Uh sorry, maar BH was toch wel top een paar jaar terug...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:18 schreef Koepert het volgende:
Zet dan gewoon blademasterz neer
Nu denk ik, goed concept... maar BH... WHAAAAAYYY!!!!!(Why)
Eén goedenavond & herzlich wilkommenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef Zandkasteel het volgende:
Na een zeeeeer lange tijd alleen maar gekeken ( en genoten ) te hebben bij deze reeks, post ik eindelijk m'n eerste post![]()
Een post om aan te geven wat mijn smaak is![]()
Muziek waar ik blij van word ( random gekozen ):
Activator & Zatox - Freedom
Tatanka - Tokyo
D-Block & S-Te-Fan - Supernova
B-Front & Frontliner - Magic
Crypsis - Before the Storm ( Feat. Chain Reaction)
Festivals die ik bezocht heb, ga bezoeken
Mysteryland 2009, Decibel 2009/2010, Hardbass 2011 (almost)
QuakeDance/DangerouzMind ( geen festivals, I know ) maar het vermelden waard, aangezien dit op kruipafstand is![]()
En nu ga ik chinees halen
You just made my dayquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef Levitas het volgende:
Hmm... Ik heb net die oordoppen in gehad, maar als ik me mijn oren beweeg (dus zeg maar wat er gebeurd als je je tanden stijf op elkaar zet), voel ik de oordoppen iets uit mijn oor schuiven. Ik kan thuis niet echt testen of dat een effect heeft op het geluid wat er binnen komt, aangezien mijn speakers niet zo hard gaan/kunnen.
Hoe zit dat bij degenen hier die oordoppen dragen? Blijfen ze bij overmatig aanspannen van de kaakspieren en het heen en weer bewegen van de kaken dan wel 100% zitten, of verschuiven de doppen dan ook een beetje?
Als het namelijk alleen bij mij het geval is, ga ik vanavond nog terug naar Hans Anders. Heb er dan morgen niet zoveel aan, maargoed..
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En de ondergewaardeerde Wooloomooloo
One Bladequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]![]()
![]()
Welk nummer is dat ook alweer met dat mesgeluid op het begin, maar dan niet de remix, Revival X toch? Hij zat iig in WYFYB 18 ofzo. Dat klonk in de trein ook wel weer mooi na een tijdje niet meer gehoord te hebben
Tsjah geen idee danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha. Graag gedaanAlleen was ik wel serieus
Oja de titel zegt het al eigenlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
One BladeBeste BH nummer imo
Geen slechte keus dan! HardBass vond ik vorig jaar toch wel 1 van de beste. Denk dat je je wel zal vermakenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:47 schreef melanie_x het volgende:
Ik heb er ook zoooo'n zin in!![]()
M'n eerste feest trouwens, ik zal m'n ogen wel uit kijken.
Ach.. zolang ze een klein beetje bewegen, voel je wel aankomen als ze eruit dreigen te vallen, en anders kun je de break in een nummer mooi gebruiken ze op hun plek te duwen..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:38 schreef Levitas het volgende:
Net even gebeld, kan woensdag pas terugkomen omdat de audiciën er vanavond niet is. Dat wordt het koordje er aan laten zitten en morgen kijken of het een beetje wilt blijven zitten.. Ik zie het wel.
Ik heb er iig gigantisch veel zin in
Zou je waar ik vandaan kom niet gedaan krijgen. Klinkt desalniettemin wel vetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef Sethje het volgende:
mag ik even opscheppen over hoe vet carnaval word dit jaar....
zaterdags optocht in ons dorp..
zondag optocht en pleinfeest met dbstf
maandag rondtoeren en pleinfeest met deepack en luna
dinsdag pleinfeest met psyko punkz en die avond komt dbstf in onze stamkroeg in het dorp hier
hardstyle carnaval 2.0
Eensch... Ben godsgruwelijk blij dat mijn ouders in een dorp BOVEN de rivieren wonen waar ze gewoon WEL 4 dagen Carnaval vieren.. Ook als is t meer piratenmuziek dan Hardstyle..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef haakon het volgende:
Carnaval is het mooiste feest van het jaar
Maximaal zuipen, en dat vind ik donders mooi
Zo wil ik ook wel carnaval vieren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef Sethje het volgende:
mag ik even opscheppen over hoe vet carnaval word dit jaar....
zaterdags optocht in ons dorp..
zondag optocht en pleinfeest met dbstf
maandag rondtoeren en pleinfeest met deepack en luna
dinsdag pleinfeest met psyko punkz en die avond komt dbstf in onze stamkroeg in het dorp hier
hardstyle carnaval 2.0
ik noem dat geen carnaval, ik noem dat een hardstyle festival....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zo wil ik ook wel carnaval vieren.
Carnaval Festivalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik noem dat geen carnaval, ik noem dat een hardstyle festival....
mwah...carnaval is gewoon onderlinge saamhorigheid en plezier. Met welke muziek je dat doet, doet niets aan de sfeer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik noem dat geen carnaval, ik noem dat een hardstyle festival....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |