Serieus? Meer sites die TRUE als hosting provider hebben last van de traagheid. Betwijfel of het een DDoS attack is. Forum van tweakers is gewoon prima te doen qua pingtijden.quote:
Al nuver dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag deze zuiderling die regelmatig "moi" zegt ook een klein kruisje? pls?
Nou, dat weet ik zo nog niet ! Sorry, moet streng zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag deze zuiderling die regelmatig "moi" zegt ook een klein kruisje? pls?
[..]
ja, naar mij luistert ie niet
Tweakers schijnt ook problemen te hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus? Meer sites die TRUE als hosting provider hebben last van de traagheid. Betwijfel of het een DDoS attack is. Forum van tweakers is gewoon prima te doen qua pingtijden.
http://www.encyclo.nl/begrip/nuverquote:
sorryquote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook heul niet consequent!!
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik zo nog niet ! Sorry, moet streng zijn.
gezellig. doe ik mn haar los!quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoor en zie good old Harmen Siezen nog zo stamelen dat Fortuyn zou zijn neergestoken. Kreeg ie via z'n oortje door.
Roel heeft geen instrumenten nodig voor zijn muziek!quote:
Je suis très connu avec le langue francaisequote:Op maandag 7 februari 2011 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In 1x goed geschreven. Respect. 10 kudo's.
dat heb je niet van je vader...quote:Op maandag 7 februari 2011 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je suis très connu avec le langue francaise![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je niet van je vader...
moest ooit vanuit mn werk de Franse ambassade bellen. Dcht bij mezelf, laat ik in het Frans vragen of ie Nederlands spreekt.....voulez-vous Neerlandais is dan niet helemaal correct![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
uuhm ja, Juist. Doe mij ook maar 1 bier.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat haal ik dus altijd door elkaarquote:Op maandag 7 februari 2011 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Zelfs ik weet nog dat langue vrouwelijk is, en het derhalve 'la langue' is....
Aha.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:49 schreef -Hans- het volgende:
http://www.ams-ix.net/cgi-bin/stats/16all?log=colo-eun / problemen in een datacentrum @ 020. Kan TRUE dan ook weinig aandoen.
Frans Duits daarentegen....quote:Op maandag 7 februari 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
duits en frans, ik zal het nooit leren...
tot morgen ofzoquote:
schaam je!!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat haal ik dus altijd door elkaar![]()
As long as you speak English!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
una cerveza por favorquote:Op maandag 7 februari 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
Doe me dan toch maar Fransquote:Op maandag 7 februari 2011 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
You can get every woman in your bedroom
je vergeet Puta! erachteraan te schreeuwen!quote:
voulez vous une pain du stock? *wink wink*quote:
Non!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voulez vous couchez avec moi, ce soir?
je hebt Google Translate ontdekt Hans?quote:
Nee, Turks voor beginnersquote:Op maandag 7 februari 2011 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt Google Translate ontdekt Hans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |