abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 23 februari 2011 @ 14:41:06 #201
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_93200232
In verband met statisch haar inderdaad :Y Ik word er knetter(hurhur)-gek van :') Heb 'm gevonden bij The Body Shop, ben erg benieuwd ^O^ Ook meteen een brede haarborstel (Paddle Hairbrush) meegenomen, en kreeg proefjes shampoo en conditioner mee 'Rainforest Shine'. Zonder siliconen, sulfaten of parabenen naar het schijnt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_93211581
I love arganoil
pi_93214652
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
I love arganoil
Vertel!
know'm sayin?
word? word.
pi_93214920
Zacht haar, geen klitten meer in mijn nek, neemt goed op en je hebt heel weinig nodig. Bevalt erg goed tot nu toe!
pi_93218405
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zacht haar, geen klitten meer in mijn nek, neemt goed op en je hebt heel weinig nodig. Bevalt erg goed tot nu toe!
Okay, ik ga morgen denk ik even kijken bij De Tuinen, wat ze allemaal hebben.
know'm sayin?
word? word.
pi_93237168
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga dit proberen.
_O_ Wat een idee! Maar hoe doet ze dat nou precies? Want als ze haar haar in die sok draait doet ze dat precies buiten beeld...
Aids.
pi_93237359
Mijn haar is een ramp op dit moment. :(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_93247604
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:15 schreef Mss het volgende:

[..]

_O_ Wat een idee! Maar hoe doet ze dat nou precies? Want als ze haar haar in die sok draait doet ze dat precies buiten beeld...
kijk naar how to make a sock bun ;)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_93257550
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

kijk naar how to make a sock bun ;)
Dan kom ik uit bij filpmjes waar ze hem gebruiken in een knot... :)
Aids.
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:26:02 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93257652
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef Mss het volgende:

[..]

Dan kom ik uit bij filpmjes waar ze hem gebruiken in een knot... :)
Je maakt er ook een knot van. Je trekt de bun over je staart, dan bun naar het uiteinde van je staart en je haar eroverheen vouwen, door vouwen tot je tegen je hoofd aan zit. Welterusten en morgen zijn er krullen w/

Waar blijven al die foto's trouwens? }:|
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:26:37 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93257678
Dus gewoon wat ze hier doet
Vergeet 't beetje water en vooral de mousse niet.
pi_93257914
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:26 schreef Harajuku. het volgende:
Dus gewoon wat ze hier doet
Vergeet 't beetje water en vooral de mousse niet.
Ah, ik had die halverwege uitgezet omdat ik dacht dat ze die sok daar alleen ging gebruiken om die knot omheen te draaien.

Maar thanks! Ik ga het binnenkort eens proberen!
Aids.
pi_93259356
Nou ik weet niet of het aan mij ligt maar zo fantastisch werkt het bij mij niet, en met dit weer is het met 5 minuten buiten lopen ook alweer helemaal weg :')

Ik heb wel een paar vage foto's, maar ik kan gewoon geen fatsoenlijke foto's maken met mijn mobiel in mijn hand. Via de spiegel gaat ook niet want dan is het te donker :')
know'm sayin?
word? word.
pi_93259595
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb het gezocht, maar niet gevonden... Het was ook ontzettend druk, krijskoters enzo (krokusvakantie :r)
Waar moet ik het zoeken?
know'm sayin?
word? word.
pi_93260936
Ah, nu zie ik eindelijk wat ze aan 't fröbelen was buiten beeld. Ik vraag me af of zoiets werkt met haar in lagen en of er 's morgens een schaar aan te pas moet komen om de boel weer los te krijgen. Eerst maar eens uitproberen.
Met dit soort weer is het inderdaad zonde van de moeite.

O, doet me meteen ergens aan denken: als ik door de miezer heb gefietst of als ik met nat haar ben gaan slapen, heb ik daarna altijd een hoofd vol mooie krullen, soms zelfs een beetje kroezig zo krullend!
Maar mooi dat ik die krullen normaal helemaal niet heb. Gewoonlijk ziet m'n haar eruit of ik met de steiltang in de weer ben geweest.
Hoe kan ik mijn (kennelijk natuurlijke) krullen wat meer in beeld krijgen?
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:53:10 #216
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93262242
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef Gwywen het volgende:
Ah, nu zie ik eindelijk wat ze aan 't fröbelen was buiten beeld. Ik vraag me af of zoiets werkt met haar in lagen en of er 's morgens een schaar aan te pas moet komen om de boel weer los te krijgen. Eerst maar eens uitproberen.
Ik heb altijd wel laagjes, maar nooit heel kort. En met dit weer had ik er 's nachts nog krul in zitten.

quote:
O, doet me meteen ergens aan denken: als ik door de miezer heb gefietst of als ik met nat haar ben gaan slapen, heb ik daarna altijd een hoofd vol mooie krullen, soms zelfs een beetje kroezig zo krullend!
Maar mooi dat ik die krullen normaal helemaal niet heb. Gewoonlijk ziet m'n haar eruit of ik met de steiltang in de weer ben geweest.
Je gaat van heel steil naar krullen? Doe mij dat ook :D
pi_93263564
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef Gwywen het volgende:

Is je haar niet gewoon droog, fohn je het droog? Doe je er iets in na het wassen?

En anders een plantenspuit?
know'm sayin?
word? word.
pi_93264493
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:02 schreef alors het volgende:

[..]

Waar moet ik het zoeken?
Euh, al sla je me dood... Ik hem hem gekocht toen het in de aanbieding was, weet niet of het deze week dat nog is. Het was duur, zelfs in de aanbieding. Ze hebben een hele verzorgingslijn met arganolie, dus ik zou het bij de verzorgingslijnen van De Tuinen eigen merk zoeken, die hebben meestal hun eigen vak.

Overigens kun je het bij de Turk waarschijnlijk ook wel vinden. Zeer waarschijnlijk nog goedkoper ook!
pi_93264984
Is het deze?

Er staat wel huidolie op, maarja als het 100% is dan is olie gewoon olie lijkt me.
know'm sayin?
word? word.
pi_93266029
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:25 schreef alors het volgende:

[..]

Is je haar niet gewoon droog, fohn je het droog? Doe je er iets in na het wassen?

En anders een plantenspuit?
Ik laat het altijd aan de lucht drogen, ik föhn nooit. Als ik mijn droge haar met een plantenspuit bestuif zou je denken dat dat hetzelfde effect oplevert als een miezerbui buiten, maar het tegendeel is waar, het gaat dan alleen maar nóg platter om m'n hoofd hangen. Stom haar. ;(
pi_93266324
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:59 schreef alors het volgende:
Is het deze?

[ afbeelding ]

Er staat wel huidolie op, maarja als het 100% is dan is olie gewoon olie lijkt me.
Jep, that's it. Kan me nooit zoveel schelen hoe ze het noemen, het is arganolie en dat kun je ook in je haar smeren. Toch allemaal marketing wat erop staat.
pi_93266558
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:33 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Jep, that's it. Kan me nooit zoveel schelen hoe ze het noemen, het is arganolie en dat kun je ook in je haar smeren. Toch allemaal marketing wat erop staat.
Ja idd :) Het is nu nog steeds 50% korting, normaal is het bijna 25 euro :o :')
know'm sayin?
word? word.
pi_93266745
Snel kopen, of een Turk opzoeken dus ;) 25 euro is het ook weer niet waard, uiteraard, het is geen goud :D
pi_93431998
pff die mousse-haarverf (ik had schwarzkopf, maar john frieda is hetzelfde verhaal denk ik) is wat mij betreft een no-no... :N met gewone cremeverf of zelfs de 'vloeibare' heb ik amper druppels of vlekken, maar die mousse :{w heb nu een mooie grote vlek op het douchegordijn, drie op mijn vest en twee op de badmat :'( en een uitgroeibehandeling is ook echt niet te doen met dat spul!

sorry.. moet ff mijn frustratie kwijt :X
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:22:42 #225
123170 alors
zlata1234
pi_93494450
Nou ik heb geen Arganolie gekocht, maar ik was bij de Etos, en toen zag ik een flesje Amandelolie staan, dat was veel goedkoper 2,55 voor 100 ml en gewoon 100% olie :) Dan probeer ik eerst dit wel even :)
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')