Wat maakt dat nou uit man.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zometeen heb je er 2 plakken...
Dat was nooit mijn bedoeling...
Geen idee. Maar ik weet wel dat je te veel risico hebt genomen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit man.
Ik snap all1 niet dat ze bij mij er steeds over heen gaan en nu niet.
je wilt je spelers niet verpatsen aan possie?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik weet wel dat je te veel risico hebt genomen.
Nee. Ik had liever gewild dat hij spelers kocht waar hij zelf veel geld mee kan verdienen. Met de spelers die hij nu gekocht heeft gaat dat moeilijker worden. Afgezien van die Harri als hij hem voor die prijs binnenhaalt.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je wilt je spelers niet verpatsen aan possie?
ach ja niet iedereen is zo'n helder licht als wij zijn natuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Ik had liever gewild dat hij spelers kocht waar hij zelf veel geld mee kan verdienen. Met de spelers die hij nu gekocht heeft gaat dat moeilijker worden. Afgezien van die Harri als hij hem voor die prijs binnenhaalt.
Ik bood 7 ton voor een speler die met nog maar een paar minuten te gaan pas op 140k stond oid. Met dit als tv :quote:Op maandag 7 februari 2011 21:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je wilt je spelers niet verpatsen aan possie?
Dat er dan niemand meer over heen gaat.....quote:Mediaangemiddelde prijs 769 500 ¤
Gemiddelde prijs 906 500 ¤
ik ken meer mensen die niet over jou heen gaanquote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik bood 7 ton voor een speler die met nog maar een paar minuten te gaan pas op 140k stond oid. Met dit als tv :
[..]
Dat er dan niemand meer over heen gaat.....
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ken meer mensen die niet over jou heen gaan
Bij Harri gaat het anders lekker nu.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Spelers die ik op de tl op zoek wordt keer op keer op keer over boden en nu niet.
ach ja soms zit het mee soms zit het tegen..quote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Spelers die ik op de tl op zoek wordt keer op keer op keer over boden en nu niet.
Telaat.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij Harri gaat het anders lekker nu.
Max 400k/450k. Meer moet je echt niet gaan bieden.
Ja daarom. Mij maakt t ook niet uit. Koek zit er mee in zn maag Ik niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja soms zit het mee soms zit het tegen..
Ja. Ik probeer je een beetje het plezier van het traden te laten zien, en ik vind het dan jammer dat ik zei dat er spelers van mij te koop stonden (wat ik als grap bedoelde gezien mijn smile die erbij stond). Als ik had geweten dat je zo zou bieden, had ik het niet gezegd.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja daarom. Mij maakt t ook niet uit. Koek zit er mee in zn maag Ik niet.
hehe.. had ik niet van em verwacht..quote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tot op dit moment houd hij zich eraan. Heel goed.
Vet plezier als ik niet had geboden had je dik verlies geleden denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Ik probeer je een beetje het plezier van het traden te laten zien, en ik vind het dan jammer dat ik zei dat er spelers van mij te koop stonden (wat ik als grap bedoelde gezien mijn smile die erbij stond). Als ik had geweten dat je zo zou bieden, had ik het niet gezegd.
Ik vind het gewoon zonde.
Ik heb m zelfs uit mn lijst gegooit.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tot op dit moment houd hij zich eraan. Heel goed.
Ik was al van verlies uitgegaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vet plezier als ik niet had geboden had je dik verlies geleden denk ik.![]()
Jammer dat je er zo over denkt. Ik wist trouwens dat je spelers te koop had staan ik zat all1 ff druk met wat andere spelers.
We zullen wel zien of ik er verlies op leid.
7 trainies inm binnen trouwens.
Ik en een les leren mbt hattrick spelers kopen?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik was al van verlies uitgegaan.
Voor mijn rekening is het inderdaad niet erg, maar wel een beetje voor mijn gemoederen.
Ik hoop dat er nog wat mee kunt verdienen, anders hoop ik dat je een dure les hier uit leert.
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik was al van verlies uitgegaan.
Voor mijn rekening is het inderdaad niet erg, maar wel een beetje voor mijn gemoederen.
Ik hoop dat er nog wat mee kunt verdienen, anders hoop ik dat je een dure les hier uit leert.
die les is niet alleen toegespitst op spelers kopen hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik en een les leren mbt hattrick spelers kopen?
Sorry maar dat is ijdele hoop denk ik.
Die waar hij hier boven op doelt toch wel of begrijp ik t weer eens verkeerd?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die les is niet alleen toegespitst op spelers kopen hoor
Ja. Die les ging over spelers kopen inderdaad.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die waar hij hier boven op doelt toch wel of begrijp ik t weer eens verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |