JIJ BENT GEWOON EEN NERDquote:
Je wist dat ik stage moest lopenquote:
wanneer ga je naar de jostibandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je wist dat ik stage moest lopen
dacht iets van 13 maart ofzow. kan dat? tis iig op zaterdagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:57 schreef Dj_Darcli het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 8 februari 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je wist dat ik stage moest lopen
[/quotewanneer ga je naar de jostiband *O* ]
ja vet liev... ik kom er zelfs in voorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dacht iets van 13 maart ofzow. kan dat? tis iig op zaterdag
heb jij koelkast zijn gedicht al gelezen?
ik dacht juist wat een depri muzakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:58 schreef _Fanta het volgende:
*pakt knetter goed vast* en geniet van deze mooie liedje!
natuurlijk.. jullie zijn toch een koppel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:58 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ja vet liev... ik kom er zelfs in voor
Wtfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij zei in de uitzending dat ie geband is ivm naaktfoto's van hups? En die had hij niet gepost?
daarom probeer ik er juist een positieve zwaai aan te gevenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht juist wat een depri muzak
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:56 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben maar eens slapen, over 6 uur op![]()
Welterusten![]()
Hij vertelde via dm..quote:
mijn hersenen liggen in de kastquote:
Dat was 1 foto van een meet. Waarom word je daar voor gebannend. Was wel even schrikken die fotoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij vertelde via dm..
hij heeft fotows van huppel gepost.. van huppel met mono en ez ( dacht met ez)
en schijnbaar werd dat niet gewaardeerd
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:58 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Je jingle zit er wel in he
je brengt op ideeen, laten we gewoon een lekkere plaat van de kast draaien!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn hersenen liggen in de kast
Omdat de mods het leuk vinden om hem te bannen. ... echt hij word om de meest lullige dingen geband.. terwijl als je kijkt in de andere topics wat andere users doen.. nou dan is utopie een heilige..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat was 1 foto van een meet. Waarom word je daar voor gebannend. Was wel even schrikken die foto![]()
Ja want als het om die foto gaat waar ik denk dat het om gaat dan slaat het nergens op.. Was een foto van een fok meet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omdat de mods het leuk vinden om hem te bannen. ... echt hij word om de meest lullige dingen geband.. terwijl als je kijkt in de andere topics wat andere users doen.. nou dan is utopie een heilige..
zei al tegen hem.. de mods hebben een goede beurt nodig
je gaat toch geen zelfmoord plegen.. je wilt eerst nog een x hete stampende sex met mij voor je doodgaat.. dus je houd het nog wel ff volquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:03 schreef _Fanta het volgende:
ik krijg serieus zelfmoordneiginge van dit nummer. kappe met die shit!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja want als het om die foto gaat waar ik denk dat het om gaat dan slaat het nergens op.. Was een foto van een fok meet.
Enge fotoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
het gaat om die bewuste foto
jah pcies, ik ga nie over voordat ik dampende sex met jou heb gehad!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je gaat toch geen zelfmoord plegen.. je wilt eerst nog een x hete stampende sex met mij voor je doodgaat.. dus je houd het nog wel ff vol
TIETEN![]()
![]()
waarin darcli mijn naam verkracht
Dank jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Koelkast! Darcli! Toffe show Jongens
dank je welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Koelkast! Darcli! Toffe show Jongens
Als je 'm maar niet postquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik had nog een hele hippe screenshot van je gemaakt
ik ken de fotow nie.. dus weetnie.. maar lijkt me allemaal nogal overdreven gedoe dat bannenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Enge foto
Enige was wel dat hij een kloon had gemaakt speciaal om die foto te posten
Die pet van jou is echt tof!quote:
psssssssssssssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Pet had ik ivm het thema (ik wist niet dat 't een spel wasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Die pet van jou is echt tof!
Je shirt trouwens ook
Trusten!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nu is het tijd om mijn bed op te zoeken!
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom word je gebannend als je een foto van een fok meet plaatst?
Wil jij draaien?quote:
Oh. Anderen vraag. Als ik een foto van een fok meet plaats. Niet met een kloon account word ik dan gebannend?quote:
Super tof!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pet had ik ivm het thema (ik wist niet dat 't een spel was)
Shirt heb ik zelf ontworpen
ik word ook altijd vrolijk van tieten iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik begin me na die tieten gewoon weer een beetje mens te voelen.. tietenparade heeft magische krachten
Ik van piemelsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik word ook altijd vrolijk van tieten idd
quote:
Kwispelschuim vindt ze ook leuk!quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
eej ik dr ene, dus ik kan jou heel vrolijk maken
slaap lekker lieverdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
slaap lekker degenen die gaan slapen.. heb geen zin in quoten..
veel plezier in dromenland. bla bla bla.. dikke kusssssssssss tot later vandaag
quote:
ik niet sukkeltje.. lees eerst eens goed.. of heb ik wat anders getypt dan ik in mijn hoofd had?quote:
Nogmaals, bans worden niet besproken. Ongewenst foto's van andere users plaatsen is niet gewenst, of iets banwaardig is hangt helemaal van de situatie af en van de hoeveelheid waarschuwingen er al aan vooraf gingen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh. Anderen vraag. Als ik een foto van een fok meet plaats. Niet met een kloon account word ik dan gebannend?
doos, dacht dat jij ging pitte, maar was dus tegen iemus anders. tof da je nog ff blijft hangen dan!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik niet sukkeltje.. lees eerst eens goed.. of heb ik wat anders getypt dan ik in mijn hoofd had?
Ik vraag toch niks over een ban?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nogmaals, bans worden niet besproken. Ongewenst foto's van andere users plaatsen is niet gewenst, of iets banwaardig is hangt helemaal van de situatie af en van de hoeveelheid waarschuwingen er al aan vooraf gingen.
Ik had nog geen antwoord op mijn vraag van je piemolquote:
soms ben jij best een sukkeltje... is gewoon begrijpend lezen hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
doos, dacht dat jij ging pitte, maar was dus tegen iemus anders. tof da je nog ff blijft hangen dan!
als tie op een bureaustoel zit die kan draaien.. ja dan welquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:14 schreef _Fanta het volgende:
*begeeft zich ff op de achtergrond* is dat slim? jah heeel slim nu
Noem een tijd, maakt me weinig uit, ben nu random 90's aan het draaienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe laat wilde je overgenomen worden?
zolang ik jou lieve sukkeltje ben heb ik dr weinig problemen meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soms ben jij best een sukkeltje... is gewoon begrijpend lezen hoor
maar blijf idd nog evenal denk ik dat ik wel steeds waziger ga typen
maar vind je verder nog wel lievvvv hoor
Dacht dat je er uit wilde, darcli en ik zitten er klaar voorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Noem een tijd, maakt me weinig uit, ben nu random 90's aan het draaien
darcli en jij???quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dacht dat je er uit wilde, darcli en ik zitten er klaar voor
donder dan ga ik gauw zeikenquote:
Waarom maak jij het altijd onmogelijk te gaan slapen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dacht dat je er uit wilde, darcli en ik zitten er klaar voor
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom maak jij het altijd onmogelijk te gaan slapen.
Mja ik had een vroege avond gepland, maar als Darcli er is dan is het niet slapenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom maak jij het altijd onmogelijk te gaan slapen.
Hihiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mja ik had een vroege avond gepland, maar als Darcli er is dan is het niet slapen
oehwquote:
Ik kom zo al klaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lol.. deze show.... soppen met koelkast en darcli.. iedereen voldoende volle batterijen in huis?
Ik ben heel braafquote:
Bij Darcli en Koelkast wel jaquote:
whaha.. hmm zo makkelijk ben ik niet.. zou wel lekker zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Bij Darcli en Koelkast wel ja
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha.. hmm zo makkelijk ben ik niet.. zou wel lekker zijn
Nou om eerlijk te zijn, ben ik heulemaaaaaal niet makkelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha.. hmm zo makkelijk ben ik niet.. zou wel lekker zijn
bij darcli en koelkast welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
[..]
Nou om eerlijk te zijn, ben ik heulemaaaaaal niet makkelijk
Dan wel jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij darcli en koelkast wel![]()
![]()
Ligt eraan tot hoelaat ze draaienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koelkast en darcli gaan er denk ik voor zorgen dat ik mijn record wakker blijven ga verslaan..
wannabee baileys
alleen maar bloedgeile nerdjesquote:
Ik zei niks?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
donder wat een mooien stemmen
pciesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
slechte radio.. is de leukste radio
jah, webhawkje is toffe gozer toch!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wh heeft een gedicht voorgedragen aan me... wh is lievvvvvvvvv
zeker wel!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah, webhawkje is toffe gozer toch!
solly.. zal me inhoudenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
Knetter je post teveel achter elkaar
Hij draaide niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:34 schreef kwiwi het volgende:
Ah kut.. ik wilde vandaag voor het eerst naar onz radio luisteren, naar paul, maar ik ben het vergeten
ik lig ook onder jou dekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whahaa.. ik lig onder de deken![]()
![]()
Ik hoorde je stem dit keer wel!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whahaa.. ik lig onder de deken![]()
![]()
Zijn daar rars van?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:38 schreef Myraela het volgende:
Ik viel een keer in slaap met skype en cam aan.
Hai lief Fantatjequote:
utopie schatje..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:45 schreef _Fanta het volgende:
wie de neuk is Vinsjuh? krijg ineens dm's van um...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:45 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verwachte ik koelkast!
okequote:
Altijd goed!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Was om het niveau even omhoog te halen
nee geen sterrestof aubquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geile donders.. gaan jullie sterrenstof voor onze utopie draaien?
Nee er posten mods hier.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Altijd goed!![]()
alleen komt dat plaatje altijd langs..doe eens beter je best..
google maar op erotische foto's
ja en??? plaats gewoon in een spoiler.. doe ik ook altijd en krijg dus nooit notes :pquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en??? plaats gewoon in een spoiler.. doe ik ook altijd en krijg dus nooit notes :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo goed?![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:51 schreef mash_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo goed?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Gebaggert denk ik!quote:
Wat moet je betalen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn notes vannacht:
astublieft mevrouw, een note voor jou..
toen wou ik er nog 4.. resultaat:
je
---
moet
---
nog
----
betalen
-----
4,50 dat is echt niet fantastischquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
4,50 dat is echt niet fantastisch
maar steun fok graag.. en wou zoooooooooo graag notes.. beetje jammer dat die mod dan niet gewoon een lieve note geeft.. en ze weghaald....
Ik vind m leuk zoquote:
niks.. alleen hou er niet van om braaf te zijnquote:
Wat betaal je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:57 schreef Zokunen het volgende:
Myr, kan ik jou inhuren om m'n oren dicht te houden als dit nummer langs komt?
Bedoel gewoon in het algemeen. Ik heb er nu 10. Maar het boeid niksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niks.. alleen hou er niet van om braaf te zijn
Ik weet zo snel niets.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat kunnen we voor jou draaien dan?
Voor het eggie of in mijn dromen?quote:
waarom heb jij ze wel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Bedoel gewoon in het algemeen. Ik heb er nu 10. Maar het boeid niksal heb je er 1000.
quote:
Snelquote:
maar ik ben ook heulemaal niet lievvvquote:
Blijkbaar te liefquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik ben ook heulemaal niet lievvv
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Blijkbaar te liefMaar ik kom echt al veel te lang op fok..
en paar jaar geleden posten in nog in pub sc
En daar heb ik die notes van denk ik.
Nou en. Je hebt gewoon geen Rotterdams accent.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik woon daar al bijna 10 jaar niet meer.
Iets wat ik al wist, en dus geen nieuws isquote:
Wat faalt er aan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Okeee, mijn addon faalt nog wel hard.
ik zag het op twitter... kon niet luisterenquote:
Ik heb van de heldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zag het op twitter... kon niet luisteren
zit je met greasemonkey te spelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Okeee, mijn addon faalt nog wel hard.
hoop dat ik dan niet aan het werk benquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb van de heldEggsTC
Toegang gekregen tot al zijn muziek. En ben nu bezig met 30000 nummers overzetten naar mijn pc. Maar daar zit ook heel veel film muziek tussen dus ga binnenkort nog uurtje doen
Ja, hij is mijn nieuwe held.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoop dat ik dan niet aan het werk ben![]()
eggs is coewl![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |