Dat was allemaal weer te serieus geloof ik...quote:
Ik heb inm al miljoenen weg gegooit dus daar stoor ik me niet aan.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Die les ging over spelers kopen inderdaad.
nee hoor goed begrepen, maar die les is slechts een onderdeel van de totale HT opleiding die je nodig hebtquote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die waar hij hier boven op doelt toch wel of begrijp ik t weer eens verkeerd?
Ah op die fietschquote:Op maandag 7 februari 2011 21:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee hoor goed begrepen, maar die les is slechts een onderdeel van de totale HT opleiding die je nodig hebt
ach ja we blijven het proberen..quote:Op maandag 7 februari 2011 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah op die fietsch
Kan ik misschien wel gebruiken maar dat blijft toch niet lang hangen. Zit een zeef in mn harses nl.
dat weten we..quote:Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aardig maar das dan dus ook tegen beter weten in.
Vooral blijven hopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
we hopen nog steeds dat je ooit het licht gaat zien..
Wij zijn net begonnen, dus dat wordt hem niet voor je denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:15 schreef IPeePie het volgende:
Gaat er binnenkort trouwens weer iemand beginnen met een jeugdcompetitie? Die van mij is morgen afgelopen.
Dan zoek ik wel even in de jeugdopleiding federatiequote:Op maandag 7 februari 2011 22:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wij zijn net begonnen, dus dat wordt hem niet voor je denk ik.
Idd en ik las pas ook dat die van dF, koek en xummon weer begonnen is.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wij zijn net begonnen, dus dat wordt hem niet voor je denk ik.
Vandaag. Maar we zoeken op dit moment geen extra team. Het 4e team is opgevuld voorlopig.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd en ik las pas ook dat die van dF, koek en xummon weer begonnen is.
Helaas IPeePie.
Als jullie geen 4e team hadden kon je ook niet beginnen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vandaag. Maar we zoeken op dit moment geen extra team. Het 4e team is opgevuld voorlopig.
Altijd lastig om tussen de 'bestaande kliekjes' te komen!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dan zoek ik wel even in de jeugdopleiding federatie
absoluut waar...quote:Op maandag 7 februari 2011 22:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Altijd lastig om tussen de 'bestaande kliekjes' te komen!
komt goedquote:Op maandag 7 februari 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vooral blijven hopen.Hoop doet leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |