Ik ben de 3 daagse transferlijst scan op mijn trainingslinie aan het verzuimenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja ik moet deze week eigenlijk ook op zoek naar van Groningen spelers...
bij mij komt er ook wat het klad in...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben de 3 daagse transferlijst scan op mijn trainingslinie aan het verzuimenSlechte zaak.
Maarrrr ik pak het nu weer helemaal op! en eigenlijk zijn alle trainee spots voor volgend seizoen ook alweer geregeld. Hoe staat het bij jou? Nog gewoon alle verdedigers in je team of moet je er binnenkort al een aantal verpatsen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bij mij komt er ook wat het klad in...
ik heb afgelopen periode wat verpatst.. wat ik nu nog heb moet/wil ik houden.. omdat een aantal nog niet ver genoeg doorgetraint en een heb ik voor mn ratings nodig..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maarrrr ik pak het nu weer helemaal op! en eigenlijk zijn alle trainee spots voor volgend seizoen ook alweer geregeld. Hoe staat het bij jou? Nog gewoon alle verdedigers in je team of moet je er binnenkort al een aantal verpatsen?
Hmm oke. Dat gaat dus nog prima.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb afgelopen periode wat verpatst.. wat ik nu nog heb moet/wil ik houden.. omdat een aantal nog niet ver genoeg doorgetraint en een heb ik voor mn ratings nodig..
gaan die oude nog wat opleveren?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm oke. Dat gaat dus nog prima.
Ik ga straks mijn "oude" 26/27 jarige verdedigers verpatsen en daarvoor nieuwe 18/20 jarige voor terug kopen + training geven. Dan is die linie ook weer helemaal verjongd..
Oud jeugdspelert van mij op de tl. Verkocht voor 2k ooit. Nu een tv van 1.7 mil. Wel jammer dat de eigenaar m er op zet voor 2.5 mil.quote:Anton Groenestein (243600381)
das toch weer bijna 2,5 miljoen om in trainees te investeren.. leuk bedrag..quote:
+ dat ik nog 3 spitsen trainees verpats voor een totaalbedrag van 2,5/3,0 miljoenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das toch weer bijna 2,5 miljoen om in trainees te investeren.. leuk bedrag..
Morgen de cup-wedstrijd. Hopelijk stoom ik door naar de gruwelijke finalequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef Gijs_ het volgende:
Spelertjes heel gebleven op Cyprus! Nu maar weer wachten wat de vrijdag brengt...
Spannendquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen de cup-wedstrijd. Hopelijk stoom ik door naar de gruwelijke finale
nice.. kan je je team ook nog op andere plaatsen versterken..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
+ dat ik nog 3 spitsen trainees verpats voor een totaalbedrag van 2,5/3,0 miljoen
oeh la la.. spannundquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen de cup-wedstrijd. Hopelijk stoom ik door naar de gruwelijke finale
Ja ik heb straks een buffer van een klein 10 miljoen om nieuwe spelers/trainees binnen te halen. Dat is ook wel nodig, want ooit moet ik 2 nieuwe CM's kopen voor gem 3 miljoen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nice.. kan je je team ook nog op andere plaatsen versterken..
wat ga je doen met je keeper? Ga je die ook in verdedigen trainen?
Mja ik heb voorlopig nog geen buffer.. dit seizoen stond in het teken van promoveren en de komende 2 seizoenen van overleven denk ik.. daarna heb ik geld en zijn mn verdedigers wel uitgetraind..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik heb straks een buffer van een klein 10 miljoen om nieuwe spelers/trainees binnen te halen. Dat is ook wel nodig, want ooit moet ik 2 nieuwe CM's kopen voor gem 3 miljoen.
Dat durf ik niet aan denk ik... en eigenlijk is hij goed genoeg ( wereldklasse ). Ik vind het te leip dat hij een blessure krijgt en ik enorme de lul ben
quote:Je team heeft 15 260 ¤ gekregen, omdat Jesse Schultz (295451984), die zijn carričre begon bij jouw team, onlangs is verkocht voor 763 001 ¤.
En een nieuwe supporter erbijquote:Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 8 500 ¤
Ja dat hoop ik ook ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:38 schreef vanpers het volgende:
Het is wel te hopen dat er nog flink wat op je spelers geboden gaat worden.
Hier in Nederland doen ze dat al jaren, alleen heeft niemand het ooit door gehadquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:43 schreef Outpost76 het volgende:
Dit kan ook echt all1 maar in België. De verkeerde speler oproepen voor het nationale team.
Hier wordt geen speler opgeroepen uit de 3e divisie (als die bestaan had)quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hier in Nederland doen ze dat al jaren, alleen heeft niemand het ooit door gehad
Nee, maar ze roepen al tijden Demy de Zeeuw op. Dat kan ook nooit kloppenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier wordt geen speler opgeroepen uit de 3e divisie (als die bestaan had)
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, maar ze roepen al tijden Demy de Zeeuw op. Dat kan ook nooit kloppen
Die loopt vanavond over iets minder dan 12u af. Tot nu toe 13 miljoen geboden. nog 5 mil van koek en 6 spelers waar nog niet op geboden is. Al zal dat bij die laatste 6 ook niet gebeuren denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe staat het met de uitverkoop?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die loopt vanavond over iets minder dan 12u af. Tot nu toe 13 miljoen geboden. nog 5 mil van koek en 6 spelers waar nog niet op geboden is. Al zal dat bij die laatste 6 ook niet gebeuren denk ik.
Er wordt wel met enige regelmaat geboden. Ik ben benieuwd waar het op staat als ik vanavond thuis kom.quote:
Komt vast goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er wordt wel met enige regelmaat geboden. Ik ben benieuwd waar het op staat als ik vanavond thuis kom.
In principe nooit zo goed...maar we gaan het meemakenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik ben benieuwd hoe de woensdag avond is mbt verkopen.
Hehe. Je vergist je. Misschien staan er zelfs dingen waar jij iets van kunt leren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:03 schreef Nixx- het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Ik ga er van uit dat de afgelopen pagina's er niks nuttigs geschreven is, anders moeten jullie me er maar op attenderen.
zoals?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hehe. Je vergist je. Misschien staan er zelfs dingen waar jij iets van kunt leren.
We hebben het over FC's gehad, personeel (waarom maar 6 assistenttrainers bijvoorbeeld). Nog vanalles met aankopen van spelers...quote:
Ik ga gokken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
We hebben het over FC's gehad, personeel (waarom maar 6 assistenttrainers bijvoorbeeld). Nog vanalles met aankopen van spelers...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ga gokken?
Kostprijs van FC's?
Of wat het kost om van een FC's je coach te maken om zo te weten hoeveel ervaringspunten hij al heeft verzameld?
Ja, dat van 6 assistent trainers weet ik al. 1 week training winst van goed naar goddelijk dacht ik.
Bij het aankopen en verkopen van spelers moet je goed opletten welke skills vergeleken wordt?
Hij heeft hem te snel te koop zet. Die speler sluit nu namelijk aan op zijn trainingsschema.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:15 schreef IPeePie het volgende:
@Outpost76 Hoezo heb je 450k geboden op je eigen speler, met goed verdedigen en redelijk passen?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ga gokken?
Kostprijs van FC's? Nee.
Of wat het kost om van een FC's je coach te maken om zo te weten hoeveel ervaringspunten hij al heeft verzameld? Nee.
Ja, dat van 6 assistent trainers weet ik al. 1 week training winst van goed naar goddelijk dacht ik. Ja.
Bij het aankopen en verkopen van spelers moet je goed opletten welke skills vergeleken wordt? Nee.
20 misschien maar als er veel onder de tv verkocht worden zal dat krap worden denk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef Drassss het volgende:
Je moet toch gemakkelijk een miljoen of 20/25 ophalen of niet Possie?
Nouja zo niet is t ook geen groot probleem. Ik heb 5 mil uitgegeven nu en moet nog 3 trainies. Daarnaast is t eigen schuld dikke bult.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In principe nooit zo goed...maar we gaan het meemaken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:15 schreef IPeePie het volgende:
@Outpost76 Hoezo heb je 450k geboden op je eigen speler, met goed verdedigen en redelijk passen?
Nouja hij sluit er niet echt bij aan maar ik had m ooit gekocht voor 4+ton en om m dan nu de deur te wijzen..... Das me iets te veel verlies.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij heeft hem te snel te koop zet. Die speler sluit nu namelijk aan op zijn trainingsschema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |