quote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe was jij als puber? Dat is een goeie graadmeter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan komt er geen bier van mij in jouw koelkastquote:Op maandag 7 februari 2011 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... dat staat niet in mijn plan....
Ik ga meestal voor de Triple, maar de dubbel is ook erg lekker, krachtige smaak. Ligt eraan waar je voorkeur ligt.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Leffe Dubbel?
Oh ik krijg dus heel makkelijke kinderen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind het een beetje tuttig
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Je kon het niet laten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ik heb wel iets om vast te houdenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Shhhht! Laat me nu in de waan, ik moet toch iets hebben om me aan vast te houden
Dan regel ik wel mijn eigen bier....quote:Op maandag 7 februari 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
dan komt er geen bier van mij in jouw koelkast
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, dat zegt genoeg, veel plezier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.word ik niet warm van
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ok, ikzelf vind die Tripel véél lekkerder. Die Dubbel smaakt naar ijzer vind ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor de Triple, maar de dubbel is ook erg lekker, krachtige smaak. Ligt eraan waar je voorkeur ligt.
quote:
Succesquote:
Gelukkig gaat het snel uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
dan zou ik een kind krijgen wat z'n moeder al vanaf z'n/haar 10e de baas isquote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo wanhopig word ik er nu ook weer niet van
Ik was als kind en puber heel makkelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan zou ik een kind krijgen wat z'n moeder al vanaf z'n/haar 10e de baas is
Ik hoef het niet te dragen, dus je doet maarquote:
zeker welquote:
Jij krijgt daar geen slappe van?quote:
Niet echt nee..quote:Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij krijgt daar geen slappe van?
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind haar er niet slecht uitzien.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij krijgt daar geen slappe van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |