Jammer...... Je bent niet de enige die er zo over denkt hoor maar er zijn er all1 aantal die dit wel leuk vinden en niet all1 serieus willen posten hier (waaronder ikzelf).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:03 schreef Nixx- het volgende:
Zucht... ik ga er maar weer eens vandoor. Ik hoef deze onzin niet te lezen.
weet je het zeker? als je er geestelijk was dan had je het je nog wel herinnerd toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik er uiteraard altijd
Jij en geestelijk ergens bij zijn...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik er uiteraard altijd
je hebt honger?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer...... Je bent niet de enige die er zo over denkt hoor maar er zijn er all1 aantal die dit wel leuk vinden en niet all1 serieus willen posten hier (waaronder ikzelf).
nee jij bent wel lekker aanwezig altijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij en geestelijk ergens bij zijn...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
weet je het zeker? als je er geestelijk was dan had je het je nog wel herinnerd toch?
Oei, 2 tegen 1, en dat binnen 10 seconden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij en geestelijk ergens bij zijn...
Hoezo? Ik kan me goed voorstellen dat ie t niet leuk vind. Daar mag ik toch serieus op reageren? Hij is (zeker met zn kennis van het spelletje) ook welkom hier.quote:
Ik zeg iig niergens dat ik dat wel ben!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee jij bent wel lekker aanwezig altijd
jammerrrr johquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Oei, 2 tegen 1, en dat binnen 10 seconden.
En ik had nog wel de hoop de schijn hoog te kunnen houden...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Oei, 2 tegen 1, en dat binnen 10 seconden.
En ik had nog wel de hoop de schijn hoog te kunnen houden...
Bijvoorbeeld deze: (224787341)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo'n speler lijkt mij een prima idee
klopt, maar ik wilde dat toch even duidelijk makenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg iig niergens dat ik dat wel ben!
Die is erg fijn inderdaad! Zou helemaal leuk zijn als ie nog getraind zou worden op 1 van de 3 stats, maar desalniettemin zou ie een mooie aanwinst zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld deze: (224787341)
Goed genoeg?
Ja wrijf t er maar weer in. We hadden het over flap en dan moet je niet ineens de aandacht op mij verschuiven!....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klopt, maar ik wilde dat toch even duidelijk maken
Daar wordt ie bij mij dan niet op getraind. Begint eigenlijk meteen te branden om die dan maar te halen.... Iemand in voor een openingsbod op mn spits? Ik denk dat ik 6-7 ton nodig heb om hem zeker binnen te hengelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die is erg fijn inderdaad! Zou helemaal leuk zijn als ie nog getraind zou worden op 1 van de 3 stats, maar desalniettemin zou ie een mooie aanwinst zijn
Oeh das wel een leuk spelertje ja!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld deze: (224787341)
Goed genoeg?
Maakt niet uit, Ik bal letterlijk nergens meer voor. En middenveld is niet mn belangrijkste linie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die is erg fijn inderdaad! Zou helemaal leuk zijn als ie nog getraind zou worden op 1 van de 3 stats, maar desalniettemin zou ie een mooie aanwinst zijn
EDIT - zal wss wel ten koste gaan van een TS-hit..
Das best een vroeg bod-op-het-randje als je het mij vraagt...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Daar wordt ie bij mij dan niet op getraind. Begint eigenlijk meteen te branden om die dan maar te halen.... Iemand in voor een openingsbod op mn spits? Ik denk dat ik 6-7 ton nodig heb om hem zeker binnen te hengelen.
Hm, je hebt gelijk, zit wel ver onder het gemiddelde maar laagste transferprijs is 8ton. Ergens tussen de 5/6 ton?. Dan mag er helaas geen bidwar komen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Das best een vroeg bod-op-het-randje als je het mij vraagt...
Heb je niet nog iets wat je kan verkopen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hm, je hebt gelijk, zit wel ver onder het gemiddelde maar laagste transferprijs is 8ton. Ergens tussen de 5/6 ton?. Dan mag er helaas geen bidwar komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |