Dat is echt fantastisch !!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:24 schreef linpunt het volgende:
een hoer was goedkoper geweest dan een wervel laten weghalen.. even dat je het weet.
Is niet zo boeiend hoor, kan ik ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:26 schreef pipojansen het volgende:
Ga bij het circus je act opvoeren. Je bent gek dat je dat alleen voor jezelf houdt.
Ga geld verdienen met je act!
heb ik niet gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:24 schreef linpunt het volgende:
een hoer was goedkoper geweest dan een wervel laten weghalen.. even dat je het weet.
jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:28 schreef schommelstoel het volgende:
Dus jij hebt een piemel in je mond gehad?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:28 schreef schommelstoel het volgende:
Dus jij hebt een piemel in je mond gehad?
Gewoon lekker goed wassen, niks aan de handquote:
Verkapte kijk-mij-apple-gebruiker-zijn postquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch !!
Gepost met mijn Iphone 4 HD Torch.
Een wervel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:24 schreef linpunt het volgende:
ah joh... je kreeg tenminste wel wat warms binnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:23 schreef Captain_MeatBone het volgende:
ik kan me zelf pijpen maar duur veelste lang voordat ik klaar kom daardoor doet me rug nu pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |