Dat was allemaal weer te serieus geloof ik...quote:
Ik heb inm al miljoenen weg gegooit dus daar stoor ik me niet aan.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Die les ging over spelers kopen inderdaad.
nee hoor goed begrepen, maar die les is slechts een onderdeel van de totale HT opleiding die je nodig hebtquote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die waar hij hier boven op doelt toch wel of begrijp ik t weer eens verkeerd?
Ah op die fietschquote:Op maandag 7 februari 2011 21:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee hoor goed begrepen, maar die les is slechts een onderdeel van de totale HT opleiding die je nodig hebt
ach ja we blijven het proberen..quote:Op maandag 7 februari 2011 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah op die fietsch
Kan ik misschien wel gebruiken maar dat blijft toch niet lang hangen. Zit een zeef in mn harses nl.
dat weten we..quote:Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aardig maar das dan dus ook tegen beter weten in.
Vooral blijven hopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
we hopen nog steeds dat je ooit het licht gaat zien..
Wij zijn net begonnen, dus dat wordt hem niet voor je denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:15 schreef IPeePie het volgende:
Gaat er binnenkort trouwens weer iemand beginnen met een jeugdcompetitie? Die van mij is morgen afgelopen.
Dan zoek ik wel even in de jeugdopleiding federatiequote:Op maandag 7 februari 2011 22:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wij zijn net begonnen, dus dat wordt hem niet voor je denk ik.
Idd en ik las pas ook dat die van dF, koek en xummon weer begonnen is.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wij zijn net begonnen, dus dat wordt hem niet voor je denk ik.
Vandaag. Maar we zoeken op dit moment geen extra team. Het 4e team is opgevuld voorlopig.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd en ik las pas ook dat die van dF, koek en xummon weer begonnen is.
Helaas IPeePie.
Als jullie geen 4e team hadden kon je ook niet beginnen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vandaag. Maar we zoeken op dit moment geen extra team. Het 4e team is opgevuld voorlopig.
Altijd lastig om tussen de 'bestaande kliekjes' te komen!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dan zoek ik wel even in de jeugdopleiding federatie
absoluut waar...quote:Op maandag 7 februari 2011 22:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Altijd lastig om tussen de 'bestaande kliekjes' te komen!
komt goedquote:Op maandag 7 februari 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vooral blijven hopen.Hoop doet leven.
Veel haat richting dat soort lui jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zo vervelend he... Mensen die op 59 seconden van de minuut bieden (terwijl de speler nog op 1 minuut staat). Dan werkt mijn trucje niet...
welk trucje?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zo vervelend he... Mensen die op 59 seconden van de minuut bieden (terwijl de speler nog op 1 minuut staat). Dan werkt mijn trucje niet...
Kristiaan Flinterman [234904437]quote:
Wat zegt zn tv inmiddels?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kristiaan Flinterman [234904437]
23 jaar en 62 dagen, volgende verjaardag: 30-03-2011
Nationaliteit: Netherlands
Eigenaar: SC diepFries (sinds 13-06-2010 (8/42), 2s 2w 2d)
Total Skill Index (TSI): 27 080
Loon: 22 110 ¤/week 353 760 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Keepen - wereldklasse
Verdedigen - wereldklasse +6
Positiespel - waardeloos
Vleugelspel - slecht
Passen - zwak
Scoren - slecht
Spelhervatting - formidabel
TV zegt 7 miljoenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat zegt zn tv inmiddels?![]()
Geen vergelijkbare spelers gevonden zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
TV zegt 7 miljoenGoffer zo een tv heb ik nog nooit gezien. Lekker zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer zo een tv heb ik nog nooit gezien. Lekker zeg!Doe er gerust nog iets meer bij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyways, hij is gedoemd z'n tijd bij ondergetekende uit te zitten, dus lekker boeiend die TV
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Hij wordt er all1 maar lekkerder op.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Doe er gerust nog iets meer bij..
Anyways, hij is gedoemd z'n tijd bij ondergetekende uit te zitten, dus lekker boeiend die TV
In principe gaat 'ie niet verkocht worden. Zodra hij naar BN verdedigen popt switch ik naar Spelhervatting. Daarna volgt Keepen trainen. Laatste heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, aan de andere kant geeft het een hoop tactiekvrijheid en het is toch ook wel tof om een speler vanaf z'n 21e het NT in te trainen. Stel je voor dat NL de WK-finale zou halen en Kristiaan staat er op goalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij wordt er all1 maar lekkerder op.
Klopt nu is dat nog niet interessant. Ben toch wel benieuwd wat je er voor vangt tzt.
En hij een heel erg belangrijke penalty stopt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Stel je voor dat NL de WK-finale zou halen en Kristiaan staat er op goal
Ohja Nixx, je vraag in het vorige topic. Ik haal inderdaad max een hatstats totaal van 240quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:39 schreef Nixx- het volgende:
[..]
En hij een heel erg belangrijke penalty stopt!
Oh ik dacht dat je m aan een keepertrainer zou gaan verkopen als jij er klaar mee was. Nouja dan maar lekker houden idd. Wel zonde van die bak geld.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
In principe gaat 'ie niet verkocht worden. Zodra hij naar BN verdedigen popt switch ik naar Spelhervatting. Daarna volgt Keepen trainen. Laatste heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, aan de andere kant geeft het een hoop tactiekvrijheid en het is toch ook wel tof om een speler vanaf z'n 21e het NT in te trainen. Stel je voor dat NL de WK-finale zou halen en Kristiaan staat er op goal
Ik volg het NT team ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:45 schreef Outpost76 het volgende:
Zou gaaf zijn als je op hattrick het NL team volgt....
Dat weet ik en zo zijn er meer hier. Mij boeit t niet vandaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik volg het NT team ook.
Ik heb ook een NT potentieel in mijn team.
Deze moet ik tot bovennatuurlijk passen gaan trainen
P.S. Ik ben nu al 3 weken op zoek naar een jonge 20 jarige speler met bovennatuurlijk positiespel en minimaal matig passen en een specialiteit. Geen een te vinden voor een redelijke prijs.
erg leuk keepertjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kristiaan Flinterman [234904437]
23 jaar en 62 dagen, volgende verjaardag: 30-03-2011
Nationaliteit: Netherlands
Eigenaar: SC diepFries (sinds 13-06-2010 (8/42), 2s 2w 2d)
Total Skill Index (TSI): 27 080
Loon: 22 110 ¤/week 353 760 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Keepen - wereldklasse
Verdedigen - wereldklasse +6
Positiespel - waardeloos
Vleugelspel - slecht
Passen - zwak
Scoren - slecht
Spelhervatting - formidabel
Adrie Noor [SNEL]quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
En waar zit ie nu op?
Dat geloof ik meteen. Met die search die ik net deed 18 formi tot wonderbaarlijk pos stonden er al achterlijke vraag prijzen tussen.
5 mil vragen met een tv van ± 1 mil bv.
Om op de 1e seconde van een minuut te bieden. Dan blijft de 0 minuten maar 1 seconde lang staan. Mensen die dan in de 0e minuut willen bieden, zijn eigenlijk altijd te laat dan.quote:
Oeh leuk spelertje!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:58 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Adrie Noor [SNEL]
21 jaar + 0 dagen
Scoren = bovennatuurlijk
Passen = uitstekend + 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |