Eerst even grofweg op maat snijden, daarna bijwerken, aldus qltelquote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef Qwea het volgende:
Broodmes. Dat is zoeen met kartels he? Nou ja, heb toch een groot matras in de kelder liggen. Ga het gewoon proberen. Is het niks tief ik het alsnog weg
quote:
Ik ga het gewoon proberen v/d week! En weet jij ook waar ik zo'n hoes haal dan? Ik neem aan dat je zo'n hoes (dat bedoel ik namelijk) bedoelt waar je als het ware je matras in kan proppen en dan dicht kan ritsen...quote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik herhaal: ik herhaal:
[..]
Eerst even grofweg op maat snijden, daarna bijwerken, aldus qltel
JEEEEJquote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef Nonneke het volgende:
Heb er nog een gevonden Qeen nieuwe uiteraard
langleven mn koopverslaving
![]()
Hijs 90cmx200cm, en wasbaar tot 95 graden![]()
als je em wil hebben moet je even je adres PMmen stuur ik em op
Goed zoquote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef Ynske het volgende:
net lekker een stuk gewandeld, kop uit laten waaien
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Goed zoNu een kop thee met wat lekkers en je kunt er weer helemaal tegen
lekker, ik mag morgen uitslapenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:18 schreef Rewimo het volgende:
Christan is morgen vrij (rapportenvergadering), en het wordt mooi weer. Dus we gaan de abonnementen even ophalen in Arcen (die liggen daar klaar) en dan naar Overloon, naar de dierentuin. Camera's mee
Nonniepon had een pismat (quote:
Wat drink je?quote:
Eliesjequote:
Ah, oke. Super danquote:Op maandag 7 februari 2011 21:24 schreef Qwea het volgende:
Nonniepon had een pismat () voor me. Een mat die waterdicht is die ik op Baloe zijn matras kan leggen zodat er geen vocht in komt en dus geen schimmel!
Nonthnx babe!
YVW !quote:Op maandag 7 februari 2011 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nonniepon had een pismat () voor me. Een mat die waterdicht is die ik op Baloe zijn matras kan leggen zodat er geen vocht in komt en dus geen schimmel!
Nonthnx babe!
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
YVW !![]()
tis ook super fijn dat je ze gewoon zo heet kunt wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |