gebeurd er een ster verscheen in het Oosten en ik was aan het zoeken naar de volgende." :')
_O-
pi_92497156
wat een leuke casus zeg :')
Ohja AIOS gyn :')___!!!2
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_92497657
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:34 schreef Anus het volgende:
Tijdje geleden jongens en meisjes, maar het is weer dienst en ik verveel me, dus weer een kleine bijdrage aan mijn favoriete subforum :)

Vorige delen van mijn dagboek o.a.
[med] wordt het eindelijk boeiend,moet je ineens elders zijn
[med] wat ik vandaag toch weer mee maakte
[med] just your average working day
[med] ongewone vragen die niet aan anderen gesteld worden
[med] mensen die klaarkomen tijdens het schijten
Aan de rode kwats

Ditmaal een juweeltje van een bevriende AIOS gynaecologie (assistent in opleiding) in de Bible Belt die inzat bij een gesprek met een moeder en dochter, die samen op het spreekuur kwamen bij d'r baas (de gynaecoloog). Einde van het spreekuur, al flink uitgelopen door een uitgelopen OK programma, al donker buiten en de meligheid zat er vanzelfsprekend weer in.

Moeder was verpleegkundige en had zelf geregeld dat dochter op 't spreekuur kon komen zonder verwijzing door de huisarts (op zich al 'n aparte gang van zaken) en klaagde over het feit dat haar 15 jarige dochter toch wel wat aan leek te komen ondanks buikklachten en een wat onregelmatige menstruatie die al weken overtijd was. Mammie was natuurlijk bezorgd, want wat kon dat toch voor een raadselachtig iets zijn? :')

Na onderzoek volgde weinig verrassend dat d'r spruit zwanger was, waarop moeder, zich kennelijk van niets bewust (denk in termen van generaties inteelt en traditioneel laag opgeleid) zowat vergat te ademen. Verbouwereerd bracht ze uiteindelijk ten gehore, bijna boos op de gynaecoloog, dat haar dochter nog nooit een man van dichterbij dan een meter had gezien en haar prinsesje dus niet zwanger kon zijn, waarbij ze ook nog verwachtingsvol richting het meisje keek. Haar spruit had uiteraard haar mond vol onbegrip en gaf aan dat ze zelfs nog nooit een man had gezoend. Dat ze een positieve zwangerschapstest had werd afgedaan als een 'meetfout'.

Terwijl moeder toch nog met dochter in discussie ging over verschillende momenten waarbij moeder vond dat dochter toch niet genoeg had gedaan om de priemende mannenogen tijdens dienst af te wenden, stond de gynaecoloog op, liep naar het raam en bleef daaruit naar buiten staren. Het gesprek viel uiteindelijk vanzelf stil, toen de moeder vroeg of er misschien iets buiten mis was dat het zijn aandacht zo greep.

Klacht: vandaag zijn al m'n pennen gejat door passerende collega's en ik moet nog de halve nacht :(
Wat een baas is die kerel, als dit waargebeurd is. _O_
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:29:14 #21
78498 classpc
I don't like change
pi_92498900
Vanaf nu mijn favoriete user. :Y
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:33:56 #22
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_92499079
Leuk, maar natuurlijk niet waar gebeurt :)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:46:56 #23
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_92499607
Anus!!! _O_
Heb je gemist.... (ja ik lurk al jaren in je topics) :@
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_92500215
Ik keur dit topic goed!
pi_92500311