Goeie grap!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Zo erg was het nou ook weer niet...
Ik was eerder.quote:
Akoord. Hij verdient het.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zet het nog even wat extra kracht bij.
Doe dat maar niet meer. Ik hoor je hier klotsen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht, ik zet het nog even wat extra kracht bij.
iets met zaad en kangaroes?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Doe dat maar niet meer. Ik hoor je hier klotsen.
Ik ben nu wel benieuwd naar het commentaar van het betreffende stuk fruit.quote:
Hahaha die had ik ook gelezen jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:05 schreef Gridlok het volgende:
Is Fonz_ al ge-nomineert tot opper mongeul van Fobo?
[ afbeelding ]
Hahah die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:05 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Ghehe.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:05 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw fobo staat ook bol van de e-hossels zegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah die kende ik nog niet![]()
![]()
Weet wel dat Fonz het allemaal niet zo serieus neemt![]()
Jullie & Skippy zijn ook vervelend trouwens.
Jullie heeft al 13 jaar een vriendin, is al een paar keer vreemd gegaan en zou er waarschijnlijk geen problemen mee hebben om dat nog een keer te doen. (vriendin weet van niks)
En Skippy stalkt
Trollen kan ik het niet noemen, dit is gewoon mongool zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
Jullie heeft al 13 jaar een vriendin, is al een paar keer vreemd gegaan en zou er waarschijnlijk geen problemen mee hebben om dat nog een keer te doen. (vriendin weet van niks)
En Skippy stalkt
Ik kan me juist niet voorstellen dat je serieus bent als je zulke berichten achterlaat bij elke vrouwelijke FoBo. Dat is meer gewoon tijd te veel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Trollen kan ik het niet noemen, dit is gewoon mongool zijn.
Vanavond nog ff fonzen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik duidelijk probeer te maken. Het interesseert me geen reet wat andere mensen van me denken, en als ik hopeloos overkom, dan heb ik daar dikke schijt aan. Het is namelijk mijn leven, en niet jullie leven, en ik ken jullie allemaal niet, dus als ik op fok kom om een beetje lol te maken, dan doe ik dat op de manier die ik wil, en wat jullie daarvan denken boeit me geen fuck.
Ik heb eerder medelijden met mensen op fok die actief een "reputatie" op proberen te bouwen.Kijk naar bepaalde KLB'rs, kijk naar bepaalde ONZ'rs. Om te janken is het.
De man/vrouw ratio op fok is iets van 9:1 dus verbaas me er niet zo overquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Jouw fobo staat ook bol van de e-hossels zeg
Ik ben met je eens dat het te ver gaat hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Aan meisjes vragen die zelf nog kind zijn om een moeder voor zijn kind te zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lekker wijf gezien, brb even fonzen Sam zoekt moeder.
Lekker toch, gewoon levende Babyborn die ook schijt en plast, supertje toch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Aan meisjes vragen die zelf nog kind zijn om een moeder voor zijn kind te zijn.
Hoe weet je dat dat waar is?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
En Skippy stalkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |