ow? heb ik niets van gemerkt.....quote:Op maandag 7 februari 2011 21:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er zijn wel wat mensen 'gekwetst'
Naatjequote:
quote:
niet overdrijven joh! er zijn nog genoeg vrijgezelle dames in de wereld en zelfs in dit topic!quote:
Dat weet ik ook wel, ik heb dan ook geen damestekort hoor.. voel me alleen genegeerd, ik word niet gehosseldquote:Op maandag 7 februari 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet overdrijven joh! er zijn nog genoeg vrijgezelle dames in de wereld en zelfs in dit topic!
Special Dquote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Dj Tomcraft is trouwens ook zeroes. Special D trouwens ook. Kom hier op mijn harddisk een boel leuke zeroes tracks tegen. Royksopp - Only This Moment uit 2005. Richard Ashcroft - Song For The Lovers uit 2000. Jeetje, de plaat die geen megahit werd omdat Racoon net hun single Feel Like Flying had uitgebracht. Baal daar nog steeds mega van!
2 Heads Out of the City/ Ruud de wild.nl plaatje. Wat te denken van Air - Cherry Blossom Girls
Cascada ook zo'n zeroes artiest
mannen worden niet gehosseldquote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, ik heb dan ook geen damestekort hoor.. voel me alleen genegeerd, ik word niet gehosseld![]()
nou....ik zou ze niet meteen mn bed uit schoppen!quote:
Haha vond het ook wel leukquote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Special D![]()
Soort after-happy-hardcore-maar-geen-hardcore-is
Vond het wel eventjes leuk
Tsja wat ik al zei, het is wel eentonig, allemaal (indie)rock. Er is ook nog andere muziek gemaaktquote:Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef Qunix het volgende:
Ik mis eigenlijk een special over een DJ zoals Tiësto
Hij was groot in de 00's!
Die links misschien nog niet.. Maar die rechtsequote:Op maandag 7 februari 2011 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mannen worden niet gehosseld
[..]
nou....ik zou ze niet meteen mn bed uit schoppen!
Nicequote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef Qunix het volgende:
Wie kent hem niet... Deze Nederlandse dj is één van de beste dj's ter wereld. De eerste doorbraak van Tiësto was in 2001 met het nummer Flight 643. Verder heeft Tiësto véél succesnummers gemaakt zoals Lethal Industry, Traffic, Love Comes Again, Adagio For Strings en de recente nieuwe hit C'mon met Busta Rhymes. Tiësto is nog lang niet uitgedraaid, sinds kort is hij van Radio 538 naar 3FM gegaan. We zullen nog veel van hem horen!
Zo... Eventjes snel een special gemaakt!
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Special D![]()
Soort after-happy-hardcore-maar-geen-hardcore-is
Vond het wel eventjes leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |