Niet dat dat het minder erg maakt, maar dit is een filmpje uit Iran, tijdens de uitgedoofde en helaas succesvol onderdrukte demonstraties van 2009.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:07 schreef schommelstoel het volgende:
Kon niet slapen...
En na het zien van dit ook niet...
Je lijkt mij wel...ik ben al een week van streek wat ik allemaal tegen ben gekomenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:07 schreef schommelstoel het volgende:
Kon niet slapen...
En na het zien van dit ook niet...
Ja computers somsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef pippicaro het volgende:
Goede morgen iedereen!!
Ik zal niet veel zeggen ( langzaam en ongehoorzaam PCtje )
Maar reken maar dat ik alles volg!!!!!
Humor blijft een goede uitlaatklepquote:pakinamamer @NadiaE @Mariumaz @ahmednaguib Biological warefare? Won't take it past our regime. Mubarak, take my flu & give me my agenda back! *Hatshou*
5 minutes ago via Twitter for BlackBerry in reply to NadiaE
quote:Sandmonkey Sandmonkey
People are heading out as early as 9 am. This will be massive. #jan25
38 minutes ago Favorite Retweet Reply
Elazul Elazul
by seifito
Egyptian Blogger : Abd el Karim Sulieman has disappeared last night on his way home from tahrir. Please Help find him and Please RT. #Jan25
2 hours ago Favorite Retweet Reply
weddady weddady
by bencnn
RT @SLSiri: @Dima_Khatib Dream TV Interview With Wael Ghonim: Part 1 - With English Subtitles http://bit.ly/fwg3nR via @AliveInEgypt
4 hours ago Favorite Retweet Reply
weddady weddady
by bencnn
RT @SLSiri Part 2 of Wael @Ghonim intrvwEng subtitles RT @AliveInEgypt #Egypt translation http://bit.ly/fFacE5 @speak2tweet #jan25
4 hours ago Favorite Retweet Reply
Ghonim Wael Ghonim
My friends please don't create logos with my personal photos in general. Also specially if it has Google logo in it. #Jan25
6 hours ago Favorite Retweet Reply
Heb je nog iets kunnen vinden over die nieuwe functionaliteit die google aan YT zou toevoegen om het protest in Egypte te ondersteunen ?quote:
YT???quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:31 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Heb je nog iets kunnen vinden over die nieuwe functionaliteit die google aan YT zou toevoegen om het protest in Egypte te ondersteunen ?
Nope, nog niets over gevonden/gehoordquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:31 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Heb je nog iets kunnen vinden over die nieuwe functionaliteit die google aan YT zou toevoegen om het protest in Egypte te ondersteunen ?
Okay hoeft dus i.d.d. niet functionaliteit voor youtube te zijn maar ze kondigen het daar aan begrijp ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:35 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb wel de tweet teruggevonden:
ziadaly ziadaly
by Sandmonkey
Google is launching very cool product on YouTube tomorrow to support the #Egypt #Revolution #jan25 #Tahrir #Fb
8 hours ago Favorite Retweet Reply
Hallo....ik be ook al in de 30 he?......doet eens voorzichtig met mijquote:
LoL ik ook, en ik dacht laat ik ook eens een afkorting gebruikenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:37 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hallo....ik be ook al in de 30 he?......doet eens voorzichtig met mij
ttfn: Ta Ta, For Nowquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:38 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
LoL ik ook, en ik dacht laat ik ook eens een afkorting gebruiken
Zo zit ik me nog steeds af te vragen van Rvlaak bedoeld met fftn![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:38 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
LoL ik ook, en ik dacht laat ik ook eens een afkorting gebruiken
Zo zit ik me nog steeds af te vragen van Rvlaak bedoeld met fftn![]()
Het ergste is, ik snap ook nog wat daar stond vanuit mijn programmeer-achtergrondquote:
Doh ttfnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ttfn: Ta Ta, For Now
[..]
, nog meer tweets van onze held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |